Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

ΟΙ ΔΕΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ; 3 από τα 12 SUPER PUMA πετούν ενώ τα Ολοκαίνουργια Ελικόπτερα διάσωσης ΛΣ είναι σε "διάλυση" λόγω αχρησίας! Απίστευτες καταγγελίες

Image
ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΖΩΩΝ...
“Που είναι τα Super Puma”, ρωτάμε από χθες. Ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης επιβεβαιώσε ότι αυτή τη στιγμή επιχειρησιακά αξιοποιήσιμα για αποστολές διάσωσης είναι μόνο τα τρία από τα 12 ελικόπτερα που έχουμε! 
Τι έχουν πάθει τα υπόλοιπα εννέα;

Το ένα είναι το γνωστό ελικόπτερο. Το Super Puma που το στείλαμε στην Ισπανία για συντήρηση, το πληρώσαμε …χρυσό και όταν μετά από μεγαλες καθυστερήσεις πήρε τον δρόμο της επιστροφής έκανε…δύο αναγκαστικές προσγειώσεις σε Μαγιόρκα και Ιταλία!!!

Τα υπόλοιπα όπως καταγγέλλουν αγανακτισμένοι αεροπόροι έχουν προβλήματα που η επίλυσή τους θα έπρεπε να έχει εδώ και καιρό ολοκληρωθεί. 
Πολλά απ΄ αυτά έχουν βλάβη στο βαρούλκο ,στον μηχανισμό με τον οποίο κατεβαίνει το καλάθι για να γίνει η μεταφορά ναυαγών! 
Είναι τόσο σοβαρή αυτή η βλάβη που δεν μπορεί να επιδιορθωθεί;

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΣΩΣΗ;

Το Anadolu λέει ότι οι διασώστες στο Norman Atlantic έσωζαν μόνο Έλληνες και Ιταλούς"!

Επιμέλεια Λ. ΛΙΓΟΥΡΙΩΤΗΣ 
Τουρκάλα διασωθείσα ισχυρίζεται ότι οι διασώστες έσωζαν πρώτα Ιταλούς και Ελληνες- μάλιστα τον ισχυρισμό αυτό κάνει κεντρικό σημείο του ρεπορτάζ του το κρατικό Πρακτορείο Ειδήσεων Anadolu με τον τίτλο «Πρώτα έσωσαν τους δικούς τους πολίτες»!
Την ίδια ώρα - και ενώ όλοι όλοι οι διασωθέντες ήταν τότε μόλις 100-110, ο Τούρκος Υπουργός Εξωτερικών δήλωνε από το Καζακσταν ότι είχαν ήδη διασωθεί 12 Τούρκοι - από τους 53 ή 54συνολικά!
Συγκεκριμένα το Anadolu γράφει ότι η κ. Aylin Akamac που ήταν από τους Τούρκους επιβάτες, σε δηλώσεις της στον ανταποκριτή του πρακτορείου Anadolu αξιολόγησε τα όσα βιώθηκαν ως «ένα μεγάλο σκάνδαλο» και ότι, κατά τις εργασίες διάσωσης, όταν ξέσπασε η πυρκαγιά δεν υπήρχε καμία οργάνωση. 

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΙΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΝΑΤΟ-ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΥ

Η ιμπεριαλιστική επέμβαση στη Λιβύη δημιουργεί και ένα νέο ρεύμα μετανάστευσης, υποχρεώνοντας στην προσφυγιά χιλιάδες ανθρώπους του μόχθου

Το πολύ τεκμηριωμένο άρθρο που αναδημοσιεύουμε θίγει το ζήτημα της συμμετοχής της Ελλάδας στους στρατιωτικούς ιμπεριαλιστικούς σχηματισμούς και τις επιχειρήσεις τους. Το κείμενο μας βοηθά να διαπιστώσουμε το μέγεθος και την ποιότητα αυτής της συμμετοχής, τους λόγους που κινούν το αστικό κατεστημένο να λάβει αυτές τις αποφάσεις και τα συμφέροντα που διακυβεύονται.
Καθώς όμως ο λαός μας καλείται στις 25 Ιανουαρίου να τοποθετηθεί και να ορίσει το μέλλον του έχει ιδιαίτερη σημασία να  δοθούν ξεκάθαρες απαντήσεις στο θέμα της ελληνικής συμμετοχής στο ΝΑΤΟ και τον ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟ, αλλά και συνολικά στην Ε.Ε. Και φυσικά να αξιολογηθούν από όλους μας.
Σε κάθε περίπτωση όμως εμείς κλιμακώνουμε την προσπάθεια μας για την ανάπτυξη ενός Μαζικού αντιπολεμικού-αντιεθνικιστικού-αντικαπιταλιστικού κινήματος φραγμό στους τυχοδιωκτισμούς της άρχουσας τάξης.

Νέες ισορροπίες στη Μέση Ανατολή


Ιρακινοί αγωνίζονται ενάντια στο «Ισλαμικό Κράτος» κοντά στην Τικρίτ, στο βόρειο Ιράκ.
Η εμφάνιση του «Ισλαμικού Κράτους» και των τζιχαντιστών, που μέσα σε ελάχιστο χρόνο κατάφεραν να κατακτήσουν μεγάλες εκτάσεις σε Συρία και Ιράκ, διατάραξε σημαντικά τις ισορροπίες στην περιοχή της Μέσης Ανατολής δημιουργώντας νέα δεδομένα.
Πρώτα από όλα, βρισκόμαστε σε μια νέα περίοδο απηνών διώξεων του χριστιανικού στοιχείου στην εν λόγω περιοχή. Στο στόχαστρο των τζιχαντιστών βρέθηκαν τούτη τη φορά Ασσύριοι, Χαλδαίοι, Σύροι και Αρμένιοι χριστιανοί, όπως εξάλλου και άλλες μειονότητες της περιοχής, όπως είναι για παράδειγμα οι Γιαζίντι, οι Σαμπάκ και οι Δρούζοι που ζούσαν ειρηνικά στα εδάφη τους επί χιλιετίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεθνούς Αμνηστίας, το «Ισλαμικό Κράτος» ευθύνεται για επιχειρήσεις εθνοκάθαρσης εναντίον θρησκευτικών και εθνικών μειονοτήτων στο Βόρειο Ιράκ, επιχειρήσεις οι οποίες είχαν πρωτόγνωρη κλίμακα. 

Κοινή ανακοίνωση ναυτεργατικών σωματείων και ιταλικών συνδικάτων για το ατύχημα στο επιβατηγό - οχηματαγωγό "Norman Atlantic"

normhip-on-fire-1Για   άλλη  μια  φορά  αποδεικνύεται   ότι   το  κυνηγητό  του  κέρδους  των  εφοπλιστών,  δεν  συμβιβάζεται   με  τη   λήψη  όλων των  αναγκαίων  μέτρων για  την  προστασία  της  ανθρώπινης  ζωής  στη  θάλασσα.
Όπως  έχει  αποκαλυφθεί πίσω   από τα  τραγικά  ναυάγια,  πυρκαγιές  κ.α. βρίσκονται σοβαρές παραλήψεις  της  αξιοπλοΐας  των  πλοίων,  με  οδυνηρές  συνέπειες  για  τους  επιβάτες  και  τους  ναυτεργάτες.
Με την πυρκαγιά  που ξέσπασε  το  ξημέρωμα της Κυριακής 28 Δεκέμβρη 2014,στο γκαράζ  του πλοίου «NORMAN ATLANTIC» με Ιταλική σημαία, πλοιοκτησίας «VISEMAR DI NAVIGAZIONE SRL», έχει  ναυλωθεί  από την  ΑΝΕΚ,   τέθηκε σε κίνδυνο η ζωή των 478 επιβαινόντων στο πλοίο.

Ο κυρίαρχος…εφοπλισμός

888888
της Αντας Ψαρρά
Στις 25/4 οι εφοπλιστές «συλλαμβάνονται» να μην έχουν πληρώσει όχι μόνο την έκτακτη εισφορά για να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης, αλλά να εμφανίζουν και χρέη 100 εκατ. στα ασφαλιστικά ταμεία. Η έκτακτη εισφορά αυτή ήταν αρχικά εθελοντική μέχρι που τον Ιούλιο του 2013 με νομοθετική διάταξη έγινε υποχρεωτική. Υποκύπτοντας όμως στις πιέσεις των εφοπλιστών η κυβέρνηση κράτησε τη σχετική διάταξη στο συρτάρι.
Με τροπολογία (στο νομοσχέδιο για τις θρησκευτικές κοινότητες) τον Ιούλιο του 2014, η κυβέρνηση επανέφερε το καθεστώς της οικειοθελούς εισφοράς ενώ το ελληνικό δημόσιο δεν εισέπραξε ποτέ ούτε ένα ευρώ. Παράλληλα ενώ τα πλοία με ελληνική σημαία μειώνονται και η αφορολόγητη κερδοφορία αυξάνεται, η τάξη των εφοπλιστών όλο και περισσότερο ανακατεύεται με τον δημόσιο πολιτικό βίο.

Μυτιλήνη: Χριστούγεννα 1944 (Go back!)


Φέτος συμπληρώνονται 70 χρόνια από τα Χριστούγεννα του 1944, όταν ο λαός της Λέσβου με πρωτοβουλία του ΕΑΜ, κατέβηκε στην τοποθεσία «Μπλόκια» της Μυτιλήνης για να αποτρέψει την αποβίβαση βρετανικών στρατευμάτων. Με αφορμή αυτό το ιστορικό γεγονός αναδημοσιεύουμε την Εισαγωγή και το πρώτο κείμενο -στο οποίο περιλαμβάνονται και τρία σημαντικά ντοκουμέντα- από το βιβλίο με τίτλο: «Μυτιλήνη, Χριστούγεννα 1944 ή Πώς εμποδίστηκε η απόβαση των Εγγλέζων», που εκδόθηκε το Μάρτη του 1945 από την «Ελεύθερη Λέσβο», την εφημερίδα της οργάνωσης του ΕΑΜ στο νησί. 

Την έκδοση του βιβλίου επιμελήθηκαν οι Ηλίας Παρασκεβαΐδης και Τάκης Ελευθεριάδης. Επανεκδόθηκε μετά τη μεταπολίτευση από τις εκδόσεις Μνήμη (ΠΓ).

ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ 17ΧΡΟΝΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟ ΓΙΑΤΙ ΠΕΤΑΓΕ ΠΕΤΡΕΣ!

Image
"ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΦΟΛΟΔΟΝΟΥ ΙΣΡΑΗΛ-ΣΥΜΜΑΧΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΚΥΠΡΟΥ"! 
Ισραηλινοί στρατιώτες πυροβόλησαν και σκότωσαν έναν ανήλικο Παλαιστίνιο που πετούσε πέτρες εναντίον αυτοκινήτων σε αυτοκινητόδρομο στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη, ανέφερε μια εκπρόσωπος των ισραηλινών ενόπλων δυνάμεων.

Σύμφωνα με την εκπρόσωπο, οι Παλαιστίνιοι εκτόξευαν πέτρες σε έναν κεντρικό δρόμο, κοντά σε παλαιστινιακά χωριά και εβραϊκούς οικισμούς. Οι στρατιώτες τους φώναξαν να σταματήσουν και κατόπιν έβαλαν με προειδοποιητικά πυρά.
"Όταν δεν υπάκουσαν, (οι στρατιώτες) απάντησαν στην απειλή ανοίγοντας πυρ εναντίον τους και τραυμάτισαν έναν από τους επιτιθέμενους", πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι ο στρατός διενεργεί έρευνα για το επεισόδιο.

HΠΑ: Χριστουγεννιάτικη "τρέλα" αγοράς όπλων - ΦΩΤΟ

Image
Το καλύτερο δώρο για τους Αμερικανούς φαίνεται πως είναι ένα όπλο. 
Αυτό αποδείχθηκε κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, όπου οι πωλήσεις όπλων πολλαπλασιάστηκαν, δραματικά. 
Νέοι, γέροι και παιδιά, έτρεξαν, με εορταστική διάθεση, στα οπλοπωλεία των ΗΠΑ, ώστε να προμηθευτούν το όπλο των ονείρων τους, από περίστροφα μέχρι πολεμικά όπλα Colt Μ-4
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι ενδεικτικές και ενδεικτικές της κατάντιας των ανθρώπων! 











Ιράκ: Στρατιώτες "λαδώνουν" αξιωματικούς για να μην πολεμήσουν

Image
Ως στρατιώτης του στρατού του Ιράκ και μάλιστα αμειβόμενος, ο Μαζίν θα έπρεπε να βοηθά τη χώρα του να αμυνθεί έναντι των τζιχαντιστών. Αντί αυτού όμως ο Μαζίν “πολεμά” ως οδηγός ταξί στη Βαγδάτη! 










Σύριοι πρόσφυγες στην Ειδομένη: άμεση ανάγκη για βοήθεια



Για τους περισσότερους από εμάς οι γιορτές σημαίνουν χαρά. Μας βρίσκουν στο σπίτι, στη ζεστασιά των φίλων, σε εορταστικά δείπνα με την οικογένεια μας ή σε μαγαζιά να διασκεδάζουμε με την παρέα μας. Αυτό όμως δεν ισχύει για όλους. Δεκάδες Σύριοι πρόσφυγες έχουν εγκλωβιστεί στην παγωμένη ύπαιθρο ζητώντας ταξιδιωτικά έγγραφα για να ταξιδέψουν στην Ευρώπη. Το δεδομένο για εμάς αποτελεί άπιαστο όνειρο για αυτούς και πάει λέγοντας…

Norman Atlantic: Επτά οι νεκροί - Ολοκληρώθηκε η επιχείρηση διάσωσης-ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΙ!

Η επιχείρηση διάσωσης των επιβατών του Norman Atlantic ολοκληρώθηκε, όπως ανακοίνωσαν οι ιταλικές αρχές. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ιταλικής Ακτοφυλακής (Guardia Costiera) η επιχείρηση διάσωσης των επιβατών του πλοίου ολοκληρώθηκε. Ο αριθμός των νεκρών αυξήθηκε σε επτά με τον εντοπισμό δυο ακόμη σορών ενώ υπάρχουν φόβοι για δεκάδες ακόμα αγνοούμενους. Σημειώνεται ότι μεταξύ των νεκρών είναι ο Έλληνας, ο Γιώργος Δούλης.

Μόνο τραίνο δεν έστειλαν για την διάσωση του Norman Atlantic


Αυτές τις ώρες αναρωτιέται κανείς τι σκέφτονταν στον θάλαμο επιχειρήσεων που διαχειριζόταν την κρίση του Norman Atlantic, καθώς είναι σχεδόν σίγουρο ότι για να μην πει κανένας ότι δεν κατέβαλαν κάθε προσπάθεια, προώθησαν προς την περιοχή ότι πετούσε κι έπλεε…
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΥΠΕΘΑ τις 28ης Δεκεμβρίου,  «Από τις 08:32’ π.μ  έως τις 09:52’ π.μ, άλλα τρία ελικόπτερα ΑΒ – 205 της ΠΑ προσγειώθηκαν στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας προερχόμενα από τα αεροδρόμια Αράξου, Καλαμάτας και Πρέβεζας». Με δεδομένο ότι στην περιοχή έπνεαν άνεμοι εντάσεως 8-10 μποφόρ, τίθεται το ερώτημα πως αυτά τα τρία ελικόπτερα που διαθέτουν ένα κινητήρα, θα μπορούσαν να προσεγγίσουν όταν πιο σύγχρονα ελικόπτερα με δύο κινητήρες αδυνατούσαν;

Μόνο 3 Super Puma ήταν διαθέσιμα άμεσα για Έρευνα και Διάσωση


Η «κούρσα» με την Άγκυρα στο Αιγαίο σε συνδυασμό με τον κακό μας τον καιρό, την οικονομική δυσπραγία και την εορταστική περίοδο φαίνεται πως είχε επιπτώσεις στην διάθεση περισσότερων μέσων και με σχετική καθυστέρηση στην επιχείρηση διάσωσης των επιβατών του Norman Atlantic.
Οι συνεχείς προσπάθειες της Τουρκίας να διεκδικήσει μέρος της Έρευνας και Διάσωσης (S.A.R.) είχαν ως αποτέλεσμα η Ελληνική πλευρά να έχει ρίξει όλο της το βάρος στο Αιγαίο. Η οικονομική δε συγκυρία έχει έως ένα σημαντικό βαθμό δυσκολέψει την συντήρηση των μέσων της Πολεμικής Αεροπορίας, καθώς σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του koutipandoras.gr μόνο 3 hoist στα Super Puma είναι επιχειρησιακά. 

Το Ναυάγιο έχει όνομα και λέγεται Ευρωπαϊκή Ενωση.

Παρακολουθώντας την επιχείρηση διάσωσης του φλεγόμενου πλοίου ανοιχτά της Κέρκυρας, η οποία λαμβάνει χώρα από τις 04:00 το πρωϊ με έναν επιβεβαιωμένο νεκρό, το μυαλό κάποιου υποσυνείδητα μπορεί να πάει στο άλλο ναυάγιο που ζεί η χώρα εδώ και πέντε χρόνια και φαίνεται να οδεύει σε μια νέα φάση εντός ευρωπαϊκού πλαισίου. Οι μεγαλεπίβολοι ευρωπαϊκοί πολιτικοί σχεδιασμοί περί ανάπτυξης, σταθερότητας και ασφάλειας εγκλωβίστηκαν και αποτεφρώθηκαν μέσα στο κουφάρι του Norman Atlantic ας ελπίσουμε όχι και οι  τύχες 312 επιβαινόντων που αφέθηκαν στη μοίρα τους και σίγουρα πήραν ένα καλό μάθημα ότι το κόστος ζωής και στην ονειρεμένη Ευρώπη έχει μειωθεί κατά πολύ.
Πέρα από τις εγκληματικές ευθύνες της πλοιοκτήτριας εταιρείας αλλά και της ΑΝΕΚ που ναύλωσε το πλοίο η επιχείρηση διάσωσης πραγματικά πήγε κατά διαόλου όχι γιατί η κατάσταση ήταν «διαβολική» όπως ειπώθηκε αλλά γιατί στην Νέα Ευρώπη η αξία της ανθρώπινης ζωής έχει πάρει την κατιούσα ανεπιστρεπτί.
Ενώ η FRONTEXοποίηση σε Μεσόγειο και  Αιγαίο  έχει καθιερωθεί και οργανώνονται πανευρωπαϊκές επιχειρήσεις σκούπας και καταστολής μεταναστών το Ευρωπαϊκό σύστημα Ασφάλειας φαίνεται να καταρρέει σ` ένα ναυάγιο ρουτίνας.

ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΟΙ ΕΟΡΤΑΣΤΙΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΣΕ ΦΑΝΤΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ



Η ανακοίνωση εκλογών μετά την τρίτη ψηφοφορία Προέδρου της Δημοκρατίας δημιουργεί διάφορα ερωτήματα, καθώς η ακροδεξιά κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ έλαβε τέλος.
Ένα απο αυτά είναι και το ερώτημα της άδειας φαντάρων και στρατιωτικών κατά την εορταστική περίοδο. 

Διευκρινίζεται λοιπόν από τη Διεύθυνση Ενημερώσεως του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης ότι ουδεμία αλλαγή θα επέλθει στο πρόγραμμα αδειών εορταστικής περιόδου για τα στελέχη και το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων, λόγω της προγραμματισμένης διάλυσης της Βουλής.
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ. ΕΥΤΙΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟ 2015
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437

Diktiospartakos.blogspot.com   

Μαρτυρία Τούρκου διασωθέντα: Είδα 4 νεκρούς στο Norman Atlantic

ImageΔεν επιβεβαιώνουν οι ελληνικές και ιταλικές αρχές τις πληροφορίες για ακόμη 4 νεκρούς στο Norman Altantic 
- Τούρκος διασωθέντας είπε πως οι νεκροί βρέθηκαν στη γλίστρα του πλοίου
- Έφτασαν στο Μπάρι 49 από τους διασωθέντες του πλοίου, ανάμεσά τους 25 Έλληνες 
- Συγκλονίζουν οι εικόνες των διασωθέντων: ταλαιπωρημένοι και τυλιγμένοι με κουβέρτες αλλά ζωντανοί 
- Στην Κέρκυρα έξι Έλληνες και ένας Ιταλός που σώθηκαν από ελικόπτερο Super Puma του Πολεμικού Ναυτικού

American Sniper Feeds America's Hero Complex, and It Isn't the Truth About War


Real life is not like the movies. So why does Hollywood keep trying to make us believe that elite commandos can do anything, and save anyone, all the time?
Like most people, I could only imagine what war was like before I got there myself. At one point, I was outside of the less than 1% of Americans who served in Iraq or Afghanistan, where a minuscule fraction of that population would see ground or aerial combat. The average person has likely never met a modern combat veteran. So as my deployment to Iraq got closer and I imagined what this war would look and feel like, I thought about America’s favorite storytelling medium: the movies. I pictured Baghdad as Black Hawk Down’s Mogadishu, all claustrophobic and high-contrast gun battles with desperate men in dark alleys, and mostly I heard Ride of the Valkyries, that grim killing opus in Apocalypse Now, retrofitted for our urban assaults and nighttime raids.

ΕΡΓΑ ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ-ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ: Επιστολή-σοκ επιβάτιδας του πλοίου στην εταιρία λίγο πριν "πιάσει" φωτιά

2605966485.jpg
Χαρακτηριστική της κατάστασης που επικρατούσε στο πλοίο Norman Atlantic πριν εκδηλωθεί η φωτιά τα ξημερώματα της Κυριακής είναι η επιστολή διαμαρτυρίας επιβάτιδας του πλοίου, όταν αυτό βρισκόταν στην Ηγουμενίτσα, λίγες ώρες δηλαδή (περί τις 10:30 το βράδυ του Σαββάτου) πριν η πυρκαγιά ξεσπάσει. 
Στην σελίδα της εταιρείας στο facebook η επιβάτις διαμαρτύρεται για την κατάσταση στο πλοίο, χωρίς να καταλογίζει ευθύνες στο πλήρωμα, τονίζοντας όπως ότι υπάρχει καθυστέρηση στην ώρα άφιξης/αναχώρησης, ενώ κάνει λόγο και για υπερφορτωμένο πλοίο.
Αναλυτικά η επιστολή της εδώ 
Κατ'αρχήν Χρόνια Πολλά!

ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ! ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΥΕΘΑ Ν.ΔΕΝΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 12 Super Puma; ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗ «ΔΙΑΣΩΣΗ» ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ;

ImageΑπό την πρώτη στιγμή και κάνοντας στην άκρη την κατευθυνόμενη πληροφόρηση των καναλιών των εφοπλιστών και τα μεγάλα λόγια της κυβέρνησης είχαμε εντοπίσει ότι  «η κινητοποίηση των σωστικών μέσων των Ενόπλων Δυνάμεων παρουσιάζει μεγάλη καθυστέρηση και παράλληλα αποκαλύπτεται ότι πρέπει να ταξιδέψουν μεγάλες αποστάσεις,  θέτοντας ερωτήματα για τη διασπορά των μέσων».
Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ το πλοίο Norman Atlanti καίγεται από τις 4.00 π.μ. της Κυριακήςη φρεγάτα «Ναυαρίνο» που διαφημίστηκε από τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια «ότι διέταξε ο ΥΕΘΑ Ν.Δένδιας να λάβει μέρος στη διάσωση», θα φτάσει τα ξημερώματα της Δευτέρας… Μάλιστα, δημοσιογραφικά μιλιταριστικά παπαγαλάκια ανέλαβαν να διακινήσουν την απάντηση στα δραματικά μας ερωτήματα μέσω ενημερωτικού σημειώματος της Διεύθυνσης Ενημέρωσης του υπουργείου Εθνικής Άμυνας όπου για μια ακόμη φορά καταγράφεται η προσέγγιση μιας τραγικής κατάστασης διαμέσου των δημοσίων σχέσεων και με πρόθεση την πολιτική εκμετάλλευση στην γνωστή γραμμή «ο Σαμαράς έδωσε διαταγή-ο Ν.Δένδιας έδωσε εντολή!»:

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ: ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Η ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΔΕΞΙΑ-ΑΚΡΑ ΔΕΞΙΑ (ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΘΕΜΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ)!

Image
Επιστροφή στο παρελθόν για τις Στρατιωτικές Σχολές - Αλλάζει οριστικά ο τρόπος εισαγωγής
Σε άλλες εποχές του παρελθόντος επιστρέφουν οι Ανώτατες Στρατιωτικές Σχολές. Ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος σε τηλεοπτική του εμφάνιση επανέλαβε ότι είναι υπογεγραμμένη κοινη υπουργική απόφαση η οποία εξαιρεί τις Ανώτατες Στρατιωτικές Σχολές από τις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Μ΄ αυτό τον τρόπο υποτίθεται θα εισέρχονται στις στρατιωτικές σχολές όσοι πραγματικά επιθυμούν να κάνουν στρατιωτική καριέρα, είναι το επιχείρημα όσων υποστήριξαν και υποστηρίζουν την εξαίρεση. Για “κερκόπορτα” που θα κάνει ευάλωτες τις Σχολές σε “πιέσεις” και “ρουσφέτια” όπως παλιά όπου “λίγοι κι εκλεκτοί” είχαν τύχη εισαγωγής προειδοποιούν όσοι είναι αντίθετοι.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ: Νεκρός Σύρος πρόσφυγας στα σύνορα, ζωντανή η 4χρονη κόρη του

Ένας Σύρος πρόσφυγας που, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, είχε αναγκαστεί να διασχίσει τα σύνορα στον Έβρο από κρυφά και επικίνδυνα μονοπάτια μαζί με την τετράχρονη κόρη του, καθώς ο περιβόητος φράκτης και η πολιτική της Ευρώπης Φρούριο δεν τους είχαν αφήσει άλλη νόμιμη και ασφαλή δυνατότητα πρόσβασης στην Ε.Ε., εντοπίστηκε το βράδυ της Κυριακής νεκρός στην περιοχή Φρούριο. Δίπλα του βρέθηκε ζωντανή η τετράχρονη κόρη του. Άγνωστο παραμένει πόση ώρα είχε περάσει η μικρή δίπλα στον νεκρό πατέρα της, ο οποίος προφανώς ξεψύχησε στα χέρια της. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες της «Εφ.Συν.», ο νεκρός δεν φέρει σημάδια κακοποίησης και είναι πιθανό ο θάνατός του να οφείλεται στο ψύχος που επικρατούσε αυτές τις ημέρες στην περιοχή. Η μικρή μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Διδυμότειχου, όπου της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες, αλλά η κατάσταση της υγείας της δεν εμπνέει ανησυχία.

Κύριε Βαρβιτσιώτη απαντήστε και σε αυτό: Γιατί δεν κάνατε και πολλά όταν το «Norman Atlantic» βρισκόταν στο ελληνικό SRR (δείτε πίνακα);

ΒαρβιτσιώτηςΚύκλοι του υπουργείου Ναυτιλίας παραδέχθηκαν στο www.koutipandoras.gr πως η φωτιά  στο «Norman Atlantic» ξέσπασε ενόσω βρισκόταν στο ελληνικό SRR («Search and Rescue Region»- «Περιοχή Έρευνας και Διάσωσης») και στη συνέχεια κατευθύνθηκε στο ιταλικό. Το εύλογο ερώτημα που δημιουργείται είναι  γιατί δεν υπήρξε αμεσότερη κινητοποίηση από τις ελληνικές αρχές. Πόσο μάλλον αν ο πίνακας που δημοσιεύτηκε σε άλλες ιστοσελίδες  και τον οποίο αναδημοσιεύουμε αφορά πράγματι το «Norman Atlantic» κι από τον οποίο προκύπτει ένα κενό εξίμισι περίπου ωρών (από τις 03.12 μέχρι τις 09.45) γνώσης για το πού βρισκόταν το πλοίο...

ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ ΓΙΑ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗ! «Πως επιτρέψατε να αποπλεύσει αυτο το πλοίο», «το λέτε αυτο ως σχέδιο διάσωσης»;

wpid-20141228083744
Επιτέλους μια δημοσιογράφος, η Αθηνά Ζύμαρη από τον Ριζοσπάστη που έθεσε ζήτημα ευθυνών κυβέρνησης-Λιμενικού-εφοπλιστών.

Τα ερωτήματα της δημοσιογράφου στην συνέντευξη τύπου του Υπουργείου Ναυτιλίας: 
«Μετά από 20 ώρες, ονομάζετε αυτό σχέδιο διάσωσης κύριε Βαρβιτσιώτη»; 
«Πως είναι δυνατόν να αποπλέει αυτό το πλοίο μετά απο τέτοια ευρήματα ελέγχου»; «Πόσα τέτοια πλοία κυκλοφορούν αυτη την στιγμή κύριε Βαρβιτσιώτη»; 
Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης στις ερωτήσεις είτε δεν απάντησε, είτε δεσμεύθηκε να απαντήσει.. στο μέλλον.

«Γιατί κύριε Δένδια»; Τέσσερα ερωτήματα για το «Norman Atlantic» που δεν θα του έκαναν ποτέ στο MEGA...

Δένδιας
Η ρεπόρτερ του υπουργείου Αμυνας, Ιωάννα Ηλιάδη θέτει, μέσω twitter, τέσσερα ερωτήματα γύρω από το δυστύχημα του «Norman Atlantic» στα οποία οφείλει να δώσει απαντήσεις ο αρμόδιος υπουργός Νίκος Δένδιας:
«Γιατί έστειλαν στο «NormanAtlantic» τη φρεγάτα από το Αιγαίο και όχι από Σαλαμίνα;
Πότε θα φθάσει η φρεγάτα ΝΑΒΑΡΙΝΟ στο ναυάγιο;
Γιατί έστειλαν στο “NormanAtlantic” τα “Super Puma” από τα νησιά του Αιγαίου και όχι από την Ελευσίνα που είναι πιο κοντά;
Έχουμε δηλώσει τα Ε/Π SB-70 ως ελικόπτερα SAR; Γιατί δεν έφτασαν ποτέ στο “NormanAtlantic”; Μήπως επειδή είναι ανθυποβρυχιακά»;
http://www.koutipandoras.gr/article/130106/giati-kyrie-dendia-tessera-erotimata-gia-norman-atlantic-poy-den-tha-toy-ekanan-pote

Πάνω από την "κόλαση" του Norman Atlantic -Βίντεο από την διάσωση με το Super Puma

Image
Όλη νύχτα το ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας επιχειρούσε στην περιοχή που πλέει το Norman Atlantic. Στις 3 το πρωί το ιταλικό ΕΚΣΕΔ ζήτησε από το Super Puma της ελληνικής ΠΑ να βρίσκεται πάνω από το πλοίο για να κάνει επιχείρηση μεταφοράς επιβατών. Οι καιρικές συνθήκες ήταν κάπως καλύτερες αλλά σε καμία περίπτωση ευνοϊκές για τέτοιου είδους επιχειρήσεις μέσα στην νύχτα. Μέχρι στιγμής 251 έχουν σωθεί.To Super Puma διέσωσε ακόμη επτά ανθρώπους . Έχουν αρχίσει να επιχειρούν ένα ακόμη Super Puma και ένα Sea Hawk του ΠΝ.
Δείτε το πρώτο βίντεο που αποδέσμευσε η ΠΑ πάνω από το φλεγόμενο πλοίο.

Ποιος είναι ο νεκρός στο Norman Atlantic -Τραυματίας στρατιώτης

Image
Είναι πλέον επιβεβαιωμένο: υπάρχει νεκρός στο πλοίο Norman Altantic όπου από τα ξημερώματα έχει ξεσπάσει φωτιά και βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, υπό δύσκολες καιρικές συνθήκες, η επιχείρηση διάσωσης. Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, ο άτυχος άνδρας ήταν Έλληνας και ονομάζεται Γιώργος Δούλης.

Την πληροφορία μετέδωσε πρώτα η Corriere della Sera και την επιβεβαίωσε και ο εκπρόσωπος Τύπου του αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος, Νίκος Λαγκαδιανός. 
Νεκρός είναι ο Γιώργος Δούλης, που ταξίδευε για την Ιταλία μαζί με τη σύζυγό του, Θεοδώρα, η οποία έχει σωθεί και μεταφέρεται στο Μπρίντεζι της Ιταλίας. Το αρμόδιο Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης της Ιταλίας (RCC ROMA) επιβεβαίωσε την ανάσυρση νεκρού άνδρα από τη γλίστρα διάσωσης επιβατών.

221 οι διασωθέντες από το Norman Atlantic – Απέτυχε η προσπάθεια ρυμούλκησης

Norman AtlanticΣτους 221 ανέρχεται ο αριθμός των διασωθέντων επιβατών του πλοίου Norman Atlantic, από τους 478 συνολικά επιβαίνοντες, σύμφωνα με την τελευταία σχετική ενημέρωση.
Η αγωνία παρατείνεται για τους επιβάτες που παραμένουν στο πλοίο, πάνω από ένα 24ωρο μετά το ξέσπασμα της πυρκαγιάς από αδιευκρίνιστη αιτία, καθώς λόγω των κακών καιρικών συνθηκών σταμάτησε η προσπάθεια μετεπιβίβασής τους σε παραπλέον ιταλικό σκάφος, ενώ απέτυχε και η προσπάθεια ρυμούλκησης του πλοίου σε λιμάνι της Ιταλίας.

«Πόσο ασφαλές είναι να υπερφορτώνετε ένα πλοίο τέτοιας κατηγορίας για να μη χάσετε τα ευρωπουλάκια»; Κι όμως, είναι χθεσινή ανάρτηση στο facebook για την ΑΝΕΚ (δείτε τη)

ΑΝΕΚ
Κι όμως, πρόκειται για χθεσινή ανάρτηση στο facebook στην οποία η χρήστης αναφέρει, μεταξύ άλλων, για την ΑΝΕΚ Lines:
«Για πόσο ηλίθιους και κορόιδα μας έχετε; Πόσο ασφαλές είναι να υπερφορτώνετε ένα πλοίο τέτοιας κατηγορίας για να μη χάσετε τα ευρωπουλάκια»;

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΥΕΘΑ Ν.ΔΕΝΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Super Puma; ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗ «ΔΙΑΣΩΣΗ» ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ;

ImageΑπό την πρώτη στιγμή και κάνοντας στην άκρη την κατευθυνόμενη πληροφόρηση των καναλιών των εφοπλιστών και τα μεγάλα λόγια της κυβέρνησης είχαμε εντοπίσει ότι  «η κινητοποίηση των σωστικών μέσων των Ενόπλων Δυνάμεων παρουσιάζει μεγάλη καθυστέρηση και παράλληλα αποκαλύπτεται ότι πρέπει να ταξιδέψουν μεγάλες αποστάσεις,  θέτοντας ερωτήματα για τη διασπορά των μέσων».
Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ το πλοίο Norman Atlanti καίγεται από τις 4.00 π.μ. της Κυριακής, η φρεγάτα «Ναυαρίνο» που διαφημίστηκε από τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια «ότι διέταξε ο ΥΕΘΑ Ν.Δένδιας να λάβει μέρος στη διάσωση», θα φτάσει τα ξημερώματα της Δευτέρας…
Όμως αμείλικτα είναι τα ερωτήματα για την συμμετοχή των 12 πανάκριβων ελικοπτέρων Super Puma που διαθέτει η Ελλάδα. Για να αντιμετωπιστεί το μεγάλο ζήτημα του Norman Atlantic  χρειάστηκε να διατάξει το ΓΕΕΘΑ να φύγουν από την Λήμνο και την Χίο τα ελικόπτερα επιφυλακής!!! 

Οι λόγοι που οι Ιταλοί προτιμούν τη ρυμούλκηση του υπερφορτωμένου πλοίου στο Μπρίντιζι από την Αυλώνα, 175 οι διασωθέντες

NormanΓιατί οι ιταλικές αρχές προτιμούν το «Norman Atlantic» να ρυμουλκηθεί στο Μπρίντιζι κι όχι στο πιο κοντινό λιμάνι της Αυλώνας, στην Αλβανία; Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, αυτό οφείλεται κυρίως στις καιρικές συνθήκες, οι οποίες είναι δυσκολότερες ανατολικά σε σύγκριση με δυτικότερα, αλλά και γιατί η προσέγγιση στο αλβανικό λιμάνι θεωρείται δυσχερής.  Μέχρι στιγμής έχουν διασωθεί, με βάση την επίσημη ενημέρωση, 175 άτομα. Από την άλλη, πλοίαρχοι κι αρχιπλοίαρχοι του Εμπορικού Ναυτικού εκτιμούν πως είναι προτιμότερο το πλοίο να οδηγηθεί σε αβαθή νερά των αλβανικών ακτών και να το προσαράξουν προκειμένου να βγουν με ασφάλεια από αυτό οι επιβάτες που έχουν εγκλωβιστεί.