Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Ο ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ ΠΟΥ ΤΟ MEGA ΘΕΛΕΙ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΕΧΕΙ ΒΑΜΜΕΝΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ


Το εκλογικό δίλημμα που θέτει το αστικό σύστημα εξουσίας είναι να επιλέξουμε μεταξύ της Μνημονιακής Σκύλας-Χάρυβδης των Μεϊμαράκη-Τσίπρα
Την περίοδο υπουργίας του Ευ. Μεϊμαράκη στο ΥΠΕΘΑ (Φεβρουάριος 2006-Οκτώβριος 2009), σημειώνονταν 1 απόπειρα αυτοκτονίας κάθε 15 μέρες!

Ο Ευ.Μεϊμαράκης διαδέχεται στο Πεντάγωνο τον Σπήλιο  Σπηλιοτόπουλο ο οποίος χρεώνεται τη διαχείριση της πτώσης του ΣΙΝΟΥΚ, την νέα αγορά ρωσικών αντιαεροπορικών συστημάτων –αυτή τη φορά για την Εθνική Φρουρά- καθώς όλο το προηγούμενο διάστημα της νέας παραγγελίας κατέκρινε και σωστά την αγορά τους για τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις.  Επίσης επιβαρύνεται τη βεβιασμένη αγορά των αμερικανικών F16 από τα οποία λείπουν βασικά συστήματα που τα καθιστούν εξαιρετικά ευάλωτα!
Ο Ευ.Μεϊμαράκης συνεχίζει και εμβαθύνει το άθλιο καθεστώς πελατειακών σχέσεων στις Ένοπλες Δυνάμεις και της βυσματοκρατίας της ΟΝΝΕΔ: χιλιάδες νεαρά μέλη-ψηφοφόροι της ΝΔ κάνουν Μετάταξη σε Πολεμική Αεροπορία-Πολεμικό Ναυτικό, ενώ στις μονάδες του Στρατού Ξηράς στην παραμεθόριο η επάνδρωση φτάνει συχνά το 30%!
Ενώ στον Στρατό Ξηράς καταγράφεται πρωτόγνωρο κύμα αυτοκτονιών λόγω των άθλιων συνθηκών, της ενταντικοποίησης και της απελπισίας των φαντάρων, τα βύσματα των ΔΑΠ-ΟΝΝΕΔ όχι μόνο απολάμβαναν πιο άνετη θητεία (καμιά σχέση η εκπαίδευση, οι συνθήκες, η συμπεριφορά των ανωτέρων κλπ), αλλά ουσιαστικά σχεδόν η μισή θητεία ήταν άγραφες άδειες. Επιπλέον, ακόμη και οι μονάδες τριγύρω από την Αθήνα-Πειραιά ορίστηκαν με απόφαση του ΥΕΘΑ Ευ.Μειμαράκη ως παραμεθόριος, για να δικαιολογούνται και εκεί οι άγραφες άδειες. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι υπήρχαν και υπάρχουν πολλοί που δεν υπηρετούν καθόλου, έχοντας πάρει σε μόνιμη βάση, άδεια από την κομματική σημαία!
Επίσης, καταγράφεται για πρώτη φορά τόσο μεγάλο ποσοστό αυτοκτονιών και απωλειών μεταξύ του μόνιμου προσωπικού. Οι απώλειες του προσωπικού αυξάνονται δραματικά με χαρακτηριστικά επεισόδια τις πτώσεις πτητικών μέσων, με τα 50χρονα ελικόπτερα ΧΙΟΥΙ να καταντούν ιπτάμενες νεκροφόρες.
Παράλληλα και ενώ η πορεία του Ευ.Μεϊμαράκη στο Υπουργείο Άμυνας σημαδεύεται από τις άθλιες μεθόδους συγκάλυψης των υπουργικών ευθυνών του, δραστηριοποιείται δίπλα στο υπουργικό του γραφείο έφεδρος ΟΝΝΕΔΙΤΗΣ με λαπ τοπ που καταγράφει τα ρουσφέτια και τα προωθεί προς ικανοποίηση στο υπουργικό γραφείο.
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το καθεστώς Μεϊμαράκη-Μιχαλολιάκου  όχι μόνο «έφτιαχναν» τις Μετατάξεις των βυσμάτων αλλά πρωταγωνιστούσαν στο να γίνουν οι Μεταθέσεις, με πρώτιστο καθήκον στην προσωπική τους κομματική πελατεία για ψηφοθηρικούς λόγους.
Αξίζει όμως να θυμίσουμε την κατάσταση που επικρατούσε συνολικά στις Ένοπλες Δυνάμεις, αποκαλύπτοντας τους πραγματικούς λόγους που χάθηκαν τόσες ζωές την περίοδο Υπουργίας Ευ.Μεϊμαράκη στο Πεντάγωνο:

Τυφλή πτήση στον θάνατο

Eνα «Xιούι», από τα πιο «γερασμένα» ελικόπτερα των Eνόπλων Δυνάμεων, κατέπεσε χθες το βράδυ κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης έξω από την Kαρυώτισσα Πέλλας.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΜΑΡΊΑ ΡΙΤΖΑΛΕΟΥ    ritzal@pegasus.gr
Φέρετρο για τέσσερις πιλότους της αεροπορίας στρατού έγινε ένα από τα πιο γερασμένα ελικόπτερα των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων, ένα Xιούι, που κατέπεσε χθες το βράδυ στη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης, έξω από την Kαρυώτισσα Πέλλας.
Τυφλή πτήση στον θάνατοTα συντρίμμια του ελικοπτέρου εντοπίστηκαν γύρω στις 10.30 το βράδυ σε απόσταση 1,5 χιλιομέτρου από την Kαρυώτισσα, πολύ κοντά σε δημοτική πίστα μότο-κρος, ενώ νεκρά ανασύρθηκαν και τα τέσσερα μέλη του πληρώματος. Πρόκειται για τους:
  • Χρήστο Καρυπίδη, λοχαγό από τα Γιαννιτσά, με 2.349 ώρες πτήσης στα ελικόπτερα «Χιούι».
  • Ηλία Καραμπά, ανθυπασπιστή, από τη Θεσσαλονίκη, με 949 ώρες πτήσης.
  • Αδάμ Αδαμόπουλο, αρχιλοχία μηχανοσυνθέτη, από την Ημαθία.
  • Κωνσταντίνο Φωτιάδη, επιλοχία μηχανοσυνθέτη, από την Πιερία.
Tο ελικόπτερο απογειώθηκε από το Γ' Tάγμα Στρατιωτικών Eλικοπτέρων στην Aλεξάνδρεια Hμαθίας στις 7.30 το απόγευμα και περίπου τρία τέταρτα αργότερα, καθώς κατευθυνόταν προς τα Γιαννιτσά, τα ίχνη του χάθηκαν από τα ραντάρ του αεροδρομίου «Mακεδονία».
Mετά την παρέλευση 20 λεπτών, όπως προβλέπεται από τον κανονισμό, σήμανε συναγερμός και στήθηκε μια γιγαντιαία επιχείρηση για τον εντοπισμό του, με τη συνδρομή δύο Super Puma, δύο μαχητικών F-16 και ελικοπτέρων της αεροπορίας στρατού, ενώ μεγάλη ήταν και η κινητοποίηση των επίγειων δυνάμεων.
Τυφλή πτήση στον θάνατοOι έρευνες επικεντρώθηκαν από την πρώτη στιγμή στον κάμπο των Γιαννιτσών, μεταξύ των χωριών Kαρυώτισσας και Mελισσίου, όπου κάποιοι βοσκοί είπαν ότι άκουσαν θόρυβο από ελικόπτερο που πετούσε πολύ χαμηλά.
Oπως είπαν, βγήκαν έξω από τα μαντριά, γιατί τους έκανε εντύπωση ότι το ελικόπτερο πετούσε σχεδόν πάνω από τα κεφάλια τους, αλλά το σκοτάδι δεν τους επέτρεψε να το δουν. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο χειριστής του Xιούι επιχείρησε αναγκαστική προσγείωση στην πίστα μότο-κρος, αλλά δεν πρόλαβε να την ολοκληρώσει με επιτυχία.
H περιοχή των ερευνών είναι επίπεδη και το έργο των σωστικών συνεργείων ήταν εύκολο, δεδομένου ότι δεν υπήρχαν βουνά και δύσβατα σημεία.
Tα Super Puma έριχναν τους προβολείς τους βοηθώντας το έργο των ερευνών σε μια περιορισμένη έκταση, λίγων τετραγωνικών χιλιομέτρων. Λίγο μετά τις 10.30 το βράδυ, βρέθηκαν τα συντρίμμια του ελικοπτέρου και μέσα σε αυτό οι τρεις σοροί των θυμάτων, ενώ λίγο αργότερα σε μικρή απόσταση εντοπίστηκε και το πτώμα του τέταρτου μέλους του πληρώματος. Aσθενοφόρα των νοσοκομείων Eδεσσας και Γιαννιτσών παρέλαβαν τις σορούς και τις μετέφεραν λίγο πριν τα μεσάνυχτα στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Nοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να γίνουν οι νεκροψίες κι οι νεκροτομές.
Στο σημείο της συντριβής του ελικοπτέρου μετέβη ο αρχηγός ΓEΣ, αντιστράτηγος Nίκος Nτούβας κι άλλοι επιτελείς του στρατού.
«XIOYI»

Πολέμησαν στο Bιετνάμ

Eλικόπτερα που πολέμησαν στο Bιετνάμ είναι τα «Xιούι», από τα οποία η χώρα μας διαθέτει περίπου 100. Aγοράστηκαν σε δύο παρτίδες, τη δεκαετία του 1970 από τους Aμερικάνους και του 1980 από τους Iταλούς. Σήμερα πετούν λιγότερα από τα μισά για επιχειρησιακούς λόγους. Στο τρίτο Tάγμα Eλικοπτέρων Aεροπορίας Στρατού, με έδρα την Aλεξάνδρεια Hμαθίας, υπήρχαν ελάχιστα ελικόπτερα, λιγότερα από δέκα, καθώς η μονάδα τελεί υπό αναδιοργάνωση. Σύμφωνα με τα σχέδια, εκεί θα εγκατασταθούν ελικόπτερα σινούκ. Πιλότοι της Aεροπορίας Στρατού σχολίαζαν ότι στη μονάδα τα ελικόπτερα που είναι σε πτήσιμη κατάσταση έχουν παραληφθεί από τη δεύτερη παραγγελία. Ωστόσο, όπως είναι γνωστό, η Aεροπορία Στρατού αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα στη συντήρηση των πτητικών της μέσων και στην ασφάλεια των πτήσεων.
Iωάννα Hλιάδη

ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Το ελικόπτερο κατασκευάστηκε το 69 και δεν είχε ραντάρ

Από την εποχή του πολέμου στο Βιετνάμ χρονολογούνται τα ελικόπτερα «yh-1h» (Χιούι) που διαθέτει ο ελληνικός στρατός. Το συγκεκριμένο ελικόπτερο που έπεσε κατασκευάστηκε το 1969 και πετούσε χωρίς ραντάρ. H προηγούμενη κυβέρνηση του ΠAΣOK είχε προγραμματίσει τον εκσυγχρονισμό τους μέσω της ελληνικής αεροπορικής βιομηχανίας, όμως η νυν κυβέρνηση αποφάσισε την ακύρωση του συγκεκριμένου προγράμματος. Παρ όλα αυτά τα γερασμένα «Xιούι» εξακολουθούν να πετούν και μάλιστα τη νύχτα, χωρίς να διαθέτουν τα απαραίτητα συστήματα νυχτερινής πτήσης.
Eίναι δε χαρακτηριστικό ότι αρκετοί εκ των χειριστών ελικοπτέρων «Xιούι» δεν είναι εκπαιδευμένοι στις διόπτρες νυχτερινής οράσεως. Aρκετά μάλιστα από τα ελικόπτερα του συγκεκριμένου τύπου βρίσκονται εκτός ενεργείας. Tα ελικόπτερα «Xιούι», λόγω της παρωχημένης τεχνολογίας τους, θεωρείται ότι έχουν περιορισμένες επιχειρησιακές ικανότητες ιδίως κατά τη νύχτα και, σύμφωνα με τους ειδικούς, ή θα έπρεπε να έχουν εκσυγχρονιστεί ή να έχουν αποσυρθεί.
Mάλιστα η κατάσταση στην Aεροπορία Στρατού, όπου υπάγονται τα «Xιούι», ηλεκτρίστηκε τους τελευταίους μήνες μετά την έκδοση διαταγής του ΓEEΘA, με την οποία οι χειριστές και μηχανοσυνθέτες της Aεροπορίας Στρατού υποχρεούνται να εκτελούν δέκα υπηρεσίες μηνιαίως και ταυτόχρονα να εκτελούν πτήσεις, με αποτέλεσμα να δοκιμάζονται σωματικά και ψυχικά σε οριακά επίπεδα. Στο μεταξύ, με απόρρητο έγγραφο του ΓEEΘA τη 19η Oκτωβρίου του 2005 καταργήθηκε η τήρηση ελικοπτέρων «Xιούι» που χρησιμοποιούνταν ως μέσο επιτήρησης των βραχονησίδων και μικρονησίδων.
Xαρακτηριστικό του κλίματος που επικρατεί στην Aεροπορία Στρατού είναι ότι το πρώτο δίμηνο του 2006 έχουν υποβάλει την παραίτησή τους 7 χειριστές και μηχανοσυνθέτες, ενώ το 2005 οι παραιτήσεις έφτασαν τις 46.http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=30238
Η Νέα Δημοκρατία του Βαγγέλη Μεϊμαράκη 
και ο Μνημονιακός ΣΥΡΙΖΑ του Τσίπρα 
Απειλούν να επιστρέψουν στην εξουσία...
Για να συνεχίσουν το αντεργατικό ταξικό έργο τους!
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ-ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου