Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Ο Στρατός χαρατσώνει τους φαντάρους-πολίτες γιατί έτσι γουστάρει!

Πήγα πριν 2 βδομάδες στην στρατολογία για να βγάλω ένα πιστοποιητικό Α και μου ζήτησαν 90€.
Τους ρώτησα τον λόγο και μου είπαν ότι πριν 10 χρόνια που είχα παρουσιαστεί δεν είχα πάει την βεβαίωση σπουδών.
Τους είπα ότι κατά την θητεία μου δεν υπήρξε καμία ενημέρωση για πρόστιμο και ότι με βάση το σκεπτικό τους απολύθηκα παράνομα στην ώρα μου και ότι απλά αυτό που ζητάνε είναι παράλογο.

Εν τέλει έκανα αίτηση για άρση του ποσού κι ακόμη περιμένω να μου βγάλουν το πιστοποιητικό.
Τα πρόστιμα, από όσους φαντάρους κατέθεσαν τις βεβαιώσεις σπουδών από τις σχολές τους την πρώτη ημέρα εισόδου τους στο στρατόπεδο πρέπει να σβηστούν. 

Και γενικότερα πρέπει να αμφισβητηθεί από τον κόσμο της εργασίας η επιβολή προστίμων, μια μεθόδευση που αποσκοπεί στην υποταγή και στην απομύζηση μας. 

Θυμίζουμε:

Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ: ΒΑΖΟΥΝ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΘΗΤΕΙΑΣ

http://diktiospartakos.blogspot.gr/2016/04/blog-post_569.html
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
diktiospartakos.blogspot.com

τηλ. επικ. 6932955437

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου