Σάββατο 26 Μαΐου 2018

ΑΠΑΝΘΡΩΠΙΑ: Παίζουν με την Υγεία Φαντάρου που τραυματίστηκε σε Άσκηση! Νοσηλεύονταν με σπασμένο γόνατο στο 401 ΣΝ και του έδωσαν μετάθεση στην Ξάνθη!

Αλήθεια, τι σημαίνει ότι το Έτος 2018 ορίζεται ως έτος Μέριμνας Προσωπικού;
Τι σημαίνει αυτό για τους φαντάρους;
Γιατί τέτοια περιφρόνηση για την Υγεία και Ακεραιότητα των στρατιωτών;
Τι θα γίνει με την άθλια συμπεριφορά των Στρατιωτικών Γιατρών;
Είναι δυνατόν φαντάρος να καταντά Περιπλανώμενος Ικέτης για να αντιμετωπίσει τον σοβαρό τραυματισμό του στο γόνατο που συνέβη σε στρατιωτική άσκηση;
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Είμαι φαντάρος παρουσιάστηκα στην Νέα Πέραμο στις Ειδικές Δυνάμεις.
Μετά με έστειλαν στο ΚΕΤΘ Αυλώνα να κάνω την θητεία μου όπου και χτύπησα κατά τη διάρκεια πρωινού τρεξίματος στα ΣΠΕΝ.
Άρχισαν οι ενοχλήσεις και έκανα εισαγωγή και αφαίρεση οστεωχονρδινού τεμαχίου.
Με έδιωξαν με αναρρωτική και έγραφαν στο χαρτί σύσταση για φυσιοθεραπείες.
Μέχρι όμως να μπω στο 414 και να πάρω προτεραιότητα για φυσιοθεραπεία είχε έρθει το χαρτί της μετάθεσης μου.
Πήγα, το πήρα και έκανα 15 ώρες για να φτάσω στην Ξάνθη στην 22 ΕΜΑ στα Τεθωρακισμένα, όπου και άρχισαν όλα να πηγαίνουν στραβά:
ούτε φυσιοθεραπείες, ούτε να με βλέπουν οι γιατροί για την πορεία του ποδιού μου.
Από το στρατόπεδο με έστειλαν στην Ξάνθη για να με δει γιατρός και από την Ξάνθη στην Θεσσαλονίκη όπου πάλι ήμουν μέσα στα αστικά μέσα μεταφοράς 4 και 5 ώρες, ότι και αν σημαίνει αυτό για το τραυματισμένο μου πόδι.
Οι οποίοι γιατροί, όχι απλά δεν με εξυπηρέτησαν, αλλά με έδιωξαν και μου είπαν να πάω στον θεράποντα ιατρό στην Αθήνα.
Όταν λοιπόν γύρισα στο στρατόπεδο μετά από μια μέρα, κατά το μεσημέρι, πήρε κάποιο στέλεχος τηλέφωνο και έβαλε τους γιατρούς να συνεννοηθούν για να παραμείνω στην Θεσσαλονίκη να κάνω για 10 μέρες φυσιοθεραπεία και να με στείλουν πάλι πίσω για να τους κάνω αγγαρείες.
Εδώ πονάω και με βάζουν και τρέχω πάνω κάτω και αυτό έγινε λόγο έλλειψης ατόμων.
Το αίτημα που υποβάλλω είναι να μου εξασφαλιστεί η πρόσβαση μου στο κατάλληλο νοσοκομείο για να μπορεί να με παρακολουθεί ο γιατρός και να κάνω τις φυσιοθεραπείες μου χωρίς κόπο και ενοχλήσεις.
Μόνο το 401 ΣΝ μπορεί να αντεπεξέλθει στις ανάγκες της θεραπείας μου, για ένα τραυματισμό που μου συνέβη κατά τη διάρκεια της θητείας μου.
Δεν είναι δυνατόν να με κάνουν μπαλάκι, να με παιδεύουν τόσο καιρό και το μόνο που τους νοιάζει είναι να εξασφαλίσουν έναν ακόμη φαντάρο για τις αγγαρείες!
Με ωθούν να πάρω Αναβολή.
Σε αυτή την περίπτωση όμως θα κινηθώ ΝΟΜΙΚΑ εναντίον τους. 
Προσοχή και πάλι στις μεταθέσεις: είναι αμαρτία χωρίς λόγο να φύγει ένα παιδί από την Αθήνα με πρόβλημα υγείας και να προσπαθεί τώρα μιάμιση βδομάδα να συνεννοηθεί με κάποιους που δεν γνωρίζουν το ιστορικό του.
Είναι τραγικό να είσαι ασθενής, να αναγκάζεσαι να ξοδεύεις τόσα χρήματα και να σε στέλνουν στο 424 ΣΝ στη Θεσσαλονίκη, όπου οι γιατροί δηλώνουν Αναρμόδιοι και να σε υποχρεώνουν να κοιμάσαι σε άλλα στρατόπεδα για να είσαι κοντά στη Θεσσαλονίκη!
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 
Τηλ: 6932 955437

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου