Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

Χιλιανή μητέρα ” Μην μου ζητάς να είμαι ήρεμη, δεν θα είμαι ποτέ όσο είμαι μπροστά σε τέρατα”

Χιλιανή μητέρα ” Μην μου ζητάς να είμαι ήρεμη, δεν θα είμαι ποτέ όσο είμαι μπροστά σε τέρατα”
MADRE CHILENA
Είναι η Λουίζα Τολέδο, μητέρα των αδελφών vergara Τολέδο,
που σκοτώθηκε στη δικτατορία του Πινοσέτ.
Είναι ένα τεράστιο παράδειγμα αντίστασης και αντοχής στον
αγώνα κατά του συστήματος και αυτών που το ενσαρκώνουν.
Ένα απόσπασμα από τις λέξεις που κοινοποιήθηκε στο
Αφιέρωμα στις γυναίκες της αντίστασης το 2017.

” Είμαι υποστηρικτής της βίας! Απολύτως υπέρ της βίας.
Εάν όχι, θα πάρουμε ξανά το έμβλημα και θα μας
σκοτώσουν ξανά και θα μας κλειδώσουν ξανά και θα εξαφανιστούν
ξανά γιατί είμαστε υποχρεωμένοι να είμαστε ειρηνικά μέχρι θανάτου;
Γιατί σε εμάς;
Γιατί δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε βία εναντίον τους;
Αλλά μη μου ζητάς να είμαι ήρεμος δεν θα γίνω ποτέ!
Δεν θα γίνω ποτέ!…
Ο Μάρτιος έρχεται και τα παιδιά μου έρχονται ξανά…
Βλέπω το χαμόγελο του Ραφαέλ σε κάθε παιδί, σε κάθε
νεαρό που βγαίνει για να πολεμήσει.
Η γαλήνη του Παύλου, η ευγλωττία του Εντουάρντο…
αυτός είμαι εγώ σύντροφοι.

Για χρόνια μας δίδαξαν ότι η βία που οι άνδρες
ασκείται για τις γυναίκες ήταν νόμιμη, και έπρεπε να το
κλειστό και να συμμορφώνονται.
Επί του παρόντος μας λένε ακόμα ότι η βία είναι
νόμιμη όταν προέρχεται από την αστυνομία, για την υπεράσπιση της
δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας, και την προστασία του κράτους,
αλλά επειδή δεν μπορούμε να αντιδράσουμε σε τόση δομική βία;
Γιατί να μην εκμεταλλεύεσαι την αυτοάμυνα ως μια μορφή ενδυνάμωσης;
Η Παθητικότητα και η σιωπή πριν από την αδικία,
είναι τρόποι για να το διαιωνίζουν αυτό.
Μην μου ζητάς να είμαι ήρεμη, δεν θα
είμαι ποτέ όσο είμαι μπροστά σε τέρατα”

(Περιοδικό Tierra Bella)
πηγή:cignialo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου