Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

Θητεία σε Καστελόριζο-ΚΑΑΥ Πλαταμώνα: Αποκαλύπτοντας τι σημαίνει Ελληνικός Στρατός!


ΕΠΙΣΤΟΛΗ φαντάρου που απολύθηκε
Η θητεία μου ως Στρατιώτης ξεκίνησε από το μακρινό Καστελόριζο. 

 Ήταν οι καλύτεροι μήνες της θητείας μου. 

 Μετά από 5 μήνες, το καλοκαίρι του 2019, μετατέθηκα στο Λιτόχωρο στην πόλη μου. Η χαρά μου απερίγραπτη. Δεν κράτησε για πολύ όμως. 

Μετά από λίγες μέρες βρέθηκα με απόσπαση στα ΚΑΑΥ Πλαταμωνα. 

Οι χειρότερες μέρες της ζωής μου.

 Όχι της θητείας μου. Της ζωής μου. 

 Εκεί που καταπατούνται όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα. 

 Εκεί που οι φαντάροι έχεις την αίσθηση ότι χωρίζονται σε τρεις κοινωνικές τάξεις.



Στους Πλαταμωνίτες επιχειρηματίες, που απλά πηγαίνουν εκεί μόνο για να αφήσουν το φύλλο πορείας τους και να εξαφανιστούν και επιστρέψουν μόνο την ημέρα απολύσεως τους για να πάρουν το απολυτήριο τους.



Στους Σαρακατσάνους, οι οποίοι ναι μεν δουλεύουν αλλά έχουν και τις ανάλογες απολαβές. Άδειες οπότε θέλουν, υπηρεσιακά κάθε μέρα, άδειες απολύσεως 1 μήνα κ.α. 



Και τέλος στους μαύρους, που τα κάνουν όλα. 
 20 ώρες το 24ωρο δουλειά χωρίς ξεκούραση, με καμπάνες αν αργήσουν 5λεπτα να επιστρέψουν από την έξοδο τους ή αν μας δουν να κάνουμε διάλειμμα. 
Και κάθε μέρα να χάνουν το τρένο για Κατερίνη γιατί τα εξοδόχαρτα δεν ήταν υπογεγραμμένα.
Πού να προλάβουν; 

Αυτή ήταν οι εμπειρία μου σειρούλες από την στρατιωτική θητεία μου.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Το ΓΕΣ θα ερευνήσει αν γίνονται διακρίσεις υπέρ των Σαρακατσάνων και αν κάποια υψηλόβαθμα στελέχη στο ΚΑΑΥ Πλαταμώνα έχουν συμφέρον να γίνονται τέτοιες διακρίσεις;

Ερώτημα: αυτή ΑΓΕΣ Λαλούση και Υπουργοί Άμυνας Παναγιωτόπουλε και Στεφανή η Ισότητα στον Στρατό;

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

Τηλ: 6932 955437
http://diktiospartakos.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου