Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Τάγμα Διαβιβάσεων 474: ένα πραγματικά Μαύρο στρατόπεδο!

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
Ευτυχώς έφυγα από αυτό το μέρος.
Το στρατόπεδο είναι μαύρο.
Άθλια συμπεριφορά της πλειοψηφίας των στελεχών.
Πέρα από συμπεριφορές, μιλάμε για εγκαταστάσεις που είναι παμπάλαιες, χαλασμένες και υπολειτουργούν.
Για ζεστό νερό το χειμώνα ούτε λόγος, για ποιότητα φαγητού ούτε λόγος (ούτε καν ακολουθείται το πρόγραμμα της μεραρχίας). 
Για κινήσεις προς τη Ρόδο ή έστω από και προς τα ΜΜΜ ούτε λόγος. Το χώσιμο σε υπηρεσίες και εμπλοκή ή σχεδόν εμπλοκή μόνιμο πρόβλημα.
Αλήθεια, γιατί η Ιεραρχία γιατί δεν διερευνά το πως γίνονται οι μεταθέσεις, αποσπάσεις κλπ;
Εμείς καλούμε τους συναδέλφους να βγουν Παραπονούμενοι στην Αναφορά.
Μας περιμένει ένα πολύ δύσκολο καλοκαίρι.
Μόνο αν αγωνιστούμε με το ΔΙΚΤΥΟ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ, συγκροτήσουμε ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΦΑΝΤΑΡΩΝ, δημοσιοποιήσουμε τις διαμαρτυρίες μας θα μπορέσουμε να υπερασπίσουμε τα Δικαιώματα του Φαντάρου Πολίτη με Στολή.
Θυμίζουμε και την πρόσφατη καταγγελία γονιού:
Τάγμα Διαβιβάσεων 474: Κραυγή απελπισίας γονιού, έχω να δω το παιδί μου πάνω από 2 μήνες
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Καλημέρα σας
Είμαι γονιός ενός οπλίτη θητείας ο οποίος κάνει την θητεία του στην παραμεθόριο.
Συγκεκριμένα στην Ρόδο και στο χωριό της Ψίνθου, στο Τάγμα Διαβιβάσεων 474! Έχω να δω το παιδί μου πάνω από 2 μήνες για τον λόγο ότι άδειες δεν δίνονται, τουλάχιστον έτσι ισχυρίζονται οι υψηλόβαθμοι!
Εκτός αυτού με επικοινωνία που έχω με το παιδί μου σε καθημερινή βάση πλέον επειδή είναι χάλια ψυχολογικά, μου λέει πως έχει κάθε μέρα υπηρεσία και πως υπάρχει ένας εξοδούχος καθημερινά.
Στο λεγόμενο μαύρο στρατόπεδο!
Υπάρχουν ΜΟΝΟ 13 ένοπλοι σε ολόκληρο το στρατόπεδο!
ΥΓ θέλω να παραλάβω το παιδί μου όπως το έστειλα υγιείς και με σώας στα φρένας!
Πρέπει να γίνει κάτι επιτέλους...
Ένας γονιός χωρίς βύσμα.
Αλήθεια, ο ΑΓΕΣ Λαλούσης και οι Υπουργοί Άμυνας Παναγιωτόπουλος και Στεφανής έχουν να δώσει κάποια απάντηση;
Αισθάνονται την ανάγκη να απαντήσουν στο γονιό;


 ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com
diktiospartakos@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου