Σάββατο 8 Μαΐου 2021

Καβύλη Έβρος: ΞΕΦΤΙΛΑ, έχουν "πεταμένο" στον Έβρο φαντάρο με τεράστια προβλήματα και βολεύουν τα γαλάζια βύσματα

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Καβύλη Έβρος 6 Μαΐου 2021.
Αποσπασμένος στο Λαγό Έβρου και πλέον στο φυλάκιο 5. 
Ο πατέρας μου έχει αναπηρία, είναι υπερήλικος και έχει 2 εγκεφαλικά και καρδιά, μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης. 
Η μάνα μου 4 χειρουργεία στην μέση της και δεν μπορεί να περπατήσει. Μετά από τηλέφωνο που έκανα στο ΓΕΣ για κατ' εξαίρεση μετάθεση ( τον Ιανουάριο) μου είπαν ότι λόγω κόβιντ δεν δέχεται η επιτροπή να περάσει τον πατέρα μου από εξετάσεις. 
Έχουν περάσει 4 μήνες είμαι στο φυλάκιο 5.
Δεν έχουμε νερό γιατί το ΚΨΜ δεν εφοδιάζεται ποτέ.
Το φαΐ δεν τρώγεται. 
Το ΚΨΜ είναι άδειο τελείως.
Η μητέρα μου και ο πατέρας μου περιμένουν από εμένα να φέρω λεφτά στο σπίτι και εγώ είμαι στον Έβρο; 
Ενώ άλλα βύσματα βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη! 
Μετά από συζήτηση με αξιωματικό, η απάντηση του ήταν "βάρα αναβολή".. ΣΩΠΑ ΡΕ μεγάλε, αναβολή.. 
Εγώ μετά από όλα αυτά τι πρέπει να κάνω; 
Υπομονή ένα μήνα μέχρι την μετάθεση; 
Ή περιμένουν να είμαι σωστός στις υπηρεσίες μου ενώ έχω το μυαλό μου αλλού; 
Άλλο ένα Τεράστιο λάθος της Ελλάδος ο Ελληνικός Στρατός.

Αλήθεια, το ΓΕΣ επιβεβαιώνει τις σοβαρές καταγγελίες;
Επιβεβαιώνει το γεγονός ότι ενώ ο συνάδελφος αδικείται με αυτόν τον χυδαίο τρόπο...
Από το ΓΕΣ κανονίζονται οι ευνοϊκές μεταθέσεις αμέσως μετά την Ορκωμοσία ή μετά τα ΣΠΕΝ.
Για την ΕΣΣΟ Ιανουαρίου και την ΕΣΣΟ Μαρτίου έγιναν οι Κατ΄Εξαίρεση Μεταθέσεις;
Για τον συνάδελφο γιατί δεν υπήρξε η ανάλογη αντιμετώπιση.
Και είναι Απάντηση το πάρε Αναβολή;
Απαιτούμε την άμεση παρέμβαση του Δ Σώματος Στρατού και του ΓΕΣ.
Στο ΓΕΣ και στο Υπουργείο Άμυνας δεν προβληματίζεται κανείς ότι με αυτούς τους άθλιους χειρισμούς τους, την αισχρή βόλεψη των βυσμάτων και την αδιαφορία για τα τεράστια Αδιέξοδα φαντάρων και χαμηλόβαθμου προσωπικού...
Μετράμε έξι (6) Νεκρούς στον Στρατό μέσα σε ελάχιστες μέρες!!!
Συνφάνταροι αντισταθείτε.
Βγείτε Παραπονούμενοι στην Αναφορά.
Απαιτήστε Ακρόαση από την Ιεραρχία.
Στηρίξτε το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.
Το ΔΙΚΤΥΟ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ είστε εσείς, οι φαντάροι.
Στείλε τε τις επιστολές με τις καταγγελίες σας στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ.
Συνάδελφοι, μόνο με Κίνημα Μέσα και Έξω από τον Στρατό μπορούμε να Υπερασπίσουμε τα Δικαιώματα του Φαντάρου Πολίτη με Στολή.
 ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου