Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022

Γονιός στρατιώτη από ΛΕΘ ΚΩ: Το παιδί μου έφτασε στην Απόπειρα Αυτοκτονίας από το Μπούλινγκ και την Εκμετάλλευση

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Είμαι πατέρας απολυμένου στρατιώτη ο οποίος υπηρέτησε στη κατάμαυρη αυτήν Λέσχη επικίνδυνων Στρατιωτικών  στην ΚΩ
Ο γιος μου κακομεταχειρίστηκε και υπέφερε από μπούλινγκ που προκαλούσε ένα στέλεχος όλο το καλοκαίρι που πέρασε. 
Το στέλεχος που έχει ιδιαίτερη δραστηριοποίηση στα μαγειρεία, πέρα από ύβρεις που είχε εκφράσει πολλές φορές, δεν δίσταζε να επιτεθεί ακόμα και σωματικά στον γιο μου.
Αυτά τα έμαθα πολύ πρόσφατα, καθώς χρειάστηκε να επισκεφτούμε ψυχολόγο όπου και εκεί ο γιος μου εμπιστεύτηκε αυτά που έγιναν το καλοκαίρι .
Ο γιος μου πλέον δεν είναι αυτός που έστειλα να υπηρετήσει την πατρίδα. Tον εκμεταλλεύτηκαν και τον κακομεταχειρίστηκαν με τον χειρότερο τρόπο.
Άτομα που θα έπρεπε με νόμους του κράτους να είναι ίσως και φυλακή. 
Ο γιος μου κατεστραμμένος συνεχώς άκουγε σχόλια στελέχους στα μαγειρεία περί ανικανότητας του γιου μου. 
Σχόλια που τον έκαναν να πιστεύει ότι είναι άχρηστος . 
Είχε επιχειρήσει και αυτοκτονία!!! 
Όπου και προλάβαμε.
Πλέον παλεύουμε μαζί σαν οικογένεια και ορθοποδούμε σιγά σιγά με βοήθεια από ειδικούς που μας βοηθάμε !!!
Ντροπή και αίσχος σε όλη την διοίκηση της 80 ΑΔΤΕ που επιτρέπουν σε στελέχη με εξουσία να καταστρέφουν τα παιδιά μας βγάζοντας κόμπλεξ, επιθέσεις λεκτικές και σωματικές ή αλλιώς BULLYING που όλοι εσείς καταδικάζεται, εσείς όμως το προκαλέσατε και Απαιτώ εσείς να το Σταματήσετε

Γιατί ότι δεν Λύνεται, Κόβεται….

Το ΓΕΣ και η ΑΣΔΕΝ επιβεβαιώνει αυτές τις καταγγελίες;
Οι καταγγελίες για την ΛΕΘ στην Κω είναι συνεχείς.
Όλοι ξέρουν τι συμβαίνει:
Ταξίαρχος και Στρατηγός, Υφυπουργός και Υπουργός Άμυνας.
Τι κάνουν;
Γιατί δεν πράττουν αυτό που απαιτείται και προβλέπεται;
Άλλος ένας Συνφάνταρος κόντεψε να χάσει την ζωή του εξαιτίας του Στρατού.
Αποδεικνύοντας ξανά ότι δεν υπάρχουν Αυτοκτονίες στον στρατό...
Ο Στρατός ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ την νεολαία που Υποχρεωτικά ντύνει στα χακί.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com
diktiospartakos@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου