ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ | ΚΕΙΜΕΝΑ | ΒΙΝΤΕΟ

Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023

Έκθεση «βόμβα» για τα F-35: Πάνω από 1 εκατομμύριο ανταλλακτικά έχουν χαθεί – Τα προβλήματα στον κινητήρα

Έκθεση «βόμβα» για τα F-35: Πάνω από 1 εκατομμύριο ανταλλακτικά έχουν χαθεί – Τα προβλήματα στον κινητήρα
Περισσότερα από 1 εκατομμύριο ανταλλακτικά των F-35 αξίας τουλάχιστον 85 εκατομμυρίων δολαρίων έχουν χαθεί τουλάχιστον τα τελευταία πέντε χρόνια, σύμφωνα με μια νέα έκθεση του Γραφείου Λογοδοσίας της Κυβέρνησης των ΗΠΑ (GAO).

Οι Αμερικανοί ελεγκτές υποστηρίζουν ότι η κυβέρνηση δεν έχει το δικό της σύστημα παρακολούθησης αυτών των εξαρτημάτων και μπορεί να μην γνωρίζει πραγματικά πόσα ανταλλακτικά υπάρχουν στην παγκόσμια δεξαμενή ανταλλακτικών, πού βρίσκονται ή τη συνολική τους αξία.

Ως αποτέλεσμα, «η πλήρης ποσότητα και αξία αυτών των χαμένων ανταλλακτικών μπορεί να είναι σημαντικά υψηλότερη» από τον απολογισμό του 1 εκατομμυρίου που καθορίστηκε από την κατασκευάστρια εταιρεία, τη Lockheed Martin, αναφέρει το έγγραφο.

«Η Lockheed Martin διαχειρίζεται το απόθεμα ανταλλακτικών F-35 σε συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της σύμβασης», δήλωσε η εταιρεία στο Defense News. «Συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με το Γραφείο Κοινού Προγράμματος για να αυξήσουμε τη γνώση σχετικά με τη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και να υποστηρίξουμε την ετοιμότητα του στόλου».
«Δεν γίνεται σωστή χρήση του κινητήρα των F-35»

Οι κινητήρες των F-35 καταπονούνται και θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε γενικές επισκευές επιπλέον 38 δισεκατομμυρίων δολαρίων τις επόμενες δεκαετίες για να βοηθήσουν στην ψύξη των ραντάρ και άλλων εξαρτημάτων των μαχητικών αεροσκαφών, σύμφωνα με την έκθεση του GAO.

«Η επιπλέον θερμότητα αυξάνει τη φθορά του κινητήρα, μειώνει τη διάρκεια ζωής του και προσθέτει 38 δισεκατομμύρια δολάρια σε κόστος συντήρησης».

Η ανησυχία έγκειται στο σύστημα διαχείρισης ισχύος και θερμότητας των F-35, ή PTMS, και την ικανότητά του να ψύχει τα μέρη των συστημάτων του αεροσκάφους που παράγουν θερμότητα.

Το σύστημα ισχύος, που βασίζεται σε σχέδια της Pratt&Whitney που κατασκευάζει τους κινητήρες των μαχητικών, δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ψύξης των ολοένα και πιο περίπλοκων ηλεκτρονικών συστημάτων του μαχητικού, καθώς και στις νέες δυνατότητες που έχουν ήδη εγκατασταθεί ή θα εγκατασταθούν έως το 2035 στο πλαίσιο του προγράμματος αναβάθμισης Block 4, σύμφωνα με το GAO.

Με πληροφορίες από: Aviation Pros, Defense News

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου