Απεργία χωρίς την κάλυψη των συνδικάτων κήρυξαν οι μηχανοδηγοί και το βοηθητικό προσωπικό της σιδηροδρομικής βελγικής εταιρείας SNCB, διαμαρτυρόμενοι για τις συνθήκες εργασίας που επικρατούν στους σιδηροδρόμους, οι οποίες σύμφωνα με τους απεργούς ευθύνονται για την τραγική σύγκρουση δύο επιβατικών αμαξοστοιχιών στο χιονισμένο προάστιο Μπάιζινγκεν του Χάλε το πρωί της Δευτέρας, που στοίχισε τη ζωή σε 18 άτομα.
Σύμφωνα με τις αναφορές τα προβλήματα που δημιουργούνται στις μετακινήσεις εντός του Βελγίου, αλλά και σε διεθνή δρομολόγια από την απεργία είναι τεράστια.
Τραγωδία
Παρότι τα αίτια της τραγωδίας δεν έχουν ακόμη εξακριβωθεί και οι έρευνες για επιπλέον νεκρούς συνεχίζονται, ένας άτυπος πόλεμος λέξεων για την απόδοση ευθυνών έχει ξεσπάσει μεταξύ SNCB και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με βασικότερο σημείο τριβής την εγκατάσταση συστημάτων αυτόματης πέδησης.
Σύμφωνα με την εταιρεία η υιοθέτηση του εν λόγω συστήματος στο σύνολο του βελγικού σιδηροδρομικού δικτύου έχει καθυστερήσει, αφού, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της: «Η Ευρωπαϊκή Ενωση αποφάσισε την εφαρμογή ενός κανονισμού και αργότερα τον άλλαξε και υιοθέτησε άλλον. Εξαιτίας αυτού του γεγονότος η SNCB και η Infrabel (η εταιρεία που διαχειρίζεται το σιδηροδρομικό δίκτυο) αποφάσισαν να υιοθετήσουν τον κανονισμό με τα καλύτερα αποτελέσματα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου