Για μια ακόμη φορά αποκαλύπτεται ότι οι «αδιάφθοροι πρωτομάστορες της κάθαρσης και της εξυγίανσης», οι «λευκές περιστερές» του νέου ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, όλοι αυτοί που μαζί με ΛΑΟΣ και ΜΜΕ απαιτούν κάθε μέρα πιο άγρια αντεργατικά μέτρα, καταστολή και αγορές όπλων, όχι μόνο φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τα ελλείμματα, αλλά βάσισαν συχνά την οικονομική ευρωστία των κομμάτων τους και τις τεράστιες προσωπικές τους περιουσίες, καλά κρυμμένες σε OFF SHORE, στην διαπλοκή τους με την ξένη και ελληνική πολεμική βιομηχανία.
Ταυτόχρονα, προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το σύνολο των κεντροαριστερών και κεντροδεξιών ευρωπαϊκών κυβερνήσεων που κατηγορούν τα Βαλκάνια, τις Αφρικανικές και Ασιατικές χώρες για Διαφθορά και κακοδιαχείριση, απαιτώντας την εξαγωγή της Δυτικής Δημοκρατίας ακόμη και με πόλεμο, αποκαλύπτεται ότι απαρτίζονται από πολιτικούς νοικιασμένους με τη μέρα σε εταιρείες σαν εταίρες. Το μαύρο χρήμα κυκλοφορεί με επιστημονικό τρόπο, αποτελώντας συχνά τον καταλληλότερο μηχανισμό για να κλειστούν συμφωνίες.
Τελικά, ολοένα συχνότερα τα αστέρια του καπιταλιστικού-ιμπεριαλιστικού προτύπου της «Δημοκρατικής και Ευημερούσας» Ευρωπαϊκής Ένωσης, αντικαθίστανται από τα βρωμερά σήματα της Siemens, της ΜΑΝ, της Daimler και της γερμανικής εταιρείας Ferrostaal AG που φέρεται να έδωσε μίζες δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ ώστε να κερδίσει το συμβόλαιο για την κατασκευή των υποβρυχίων 214 του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού το 2000.
Τα ίδια τα στελέχη της εταιρίας σέρνονται στα εισαγγελικά γραφεία και μαρτυρούν ότι οι προμήθειες που κατεβλήθησαν στη συγκεκριμένη περίπτωση ξεπέρασαν το 5%. Μόνο για την περίπτωση του ντελαμπαρισμένου υποβρυχίου «Παπανικολής» κατεβλήθησαν, 10 με 12 εκατομμύρια ευρώ για «χρήσιμες πληρωμές», στους κατάλληλους ανθρώπους, πολιτικούς και στρατιωτικούς!
Η Ελλάδα της Πασοκικής διακυβέρνησης, με πρωθυπουργό τον Κ.Σημίτη και υπ. Εξωτερικών τον Γ.Παπανδρέου χαρακτηρίζεται ως πρότυπο εξαγοράς πολιτικών και κομμάτων. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η Πορτογαλία που καταγγέλλονται αντίστοιχα περιστατικά, χαρακτηρίζεται «παιδικός σταθμός» μπροστά στην χώρα μας.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, «οι παράνομες πληρωμές της Ferrostaal προέκυψαν έπειτα από έρευνα της Εισαγγελίας-1 του Μονάχου στη μητρική της εταιρεία ΜΑΝ το 2008. Αυτές οδήγησαν σ' ένα δίκτυο υπεράκτιων εταιρειών της γερμανικής εταιρείας μέσω των οποίων γίνονταν οι χρήσιμες πληρωμές σε ολόκληρο τον κόσμο. Στελέχη της εταιρείας κατέθεσαν στον εισαγγελέα, ενώ έγινε έφοδος των γερμανικών αρχών στα γραφεία της εταιρείας στο Έσσεν. Κομβικό σημείο για την πληρωμή των μιζών ήταν το Λονδίνο. Εκεί η Ferrostaal είχε δημιουργήσει μία θυγατρική εταιρεία για να διαχειρίζεται τις παράνομες πληρωμές. Αυτή εκταμίευε και τις πληρωμές προς την Ελλάδα μέσω ενός 60χρονου Έλληνα, ο οποίος διατηρούσε Εταιρεία Συμβούλων. Αυτή ήταν, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις της Εισαγγελίας, που τροφοδότησε Έλληνες αξιωματούχους οι οποίοι είχαν βαρύνοντα λόγο στην προμήθεια και κατασκευή των υποβρυχίων. Συνολικά η σύμβαση ξεπέρασε τα 1,8 δισ...».
Και ενώ, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και το κόμμα αρνούνται να τοποθετηθούν δημόσια για τις καταγγελίες και να απαντήσουν στα καυτά ερωτήματα σχετικά με την βρώμικη συναλλαγή του ίδιου του κόμματος και των στελεχών του που τη συγκεκριμένη περίοδο ασκούσαν κυβερνητικά καθήκοντα, νέες καταγγελίες φέρνουν στο προσκήνιο μια επίσης βρωμερή υπόθεση. Πρόκειται για το νέο σκάνδαλο δωροδοκίας με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Daimler, κατασκευάστρια των οχημάτων Mercedes.
Είναι ενδεικτικό ότι η τεράστια σύγκρουση των ξένων πολυεθνικών που δραστηριοποιούνται στον τομέα των πολεμικών εξοπλισμών, εμπλέκει οργανικά και την αντίστοιχη Δικαιοσύνη των κρατών, που βγάζουν ενίοτε στη φόρα τις ατασθαλίες του αντίπαλου στρατοπέδου, ώστε να δημιουργήσουν προσκόμματα στις νέες παραγγελίες.
Όλα αυτά εξελίσσονται καθώς η σύγκρουση για την επιλογή του νέου μαχητικού αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας εμπλέκει το σύνολο της ευρωπαϊκής και αμερικανικής πολεμικής βιομηχανίας, με τη διαμεσολάβηση των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ, των ΜΜΕ, των ελληνικών, ιδιωτικοποιημένων πολεμικών εταιριών, που χωρισμένες σε αντίπαλες συμμαχίες με ξένες πολυεθνικές, αναμένουν συμπαραγωγές.
Η αμερικανική Δικαιοσύνη αποκαλύπτει μίζες και σε έλληνες αξιωματούχους. Ξανά δημοσιεύματα κάνουν λόγο για την αμαρτωλή περίοδο 1998-2008, όπου μετά την κρίση στα Ίμια, η κυβέρνηση του Κ. Σημίτη, αλλά και του συνεχιστή του Κ.Καραμανλή, προχώρησε σε τεράστιες αγορές οπλικών συστημάτων, που εκτός των άλλων εντάσσονταν και σε μια απόπειρα οικοδόμησης ισχυρών σχέσεων διαμέσου της Διπλωματίας των Εξοπλισμών: «αγοράζω όπλα, υποστηρίζεις την εξωτερική μου πολιτική». Φυσικά το μαύρο χρήμα, είναι πάντα χρήσιμο στο να ξεπερνούν οι πολιτικοί της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ τα σχετικά διλήμματα επιλογής προμηθευτή, «πάντα βεβαίως με γνώμονα τα εθνικά συμφέροντα»!
Η γερμανική λοιπόν Mercedes κατάφερε να συνάψει αρκετά συμβόλαια για την προμήθεια οχημάτων στις ένοπλες δυνάμεις. Στρατός και Αεροπορία έχουν προμηθευτεί οχήματα της γερμανικής εταιρείας μεταξύ 1998 και 2004. Αυτά, συναρμολογήθηκαν στην ΕΛΒΟ. Όλα τα προγράμματα δόθηκαν με απευθείας αναθέσεις και όχι με διεθνείς διαγωνισμούς! Το ύψος των συμβάσεων υπερβαίνει τα 300 εκατ. ευρώ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα εν λόγω οχήματα ουσιαστικά αποτελούν εδώ και 25 χρόνια το βασικό όχημα των στρατιωτικών μονάδων, αποδεικνύοντας ότι το πολλαπλώς καταγγελλόμενο «Καθεστώς του ΠΑΣΟΚ» διαμορφώνει μακροχρόνιες σχέσεις, η αλλαγή ή αναπροσαρμογή των οποίων είναι δύσκολη ή αδύνατη, καταλήγοντας σε σχέσεις πολλαπλής πρόσδεσης (π.χ. συντήρηση, ανταλλακτικά, εκπαίδευση προσωπικού, ένταξη νέων μοντέλων κλπ).
Τα δημοσιεύματα του τύπου επικεντρώνουν το ενδιαφέρον τους «στα τζιπ Mercedes 1/4 τόνου. Μόνον το 2001 ο στρατός προμηθεύτηκε περί τα 2.500 τζιπ αυτού του τύπου έναντι 161,4 εκατ. ευρώ. Επρόκειτο για την άσκηση προαίρεσης παλαιότερης σύμβασης, του 1997. Στρατός, ναυτικό και αεροπορία έχουν αγοράσει πάνω από 9.000 τέτοια τζιπ σε δύο βασικές παραλλαγές -με κοντό και μακρύ μεταξόνιο. Φορτηγά οχήματα παντός εδάφους τύπου Unimog. Το 1998 η αεροπορία αγόρασε 645 με κόστος 100 εκατ. ευρώ και άλλα 111 κατέληξαν στο στρατό, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη του συστήματος επικοινωνιών ζωνών μάχης «Ερμής», στην υλοποίηση του οποίου, σημειωτέον, η γερμανική Siemens κατείχε κεντρικό ρόλο. Μικρότερου ύψους συμβάσεις, περί 16,5 εκατ. ευρώ, απέσπασε η ΕΛΒΟ σε συνεργασία με τους Γερμανούς για την κατασκευή οχημάτων και πυροσβεστικών».
ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ…
Από τα παραπάνω διαπιστώνουμε την σχέση των ελληνικών κυβερνήσεων με τεράστια ελληνικά καπιταλιστικά συμφέροντα, που διαπλέκονται με τη γερμανική πολεμική βιομηχανία, διαμορφώνοντας προνομιακούς δεσμούς, την εποχή των σκανδάλων. Τα συστήματα ΕΡΜΗΣ ως γνωστόν κατασκευάζονται από τις εταιρίες του γνωστού επιχειρηματία Σ.Κόκκαλη, ενώ ο έλεγχος της ΕΛΒΟ βρίσκεται στα χέρια του Ομίλου Μυτιληναίου.
Στην ηλεκτρονική σελίδα της ΕΛΒΟ ΑΒΕ διαβάζουμε: «Η μεγάλη κατασκευαστική εμπειρία, η τεχνολογική υπεροχή και η χρήση τεχνογνωσίας εταιρειών διεθνούς κύρους όπως, η MERCEDES BENZ, η NEOPLAN, η SCANIA, η STEYR και η MAN δίνουν την δυνατότητα στην ΕΛΒΟ ΑΒΕ να κατασκευάζει υψηλής ποιότητας πολιτικά και στρατιωτικά οχήματα. Η ΕΛΒΟ ΑΒΕ με ένα ευρύ φάσμα πολιτικών οχημάτων, όπως Λεωφορεία και Φορτηγά, κάνει αισθητή την παρουσία της στην Ελληνική Αγορά. Σημαντική είναι η προσφορά της ΕΛΒΟ ΑΒΕ και στον τομέα των στρατιωτικών οχημάτων. Τα υψηλής τεχνολογίας οχήματά της, εφάμιλλα των ξένων εταιρειών, ικανοποιούν απόλυτα τις ανάγκες ενός σύγχρονου στρατού. Η ΕΛΒΟ ΑΒΕ είναι ο κύριος προμηθευτής Στρατιωτικών Οχημάτων των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων».
Αυτό που δε μας λέει ο Όμιλος Μυτιληναίου είναι ότι ο ίδιος ουσιαστικά κερδίζει συμβάσεις από το ελληνικό κράτος και τις Ένοπλες Δυνάμεις, ενώ οι εργαζόμενοι είναι όμηροι στα χέρια του ιδιώτη και της εκάστοτε κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ-ΝΔ προκειμένου να υπογραφούν συμβόλαια με προνομιακούς όρους για τους ιδιώτη ιδιοκτήτη, με τις κυβερνήσεις συχνά σε ρόλο ατζέντη των ιδιωτικών συμφερόντων και τους εργαζόμενους-φορολογούμενους θύμα των υπερκοστολογήσεων.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Οι νέες συμβάσεις της ΕΛΒΟ ΑΒΕ αφορούσαν αποκλειστικά κρατικές προμήθειες: Σύμβαση Τεθωρακισμένων Αρμάτων Leopard 2. Σύμβαση με ΟΑΣΘ για λεωφορεία 54 Τεμ 12m, 56 Τεμ 18m, 62 Τεμ 12m & 11m καθώς επίσης και τη νέα σύμβαση 80 Τεμ 18m. Σύμβαση ΕΛΒΟ-ΗΛΠΑΠ. Πυροσβεστικά οχήματα από την ΕΛΒΟ.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ότι «Στην πρώτη ουσιαστικά χρήση υπό καθεστώς ιδιωτικού management και μερικής μετοχικής ιδιωτικοποίησης από τον Όμιλο Μυτιληναίου (μεταβίβαση έγινε τον Αύγουστο 2000 σημερινό ποσοστό Ομίλου Μυτιληναίος 48% περίπου), η ΕΛΒΟ κατάφερε να αντιστρέψει την αρνητική εικόνα σειράς ετών αρνητικών αποτελεσμάτων, βελτιώνοντας ταυτόχρονα ουσιαστικά την δομή του ισολογισμού χρήσης 2001, όπως ενεκρίθη από το Δ.Σ. την 27η Μαρτίου 2002. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε Δρχ. 778,9 εκ. έναντι ζημιών Δρχ. 5,6 δις της περυσινής χρήσης. Η επιστροφή στην κερδοφορία είναι αποτέλεσμα της ανόδου του περιθωρίου μικτού κέρδους, της μείωσης των χρηματοοικονομικών εξόδων καθώς και της επιτυχούς επαναδιαπραγμάτευσης παλαιοτέρων συμβάσεων της εταιρείας. Το θετικό αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με την λογιστικοποίηση παλαιότερων επιχορηγήσεων επενδύσεων παγίων και την επιτυχία της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου κατά Δρχ. 5,6 δις μετέβαλαν την καθαρή θέση της εταιρείας από αρνητική (-3,5 δις δρχ.) σε θετική (+ 5,4 δις δρχ.)».
Το ελληνικό κράτος είναι πάντα δίπλα στον επιχειρηματία, έτοιμο να στηρίξει κάθε σχέδιο αύξησης της κερδοφορίας του, πολύτιμος βοηθός στα στραβοπατήματα. Είπαμε ΠΑΣΟΚ-ΝΔ «πρώτα από όλα ενδιαφέρονται για τις θέσεις εργασίας»! Ο «δυστυχής» Μυτιληναίος, αυτός που θα έκανε την εξυγίανση στην κακοδιαχειρισμένη κρατική ΕΛΒΟ, αποδεικνύεται γρήγορα το ίδιο ή πιο αναποτελεσματικός, βυθίζοντας την εταιρεία σε μεγαλύτερη κρίση και εκλιπαρεί για νέες κρατικές προμήθειες. Λόγω των καθυστερήσεων στα προγράμματα του ΥΕΘΑ, έκλεισε το 2009 με διευρυμένες ζημίες, που υπερέβησαν τις αναμενόμενες, αφού έφτασαν τα 21 εκατ. ευρώ, ενώ και ο τζίρος διαμορφώθηκε στα «χαμηλά» των 36 εκατ. ευρώ, σε μία βιομηχανία που επί μακρά σειρά ετών είχε τζίρους στην περιοχή και άνω των 100 εκατ. ευρώ.
Αρχικά, ο Όμιλος Μυτιληναίου και η ΕΛΒΟ ΑΒΕ θα δεχτούν το προξενιό που κάνει το ΠΑΣΟΚ με την Κύπρο. Δημοσιεύματα κάνουν λόγο για «Κυπριακή ένεση 38 εκατ. ευρώ συνιστά για την Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ) η παραγγελία των Ενόπλων Δυνάμεων της Μεγαλονήσου για την κατασκευή 309 φορτηγών διάφορων τύπων. Τα οχήματα θα παραδοθούν φέτος και το 2011 και στο σχετικό διαγωνισμό –στον οποίο συνεργάστηκε με τη γερμανική ΜΑΝ- η ΕΛΒΟ υπερίσχυσε βιομηχανιών από τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Τσεχία. Ακόμη, όμως, και στην πλήρη ανάπτυξη του συγκεκριμένου προγράμματος σε μερικούς μήνες το εργοστάσιο της Σίνδου δε θα δουλεύει παρά με το 20% - 25% των δυνατοτήτων του. Η μόνη λύση για την ΕΛΒΟ των 600 εργαζομένων και των δεκάδων συνδεδεμένων μικρότερων επιχειρήσεων είναι οι προμήθειες του ελληνικού στρατού και κυρίως οι ανακατασκευές οχημάτων που εκκρεμούν πολλά χρόνια».
Ο ιδιώτης, γονυπετής παρακαλά την σωτηρία από το ελληνικό κράτος, το οποίο προβάλλοντας το υποκριτικό του ενδιαφέρον για τους εργαζόμενους, έρχεται ξανά να κλείσει συμβόλαια με ξένες πολυεθνικές του θανάτου, υπερκοστολογώντας τα οπλικά συστήματα προκειμένου να ανοίξουν δουλειές για τους Έλληνες ιδιώτες. Ο λογαριασμός πάντα πηγαίνει στον κόσμο της εργασίας! Ενώ, η «τουρκική προκλητικότητα» θα δικαιολογεί κάθε σκάνδαλο, δηλαδή την αισχρή διαπλοκή-συνδιαλλαγή των αστικών κομμάτων και του κόσμου του πλούτου.
Αυτή τη φορά είναι τα Ρωσικά ΤΟΜΑ, τα άχρηστα αυτά τεθωρακισμένα που αγοράζονται αποκλειστικά από τις Ένοπλες Δυνάμεις για τις ιμπεριαλιστικές αποστολές εκτός συνόρων. Στην αρχική συμφωνία προμήθειας εκατοντάδων ρωσικών ΤΟΜΑ είχε υπολογιστεί ένα κόστος προμήθειας της τάξης των 1.1 δις ευρώ. Καθώς η ΕΛΒΟ ΑΒΕ απαιτούσε να συμπαράγει έως το 35% των τεθωρακισμένων (να αναλάβει τις μηχανουργικές εργασίες, τις εργασίες κατεργασίας και συναρμολόγησης του άρματος, υποστηρίζοντας ότι μόνο με την ουσιαστική της συμμετοχή θα μπορεί να εξασφαλισθεί η τεχνική υποστήριξη των ΤΟΜΑ στα επόμενα χρόνια), το κόστος εκτοξεύεται στα 1.3 και για άλλους αναλυτές φτάνει τα 2 δις ευρώ!
Αυτή είναι η κατάληξη των συνομιλιών μεταξύ των Ρώσων και του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, που δείχνουν διατεθειμένοι αυτή τη φορά να συζητήσουν ουσιαστικά τη συμπαραγωγή του ΤΟΜΑ ΒΜΡ 3, ανεβάζοντας σε δυσθεώρητα επίπεδα το κόστος, αφού αρχικά προσέφεραν μία «αναιμική» συμμετοχή στο όλο έργο μόλις της τάξης του 2%.
Πίσω όμως από όλες αυτές τις συνεννοήσεις βρίσκεται ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Ευ.Βενιζέλος. Η πρόσφατη επίσκεψη της ρωσικής αντιπροσωπείας -η οποία σημειωτέον επισκέφθηκε και τη ΜΕΤΚΑ, προκειμένου να αξιολογήσει τις δυνατότητες της εταιρείας να συμμετάσχει στην κατασκευή του σκάφους και του πύργου του ΤΟΜΑ- οπωσδήποτε ήταν αποτέλεσμα της άσκησης πολιτικής πίεσης, καθώς, όπως και επανειλημμένως δήλωσε ο ΥΕΘΑ, Ευάγγελος Βενιζέλος, στόχος είναι η διεύρυνση της συμπαραγωγής.
Δηλαδή, ο υπουργός Εθνικής Άμυνας συνειδητά συμβάλει στην αύξηση του κόστους που θα κληθεί να πληρώσει ο φορολογούμενος, προκειμένου να αυξηθεί το μερίδιο κερδών του Μυτιληναίου!
Αλλά, όχι μόνο του Μυτιληναίου: να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, στο έργο θα συμμετάσχει και η Intracom, στα ηλεκτρονικά του οχήματος, όπως και ορισμένες άλλες, μικρότερου μεγέθους, εταιρείες.
ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-ΙΝΤΡΑΚΟΜ και τα άλλα παιδιά
ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου