Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

ΗΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ 264 Μ.ΚΤ.Ε


(μια αναπόληση σε προηγούμενες στιγμές του Παραλόγου τη Θητεία)
Σ 'ένα κρεβάτι είχα δει γραμμένο: Ήταν ένα κακό όνειρο ...
Και όντως έτσι ήτανε.
Υπηρέτησα το 2004 και ήταν μια από τις χειρότερες (αν όχι η χειρότερη) περιόδους της ζωής μου.
Είχα ήδη κατάθλιψη και απορώ με τον εαυτό μου πως τα κατάφερα. Έφεδρος λοχίας, προστάτης οικογένειας και 9μηνίτικο, άρα αμετάθετο.
1,5 μήνα Καλαμάτα (ζωή χαρισάμενη και ωραία πόλη παρεμπιπτόντως), 7,5 μήνες στο μαγικό Πολυχνείτο όπως έλεγε και μια σειρά μου (285)...
Πέτυχα μια άλλη σειρά στην Αθήνα μετά από κάποια χρόνια και του λέω :
- Θυμάσαι τότε ρε φίλε,
που υπηρετούσαμε στο 264 ;
- Όχι ρε φίλε, θέλω να ξεχάσω!



Ήμασταν από τα χειρότερα τάγματα τότε πανελλαδικώς (για πεζικό πάντα μιλάμε, έτσι;).
Αφού ξηλωμένος πεζοναύτης (και γνωστός όλως τυχαίως) για πειθαρχικά ζητήματα μετατέθηκε σε μας...
Πρώην τάγμα ανεπιθυμήτων και άκρως δυσμενής μετάθεση.
1η χειρότερη ήταν οι αερομεταφερόμενοι (κοκκινομπερέδες).
Ούτε θέλω να σκέφτομαι τι τους κάνανε...
Εκείνος ο χειμώνας ήταν ο βαρύτερος που είχε κάνει στη Μυτιλήνη την τελευταία 10ετία, σύμφωνα με τους ντόπιους.
Πολλοί δεν άντεξαν και πήραν αναβολή, και είναι γεγονός ότι ένας ΕΠΟΠ είχε αυτοκτονήσει.
Δυστυχώς το παιδί το γνώριζα, είχαμε βγει και μια φορά μαζί.
Είχε πάρει τοποθέτηση εκεί. Δηλαδή 1η μετάθεση, η οποία νομίζω κρατάει 7ετία... Τα είχε χαλάσει με την κοπέλα του ...
Από αυτήν την περίοδο θυμάμαι μόνο τα χειρότερα.
Η συμπεριφορά των στελεχών ήταν απαράδεκτη, μας φερόντουσαν λες και ήμασταν σκουπίδια.
Τελευταίες μέρες πριν την απόλυση, καθώς πήγαινα στα σκοπέτα, (να προσθέσω ότι παρ΄ όλο που ήμουν λοχίας, την τελευταία μέρα της θητείας μου είχα νούμερο), τραγούδαγα το ρεφραίν του τραγουδιού του Χριστοφόρου:
«ΦΕΥΓΩ,ΦΟΒΑΜΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ...
με όλη τη δύναμη των πνευμόνων μου,
ότι ώρα και να ήτανε...»
Θα λέγανε : Πάει, αυτός το' χασε ...
Θα μπορούσαν να γράψω κι άλλα πολλά, αλλά δεν το' χω.
Το μόνο θετικό ήτανε ότι Εκτίμησα πολλά πράγματα,
όπως την ελευθερία μου, που μέχρι τότε τη θεωρούσα δεδομένη.
Και το ότι αφού τα κατάφερα εκεί, μπορώ να ξεπεράσω οποιαδήποτε δυσκολία παρουσιαστεί στη ζωή μου, χωρίς υπερβολές. Αυτά.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437   diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου