Ο προσεκτικός παρατηρητής ήδη θα έχει επισημάνει μια διαφοροποίηση στην στάση των πάνω και των κάτω. Επί της ουσίας οι κινητοποιήσεις των Αγανακτισμένων με επίκεντρο το Σύνταγμα κλείνουν τον ειρηνικό τους κύκλο!
Η μαζικοποίηση απογειώνεται αποκτώντας πρωτόγνωρα παλλαϊκά χαρακτηριστικά και ήδη η πολιτικοποίηση αυτού του πολύμορφου πολιτικού και κοινωνικού μωσαϊκού βαθαίνει (βεβαίως όχι ενιαία), ενώ ταυτόχρονα συνειδητοποιεί ότι τα μπινελίκια και οι μούντζες δε φτάνουν. Οι μηχανισμοί ενσωμάτωσης όπως η κρατική-κυβερνητική συνδικαλιστική γραφειοκρατία των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ λοιδορούνται και θεωρούνται εξίσου εχθρικά με τα κανάλια και τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια. Οι μορφές πάλης γίνονται ολοένα πιο δυναμικές και πλατιές λαϊκές μάζες που έχουν στηρίξει τις ελπίδες τους στο Κίνημα των Αγανακτισμένων για να μπει ένας φραγμός στην αντεργατική κυβερνητική πολιτική και στα Μνημόνια διαχέουν την κινητοποίηση τους σε κάθε γειτονιά, σε κάθε πλατεία του τόπου μας δρώντας σε επίπεδο Λαϊκών Συνελεύσεων. Η αποστήχιση από το αστικό μπλοκ εξουσίας ξεπερνά τη φάση της Αποχής, γίνεται συμμετοχή και συνευθύνη στην απόφαση του τι θα παλέψω, πως θα το παλέψω, με ποια προοπτική!
Όλα αυτά τα αντιλαμβάνονται και τα κυβερνητικά επιτελεία. Η όξυνση της προπαγάνδας και της αμαύρωσης των διαδηλώσεων συνοδοιπορεί σταδιακά με την κλιμάκωση της κρατικής βίας. Την Κυριακή η Βουλή βρίσκονταν περικυκλωμένη από ΜΑΤ που με φράγματα είχαν κλείσει όλες τους δρόμους προς αυτή. Η Αύρα με το κανόνι νερού έκανε ξανά την εμφάνιση της απέναντι σε κινητοποιήσεις, ενώ όλως τυχαίως, η προηγούμενη φορά που εμφανίστηκε στους δρόμους της Αθήνας ήταν στις 6 Δεκεμβρίου 2009, την επέτειο της δολοφονίας του 15χρονου Αλέξη. Την Κυριακή όμως πέφτουν και τα πρώτα δακρυγόνα σε Αγανακτισμένους 50χρονους, γυναίκες και μωρά παιδιά και όχι σε συμπλεκόμενους με την αστυνομία διαδηλωτές!
Η κυβέρνηση στέλνει μηνύματα, εντός και εκτός συνόρων.
Την ίδια μέρα, ο καθεστωτικός τύπος επαναφέρει τα σενάρια Πραξικοπήματος. Η προβολή του κινδύνου ενός νέου Συνταγματάρχη αποκρύπτει το γεγονός ότι ο Κοινοβουλευτικός Ολοκληρωτισμός δεν χρειάζεται την πρωτοβουλία των Στρατιωτικών, καθώς η κατασταλτική δράση των Ενόπλων Δυνάμεων είναι ήδη ενταγμένη στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς, τις αποφάσεις της Ε.Ε. και της Συνόδου του ΝΑΤΟ στη Λισαβόνα.
Το γεγονός ότι ο εχθρός λαός θεωρείται Ασύμμετρη Απειλή που θα αντιμετωπιστεί από τον Στρατό «υπενθυμίζει» η ξαφνική άσκηση καταστολής ταραχών σε κατοικημένες περιοχές ελληνικών και αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων που ξεκινά από αύριο και ολοκληρώνεται στις 9 Ιουνίου στο Δροσάτο του Κιλκίς. Τυπικά σκοπός της εκπαίδευσης είναι η εξοικείωση των τμημάτων με απαιτήσεις που συνδέονται με στρατιωτικές αποστολές στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα με τη συμμετοχή στις επιχειρήσεις υποστήριξης ειρήνης και παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας. Πηγές του υπουργείου διέρρευσαν ότι "Οι αμερικανοί επέμειναν ότι πρέπει να είναι έτοιμες στρατιωτικές δυνάμεις για να αναλάβουν αποστολές εσωτερικής ασφάλειας. Όχι για την Ελλάδα, διεθνώς".
Βεβαίως και η δικαιολογία ότι είναι για την KFOR, δηλαδή για το Κόσοβο, απλά δεν αντέχει σε κριτική γιατί απλά στο Κόσοβο η κατάσταση έχει εκτονωθεί και σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί ξαφνικές ασκήσεις.
Όμως υπάρχει μια άλλη περιοχή που ήδη βρίσκεται στο στόχαστρο της ιμπεριαλιστικής επέμβασης και αυτή είναι η Λιβύη. Έγκαιρα είχαμε εκτιμήσει ότι αργά ή γρήγορα το ΝΑΤΟ θα επέμβει στην περιοχή και με χερσαίες δυνάμεις. Η Σούδα παίζει κεντρικό ρόλο στην συγκέντρωση και αποστολή Μισθοφόρων και ελικοπτέρων. Ήδη, σημειώνονται βομβαρδισμοί των Νατοϊκών ελικοπτέρων και δράση ανδρών των βρετανικών και γαλλικών Ειδικών Δυνάμεων, που αποτελούν προάγγελο της χερσαίας νατοϊκής επέμβασης. Μια επέμβαση που αντικειμενικά θα πρέπει να επιβάλλει την κατοχή και θα δοκιμαστεί σε μάχες εντός κατοικημένων περιοχών.
Όμως για το αστικό κατεστημένο ο ρόλος του στρατού βρίσκεται στην αλληλεπίδραση μεταξύ Άμυνας και Ασφάλειας, στην δια των όπλων επιβολή των αστικών συμφερόντων εντός και εκτός συνόρων. Στα πλαίσια της Νέας Στρατηγικής Αναθεώρησης, στην αποστολή των Ενόπλων Δυνάμεων έχει συμπεριληφθεί και η αντιμετώπιση των ασύμμετρων απειλών (μετανάστες, πειρατεία, κοινωνικές εξεγέρσεις εξαιτίας της οικονομικής κρίσης κλπ).
Άρα, η μεγάλη η σύμπτωση της διοργάνωσης Ελληνοαμερικανικής Άσκησης την ώρα που ξένες μυστικές υπηρεσίες και ειδικοί αναλυτές προβλέπουν ταραχές δημιουργεί στον αγωνιζόμενο λαό μας εύλογα ερωτηματικά και ανησυχίες.
Πολύ περισσότερο, όταν όλα δείχνουν έτοιμα από καιρό. Το θεσμικό πλαίσιο για την συμμετοχή των Ενόπλων Δυνάμεων σε τέτοιου είδους αποστολές είναι έτοιμο και δοκιμασμένο στην ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ. Όπως έχουμε ξαναγράψει, σύμφωνα με καταρτισθέν σχετικό επιτελικό σχέδιο με τη συνεργασία εμπειρογνωμόνων ξένων χωρών, το οποίο έλαβε την έγκριση επίσημης κυβερνητικής σύσκεψης, η ασφάλεια των Ολυμπιακών Αγώνων 2004 δεν είναι στενά Αστυνομικό πρόβλημα μόνο. Απαιτούνται ενιαίες και συγκλίνουσες δράσεις όλων των τομέων του ευρύτερου κρατικού μηχανισμού, συμπεριλαμβανομένων και των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας. Αυτό άλλωστε επιβάλλει η έκταση και το εγκατεσπαρμένο των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων και στόχων (ολόκληρη η Αττική και οι πόλεις Θεσσαλονίκη και Βόλος, Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης), για την αποτελεσματική ασφάλεια των οποίων μόνη η ΕΛ.ΑΣ κρίνεται ανεπαρκής.
Έτσι, με γνώμονα το νέο ρόλο των Ενόπλων Δυνάμεων στο πλαίσιο του νέου σφαιρικού Δόγματος Ασφαλείας, αναφορικά με τη συμμετοχή και την συμβολή αυτών στην κάλυψη των αναγκών Ασφαλείας των Ολυμπιακών Αγώνων 2004, ομόφωνα είχαν αποφασιστεί τα εξής: Το υπουργείο Εθνικής Αμύνης να διαθέσει ειδικές δυνάμεις, οι οποίες, ανέλαβαν τη φύλαξη σημαντικών υποδομών και εγκαταστάσεων και την Αστυνόμευση χώρων. Οι ειδικές αυτές δυνάμεις λειτούργησαν μεν συμπληρωματικά προς τις αστυνομικές δυνάμεις, αλλά η συμμετοχή τους ήταν κρίσιμη.
Η παρουσία των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας σε αποστολές εσωτερικής αστυνόμευσης προβλέπεται ήδη και νομικά κατά βάση από το άρθρο 5 του Ν.2833/2000 και το Π.Δ. 63/2001, με έγκαιρο προσδιορισμό του έργου τους, είτε ως αυτοτελώς ενεργουσών (ανάθεση διακριτών – αυτοτελών αποστολών), είτε με ανάθεση αποστολών, οι οποίες επιβάλλουν διάθεση προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων και συγκεκριμένων μέσω υπό πλήρη Διοίκηση των Αρχών των Σωμάτων Ασφαλείας (απαιτείται νομοθετική ρύθμιση περαιτέρω).
Επαναλαμβάνουμε: δεν υπάρχει κίνδυνος Πραξικοπήματος Συνταγματαρχών.
Το αντεργατικό-αντικοινωνικό Πραξικόπημα συντελείται με όρους Κοινοβουλευτικού Ολοκληρωτισμού.
Για μια ακόμη φορά αποκαλύπτεται η ανάγκη Ανατροπής της ταξικής κυβερνητικής πολιτικής και της Κυβέρνησης του Εργασιακού – Κοινωνικού Μεσαίωνα, της στυγνής κρατικής καταστολής και του πολεμικού τυχοδιωκτισμού. Η Ανάγκη εξόδου και διάλυσης των ΝΑΤΟ-ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΥ-Ε.Ε.
Καλούμε τους φαντάρους και το μόνιμο προσωπικό να Αρνηθούν την συμμετοχή τους σε αυτές τις ασκήσεις και να προσφέρουν οποιαδήποτε υπηρεσία στο ΝΑΤΟ.
Απευθύνουμε μήνυμα αγώνα στους Αγανακτισμένους της Θεσσαλονίκης και όλης της Βόρειας Ελλάδας, καλώντας τους να πάρουν μάχιμες πρωτοβουλίες με σκοπό να μπλοκάρουν την Ελληνοαμερικανική Άσκηση Καταστολής Πλήθους.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
Diktiospartakos.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου