Για μια ακόμη φορά και παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες των μεγαλοδημοσιογράφων, των εκδοτών και των καναλαρχών να σουλουπώσουν το πολιτικό προφίλ της ακροδεξιάς, το ΛΑΟΣ αποκαλύπτει το διεστραμμένο πρόσωπο του εθνικισμού και του μιλιταρισμού. Είναι ο φασιστικός και ολοκληρωτικός λόγος που συχνά βρίσκεται κάτω από την ξύλινη ομιλία του laif style, που απελευθερωμένος στα κομματικά έντυπα και στις τηλε-πωλήσεις βιβλίων που παρακολουθούν μόνο οι πιστοί οπαδοί, χουντικοί, πρώην χωροφύλακες, λάτρεις του βασιλιά και κοινωνικά-πολιτικά παραμορφώματα όπως οι δολοφονικές φασιστικές συμμορίες της Χρυσής Αυγής.
Αυτή την πραγματική πολιτική ατζέντα του ολοκληρωτισμού και της στρατιωτικοποίησης της κοινωνίας μας έφερε στο προσκήνιο ο γνωστός ΚΥΠατζής, ο βουλευτής επικρατείας του ΛΑΟΣ, Κοράντης. Με αγωνία ερωτά τους αρμόδιους υπουργούς στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας για το να «Κινδυνεύει η σωματική ακεραιότητα των εξοδούχων φαντάρων με στολή»;
Σύμφωνα με την προβοκατόρικη ερώτηση του «Υπήρξαν κρούσματα προσβολής της σωματικής ακεραιότητας στρατιωτών, που έφεραν τη στολή τους κατά την έξοδό τους από το στρατόπεδο». Ο βουλευτής επικαλείται καταγγελία γονέα, ο γιος του οποίου υπηρετεί τη στρατιωτική θητεία και, σύμφωνα με τον κ. Κοράντη, ο ίδιος ήθελε να φοράει τη στολή του και όταν ήταν εξοδούχος.
Σύμφωνα με την καταγγελία που έφτασε στον βουλευτή υπάρχει σχετική εγκύκλιος που «απαγορεύει στους στρατιώτες την έξοδο με στολή» και επικαλείται τη «διαφύλαξη της σωματικής τους ακεραιότητας». Εκεί ακριβώς ο κ. Κοραντής θέτει το «μεγάλο θέμα»: Εάν αυτό πράγματι συμβαίνει, λέει, εγείρονται πλείστα όσα ερωτηματικά ως προς τη σκοπιμότητα μιας τέτοιας εγκυκλίου. Ο ίδιος περιορίζεται να θέσει δύο:
1.Πόσα τέτοια κρούσματα κατεγράφησαν. 2.Γιατί απαγορεύεται στους φαντάρους να φέρουν στολή «ενώ την ίδια στιγμή καλούνται να θυσιάσουν τη ζωή τους, εάν παραστεί ανάγκη, για την υπεράσπιση της Πατρίδος».
Απαντάμε λοιπόν στον πρώην ΚΥΠατζή:
Το ζήτημα καταρχήν είναι αν οι φαντάροι έχουν έξοδο. Γιατί έτσι που έχει φτάσει η επάνδρωση των μονάδων της παραμεθορίου εξαιτίας της διασποράς των στρατοπέδων που επιβάλλει το πελατειακό σύστημα ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ οι συνάδελφοι παραμένουν έγκλειστοι για πολλές μέρες. Είναι στα πρόθυρα της σωματικής και ψυχολογικής κατάρρευσης εξαιτίας της εντατικοποίησης και των ατελείωτων υπηρεσιών. Για αυτούς του κινδύνους για τους συναδέλφους που προκαλεί η πολιτική και του κόμματος του θα ασχοληθεί ο Κοράντης; Για τις επικίνδυνες συνθήκες που επικρατούν στα στρατόπεδα, για την απίστευτα χαμηλή ποιότητα και ποσότητα των γευμάτων, για την έλλειψη θέρμανσης, τα σοβαρά θέματα υγιεινής που προκαλεί η πολιτική περικοπών των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ, ο Κοράντης, που ψηφίζει Μνημόνια και αντιλαϊκές πολιτικές δεν έχει να πει τίποτε!
Τι έχει αλήθεια να μας πει ο ευαίσθητος για την στολή αλλά όχι για τους νέους ανθρώπους Κοράντης, για τον ρατσισμό των καταστηματαρχών; Ταβέρνες, καφετέριες κλπ. θέλουν τους φαντάρους να τους γεμίζουν τα μαγαζιά, αλλά να μην δίνουν το στίγμα φανταρίστικου στεκιού, ούτε να βρίσκονται εκεί τις ώρες που βγαίνει η τοπική κοινωνία. Δεν είναι λίγες οι φορές που μας καταγγέλθηκε ότι στα περισσότερα μαγαζιά υπάρχουν ρεζερβέ τραπέζια από μια ώρα και μετά, ώστε να μην μπορούν να κάτσουν οι συνάδελφοι.
Το ζήτημα της ενδυμασίας των στρατιωτών λύθηκε εδώ και αρκετά χρόνια. Το να βγαίνουν οι στρατιώτες στην έξοδο τους με πολιτικά ρούχα ήταν μια μόνιμη διεκδίκηση της νεολαίας ώστε να μη διαφοροποιούνται από τους υπόλοιπους νέους που συνεχίζουν απρόσκοπτα την κοινωνική τους ζωή, να ξεφεύγουν από την ομοιομορφία του στρατοπέδου και την εξάλειψη της διαφορετικότητας και της ατομικότητας. Δίνει την αίσθηση της αλλαγής και της ελευθερίας, ότι τουλάχιστον τις ώρες της εξόδου σου ορίζεις εσύ τον εαυτό σου.
Το βασικό όμως θέμα είναι ότι όχι μόνο εκλείπουν οι έξοδοι, αλλά εκλείπει η πολιτιστική πρόταση, η δυνατότητα και τα μέσα καλλιτεχνικής έκφρασης, δημιουργίας και ψυχαγωγίας. Το Θέμα δεν είναι να βγεις από το στρατώνα και να μπεις στην καφετέρια, έστω και αν αυτό είναι ανάγκη κάποιες στιγμές. Σαφώς και είναι πρόταγμα η δωρεάν παρακολούθηση των τοπικών καλλιτεχνικών γεγονότων, η δυνατότητα των φαντάρων να είναι συμμέτοχοι και γιατί όχι πρωταγωνιστές, με τις γνώσεις, την ευαισθησία και την καλλιέργεια τους, στην τοπική πολιτιστική κίνηση.
Αλήθεια, ο Κοράντης σκέφτεται κάποια στιγμή να βγάλει τις εθνικιστικές και μιλιταριστικές παρωπίδες, να αισθανθεί και κατανοήσει ότι την κοινωνία μας απαρτίζουν άνθρωποι και όχι στρατιωτάκια ακούνητα, αγέλαστα και πρόθυμα να θυσιαστούν ως κρέας στα κανόνια για την εξυπηρέτησης των συμφερόντων τους.
Να του θυμίσουμε ότι συνάδελφοι φαντάροι φόρεσαν την στολή στην έξοδο τους και έγιναν θερμά δεχτοί από την κοινωνία. Ήταν όταν συμμετείχαν στις πορείες τιμής του Πολυτεχνείου, που οι ομοϊδεάτες του Ευέλπιδες μετέτρεψαν σε γιορτές τη Χούντας. Όταν φαντάροι με στολή συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις ενάντια στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις των ΝΑΤΟ-Ε.Ε.-ελληνικών κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, με την στήριξη του ΛΑΟΣ, ενάντια στους φαντάρους στράφηκαν όχι οι εκατοντάδες χιλιάδες αγωνιζόμενοι πολίτες, αλλά τα ΜΑΤ με διαταγή των κυβερνώντων.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΕΘΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 693295543 diktiospartakos.blogspot.com
Εγώ σαν φαντάρος τη στολή εξόδου την τίμησα με το παραπάνω. Στις άδειες, στις μεταθέσεις, ακόμα και όταν πήγαινα στη στρατολογία για να τακτοποιήσω κάποια θέματα πάλι με τη στολή εξόδου πήγαινα. Κανένας δεν μου απαγόρεψε να τη φοράω όσο ήμουν στρατιώτης. Ισα ίσα που μου έλεγαν και μπράβο. Γιατί λοιπόν να καταργηθεί η στολή εξόδου???? Απο εκεί είναι η μείωση των δαπανών του στρατού????? Η παραλαγή στην τελική είναι αμερικάνικο στιλ και δεν τη χώνεψα ποτέ. Να ήταν μονόχρωμη όπως παλιά, τότε ναι θα είχε άλλη γλύκα
ΑπάντησηΔιαγραφή