Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Μια χαρά συνεχίζουν να κερδίζουν οι Έλληνες επιχειρηματίες από τους εξοπλισμούς!



Αρχικά, μιλιταριστικά περιοδικά, ΥΕΘΑ, ΓΕΣ και κατευθυνόμενα δημοσιεύματα από τους Έλληνες εμπόρους όπλων, μας είπαν ότι τα αμερικανικά τεθωρακισμένα Abrams είναι δωρεάν αποκρύπτοντας το κόστος αναβάθμισης και συντήρησης, τα ακριβά καύσιμα και πυρομαχικά, κυρίως όμως τον σκληρό ανταγωνισμό μεταξύ πολεμικών βιομηχανιών ΗΠΑ-Γερμανίας αλλά και Ελλήνων εμπόρων που συνδέονται με την κάθε πλευρά.

Μετά προπαγάνδισαν το κάλεσμα που απεύθυναν στο «εθνικό φιλότιμο» των Ελλήνων εφοπλιστών καλώντας αυτούς τις δύσκολες αυτές στιγμές να αναλάβουν δωρεάν τη μεταφορά των εκατοντάδων τεθωρακισμένων.
Τέλος, ο ΥΕΘΑ Δ.Αβραμόπουλος και το ΓΕΝ αποφάσισαν την απευθείας ανάθεση Υπηρεσιών Θαλασσίων Μεταφορών που αφορά μεταφορές υλικών και εφοδίων των Ε.Δ από τις ΗΠΑ στην Ελλάδα και αντίστροφα!!!  Η σχετική απόφαση αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο (πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ) την 15η Φεβρουαρίου με αριθμό ΑΔΑ: ΒΟΖΣ6-Σ01 όπου από το ΓΕΝ ανατίθεται απευθείας για λόγους "ΑΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ" εργολαβία ύψους 500.000 Ευρώ χωρίς διαγωνισμό.
Η τελευταία απόφαση ενδεικτική του τρόπου που κλείνονται «οι δουλειές» μεταξύ των Ενόπλων Δυνάμεων και των επιχειρηματιών, αποτελεί προάγγελο των διαδικασιών που θα ακολουθηθούν και εφόσον οριστικοποιηθεί η συμφωνία για τα αμερικανικά τεθωρακισμένα στο ταξίδι του ΥΕΘΑ Δ.Αβραμόπουλου στις ΗΠΑ, που σαφώς έχει ευρύτερη ατζέντα, με σημαντικά θέματα κρατικού και προσωπικού ενδιαφέροντος!
Εύλογα τα ερωτήματα που προκύπτουν: .Με βάση ποιο νομοθετικό πλαίσιο ανατέθηκαν απευθείας και χωρίς διαγωνισμό οι υπηρεσίες Θαλασσίων Μεταφορών Υλικών και Εφοδίων των Ε.Δ από τις ΗΠΑ στην Ελλάδα και αντίστροφα ύψους 500.000 Ευρώ και για χρονικό διάστημα 6 μηνών; .Πως μπορεί να γίνεται με απευθείας ανάθεση χωρίς διαγωνισμό, παράταση μιας σύμβασης που η συμβατική χρονική της διάρκεια έχει λήξει τελεσίδικα προ μηνός; Προβλέπεται δε από τον σχετικό Νόμο, ότι εφόσον οποιαδήποτε σύμβαση δεν εμπίπτει στις εξαιρέσεις του Νόμου (Απόρρητες συμβάσεις, συμβάσεις με διεθνείς οργανισμούς, Διεθνείς συμβάσεις κλπ), πρέπει απαραίτητα να διενεργηθεί Δημόσιος διαγωνισμός και να μην ανατίθεται απευθείας. Σημειώνουμε επίσης πως η προηγούμενη σύμβαση είχε γίνει με το ΥΕΝ ενώ η απευθείας ανάθεση/παράταση από το ΓΕΝ, από άλλο Υπουργείο δηλαδή! .Γιατί ενώ ήταν γνωστό ότι η υπάρχουσα σύμβαση λήγει οριστικά τον Φεβρουάριο του 2012, δεν προκηρύχτηκε διαγωνισμός με τις επείγουσες διαδικασίες που προβλέπει ο Νόμος τουλάχιστον δύο μήνες πριν, ώστε σήμερα να υπάρχει και ο ανάδοχος; .Που βρίσκεται η προκήρυξη του νέου ανοιχτού διαγωνισμού για την ανάδειξη νέου μεταφορέα που μνημονεύεται στην απόφαση της απευθείας ανάθεσης και γιατί δεν έχει ακόμα προκηρυχτεί διαγωνισμός;  .Πως είναι δυνατόν με την σχετική απόφαση της απευθείας ανάθεσης να δεσμεύονται και πιστώσεις των άλλων κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων δηλαδή του ΓΕΣ και του ΓΕΑ;
Και όλα αυτά σημειώνονται στην σκιά του σκανδάλου με τον εφοδιασμό καυσίμων στις Ε.Δ. και ενώ ο Σούρλας που ανέδειξε το θέμα συνεχίζει να θέτει ζήτημα ευθυνών των Ευ.Βενιζέλου και Π.Μπεγλίτη που ως υπουργοί στο Εθνικής Άμυνας δεν έκαναν τίποτε για να το αντιμετωπίσουν, αλλά αποτέλεσαν τροχοπέδη.
Αλλά, φυσικά, η εύνοια των καθεστωτικών ΜΜΕ στο πρόσωπο του Ευ.Βενιζέλου δεν επιτρέπει να λεκιαστεί το πολιτικό του προφίλ με τέτοιες λεπτομέρειες!
Από την άλλη μεριά όμως βλέπουμε το πώς οι παραγγελίες οπλικών συστημάτων δεκάδων δις ευρύ ώθησαν την ανάπτυξη της ελληνικής ιδιωτικής πολεμικής βιομηχανίας, προσφέροντας εργολαβίες, τεχνογνωσία, συνεργασίες, ανοίγοντας τη διεθνή αγορά του πολέμου και του αίματος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η INTRACON DEFENCE!
Αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα ότι η πρόσδεση στο ΝΑΤΟ σημαίνει εμπλοκή σε ιμπεριαλιστικά εγκλήματα και τεράστιο κόστος που φορτώνεται στις πλάτες του εργαζόμενου και αγρίως φορολογούμενου λαού μας, αλλά επίσης κερδοφόρες παραγγελίες για τους Έλληνες επιχειρηματίες που βλέπουν την Νατοϊκή Αντιπυραυλική Ασπίδα όχι ως απειλή για την ειρήνη, αλλά ως ευκαιρία επιπλέον πλουτισμού.
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, που ως δια μαγείας αναπαρήγαγαν την ανακοίνωση της εταιρείας, «Νέα σύμβαση με την εταιρεία Raytheon υπέγραψε η Intracom Defense Electronics για την παραγωγή αντιαεροπορικών συστημάτων Patriot για τρίτη χώρα. Η σύμβαση είναι ύψους 83,2 εκατ. δολαρίων και θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2015. Για την υλοποίηση του έργου η Intracom Defense Electronics θα αναθέσει και σε άλλες ελληνικές εταιρείες ένα σημαντικό μέρος του έργου. Με αυτή τη συμφωνία η Intracom Defense Electronics, σύμφωνα με σχετική της ανακοίνωση, επεκτείνει τη διεθνή παρουσία της, όπως φαίνεται από τις εξαγωγές της εταιρείας που ξεπέρασαν το 98% του τζίρου της το 2011».
Και μετά μας λένε για ελληνικό δαιμόνιο και βαυκαλίζονται με τη δυναμική της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.
Κρατικοσυντήρητοι, διεφθαρμένοι, διαπλεκόμενοι αστοί που πάντα θα τιμούν την εποχή Σημίτη!!!
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
Diktiospartakos.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. Είναι κανένας τόσο αδαής να πιστεύει ότι η εν λόγω μεταφορική εκτελεί για δεκαπέντε συναπτά έτη την ίδια σύμβαση και την κερδίζει με τίμιες και νόμιμες διαδικασίες? 'Ολα αυτά τα χρόνια πρέπει να έχει λαδώσει από πολιτικούς μέχρι τον τελευταίο ένστολο που εμπλέκεται άμεσα και έμμεσα με την εν λόγω σύμβαση και μεταφορικό έργο. Η διαπλοκή πάντως παρά τα δημοσιεύματα καλά κρατεί, μόλις έληξε η κατάπτυστη και παράνομη απευθείας ανάθεση των έξη μηνών (500.000) ήρθε το ΓΕΑ να ανανεώσει την συμβαση με δεύτερη απευθείας ανάθεση. Αυτή τη φορά βέβαια πιο προσεκτικά ώστε να μην γίνει ο ίδιος χαμός που έγινε στην πρώτη του ΠΝ. Ετσι με το Φ.837/ΑΔ.879337/Σ.1191/25-6-12 ανατέθηκε απευθείας εκ νέου η ίδια σύμβαση για το ίδιο μεταφορικό έργο. Με την μόνη διαφορά ότι δεν αναρτήθηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως ούτε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Το πιο ωραίο από όλα έιναι οτι μέρες μετά την δεύτερη απευθείας ανάθεση και υπογραφή (2-7-12) πραγμτατοποιήθηκε επίσημος ανοιχτός διαγωνισμός με το αξιοπερίεργο και αξιοπρόσεκτο ΟΤΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΚΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΦΑΚΕΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΜΕΡΟΣ. Γιατί άραγε? Μήπως γιατί έχει ήδη εξασφαλίσει τις απευθείας αναθέσεις και τα ΕΠΙΣΙΜΑ ΛΑΜΟΓΙΑ θα ακυρώσουν τον διαγωνισμό ώστε να συνεχίσει το πανηγύρι?? Τελικά μυαλό δεν βάζουμε μας αξίζει ότι παθαίνουμε και ότι θα έρθει. Κανένας εισαγγελέας υπάρχει ή έχουν και αυτοί μερίδιο!!! Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι πέρα του ενός με ένα και μισό εκατομμυρίου το χρόνο σε απυθείας ανάθεση για τις θαλάσσιες μεταφορές οι συμβάσεις προβλέπουν ελεύθερη χρέωση χωρίς πλαφόν και χωρίς τιμοκατατάλογο για τις οδικές μεταφορές από την εν λογω μεταφορική. 'Ετσι στο 1.5 εκατομμύρια που εισπράτει το χρόνο προστίθενται άλλες 300.000 με 400.000 σε οδικές μεταφορές. Κύριε Παναγιωτόπουλε, στα σαράντα εκατομμύρια ισοδύναμων μέτρων έχεται υπολογίσει και αυτά της Stellar? Η μήπως εδώ έχει κόκκινες γραμμές και άτομα "ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΚΑ" προς ΕΣΑΣ και τον ΠΡΟΚΑΤΟΧΟ ΣΑΣ?? PS. για όποιον/α αμφιβάλει η απευθείας ανάθεση έγινε στη διεύθυνση προμηθειών του ΓΕΑ στη Σούτσου στις 2-7-2012

    ΑπάντησηΔιαγραφή