Πρωτόγνωρες διαστάσεις λαμβάνει η πρωτοβουλία χρήστη του twitter να προβάλει τα στοιχεία εταιρειών που διαφημίζονται σε εκπομπές οι οποίες ανοίγουν τα μικρόφωνα στη Χρυσή Αυγή. Αναστάτωση επικρατεί στον χώρο της διαφήμισης, με τη μία εταιρεία μετά την άλλη να απαντούν στα tweets του χρήστη @ypopto_mousi, διαμηνύοντας στην πλειοψηφία τους ότι δεν γνωρίζουν το περιεχόμενο των εκπομπών. Ήδη, η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε μέσω twitter ότι δεν θα ξαναδιαφημιστεί στην εκπομπή.Η πρωτοβουλία ξεκίνησε από τον χρήστη @ypopto_mousi, ο οποίος δημοσίευσε στο blog του τις εταιρείες που επιλέγουν να διαφημιστούν στην εκπομπή του Γιώργου Τράγκα στο ΣΚΑΙ. Η κίνηση έρχεται μετά την επιλογή του δημοσιογράφου να παρουσιάσει στο πλατό ένα ολόκληρο πάνελ με καλεσμένους μόνο εκπροσώπους της Χρυσής Αυγής. Η εκπομπή προκάλεσε τεράστιες αντιδράσεις στα social media αλλά και το δημοσιογραφικό κόσμο.
«Δεν ξέρω» γράφει το @ypopto_mousi «τι άποψη μπορεί να έχει η FIAT ή η 3Ε για την Χρυσή Αυγή ή αν η WIND HELLAS η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ή η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ επικροτούν όσα λένε και κάνουν οι εκπρόσωποί της, αλλά στο δικό μου το μυαλό είναι σίγουρο πως αυτές οι εταιρίες με τα διαφημιστικά τους κονδύλια αν μη τι άλλο έμμεσα υποστηρίζουν την δημοσιότητα που λαμβάνει αυτός ο συνεχής λόγος μίσους, ναζιστικής και φασιστικής νοοτροπίας που επιτίθεται σε οτιδήποτε είναι διαφορετικό».
Στο σχετικό κείμενο παρουσιάζει ανάλογες πρωτοβουλίες στο εξωτερικό οι οποίες ανάγκασαν εταιρείες να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από μέσα ενημέρωσης που φιλοξενούσαν ακραίες και ρατσιστικές δηλώσεις.
Η κίνηση έλαβε γρήγορα μεγάλες διαστάσεις μέσω των social media και οι εταιρείες άρχισαν να βομβαρδίζονται με μηνύματα διαμαρτυρίας.
Σε πολλές εταιρείες τα τμήματα crisis management και τα τμήματα της κοινωνικής ευθύνης έλαβαν σοβαρά υπόψη τους τα μηνύματα των πολιτών και τις προειδοποιήσεις για μποϊκοτάζ και σύντομα οι υπεύθυνοι των εταιρειών αναγκάστηκαν να απαντήσουν μέσω του blog στις καταγγελίες. Οι περισσότερες εταιρείες υποστηρίζουν ότι δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν το ποιοτικό περιεχόμενο μιας εκπομπής καθώς απλώς αγοράζουν χρόνο σε συγκεκριμένες ζώνες τηλεθέασης.
Πάντως η ΑΒ Βασιλόπουλος απαντώντας μέσω twitter επισήμανε ότι θα σταματήσει να διαφημίζεται στο χρόνο της συγκεκριμένης εκπομπής.
Διαβάστε επίσης: Ο φον Τράγκας και εμείς, του Στέλιου Κούλογλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου