Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Αμείλικτα ερωτήματα απαιτούν απάντηση από το ΓΕΣ –ΓΕΕΘΑ για τον σκοτωμό του 20χρονου φαντάρου

Άλλο ένα παιδί που πήρε ο Στρατός το επιστρέφει σε ένα φέρετρο τυλιγμένο την ελληνική σημαία

Σύμφωνα με το δημοσιογραφικό ρεπορτάζ τα μέχρι στιγμής στοιχεία που προέρχονται από τους οδηγούς Μ 113 που ακολουθούσαν το μοιραίο τεθωρακισμένο:
Σ΄ εκείνο το σημείο ο δρόμος είναι κατηφορικός. Μόλις “ισιώνει” υπάρχει ένα χαντάκι τεσσάρων μέτρων από το οποίο έπρεπε να περάσουν τα Μ113. Το τεθωρακισμένο με τον άτυχο στρατιώτη, έπεσε στο κράσπεδο στην αρίστερη πλευρά και αμέσως μετά έφυγε προς τα δεξιά και έπεσε στο κενό».

Όμως ΓΕΣ-ΓΕΕΘΑ και ο ΥΕΘΑ Π.Παναγιωτόπουλος καλούνται να απαντήσουν σε συγκεκριμένα ερωτήματα:
Ερώτημα 1ο:  Το άρμα μάχης συμμετείχε σε φάλαγγα οχημάτων του 575ου Τάγματος Πεζοναυτών, με έδρα τον Αυλώνα Αττικής και πήγαινε στο λιμάνι του Ωρωπού για μπει σε αρματαγωγό και να συμμετάσχει στην άσκηση «ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ».

Όμως σε τι κατάσταση βρίσκονται τα τεθωρακισμένα;  

Είναι γνωστό σε όλους ότι πρόκειται για απαρχαιωμένα τεθωρακισμένα, ενώ ο ελληνικός στρατός αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα συντήρησης οχημάτων-εγκαταστάσεων και ελλείψεις ανταλλακτικών εξαιτίας της κυβερνητικής πολιτικής περικοπών και των Μνημονίων, που προσπαθεί να υπερβεί το προσωπικό καταβάλλοντας τεράστια προσπάθεια και φαντασία.

Βεβαίως λεφτά υπάρχουν καθώς η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ καταβάλλει 2 δις ετησίως συδρομή στο ΝΑΤΟ, έχει στρατό και πολεμικά μέσα σε Μάλι-Κόσοβο-Αφγανιστάν-Λίβανο και ετοιμάζεται να παραλάβει ακόμη 550 μεταχειρισμένα αμερικανικά τεθωρακισμένα, που γύρευε σε τι κατάσταση είναι και τι συντήρηση χρειάζονται, πληρώνοντας επιπλέον 5 εκατομμμύρια ευρώ στους εφοπλιστές για τη μεταφορά τους.  

Ερώτημα 2ο: Γιατί αυτά τα απαρχαιωμένα οχήματα τα οδηγούν φαντάροι και όχι έμπειρο μόνιμο προσωπικό;

Τα σύγχρονα άρματα μάχης έχουν πληρώματα που τα απαρτίζουν κυρίως μόνιμοι, με μεγάλη εμπειρία και γνώση του αντικειμένου τους.

Πως όμως είναι δυνατόν ο φαντάρος με την ελάχιστη εκπαίδευση να οδηγήσει ένα τόσο παλιό όχημα μεταφοράς προσωπικού, το οποίο είναι απρόβλεπτο και απαιτεί εξαιρετικές ικανότητες και εμπειρία;

Ερώτημα 3ο: Γιατί επιλέχθηκε η συγκεκριμένη διαδρομή και τι γνώση είχαν όσοι έλαβαν τις σχετικές αποφάσεις των δυσκολιών που παρουσιάζει; Βάζοντας 19χρονα και 20χρονα παιδιά να οδηγούν αυτά τα σαπάκια;

Υπάρχει συγκεκριμένη μαρτυρία που κάνει λόγο για την ολισθηρότητα του επικίνδυνου οδοστρώματος, γεγονός που επιτείνει η πρωινή γλίτσα που πιάνει ο δρόμος λόγω της υγρασίας.

Ερώτημα 4ο: Τελικά δε θρηνήσαμε και άλλα θύματα καθώς στο τεθωρακισμένο άρμα μεταφοράς προσωπικού Μ 113 επέβαινε την ώρα του δυστυχήματος μόνο ένας συνάδελφος που είναι καλά στην υγεία του. Τι θα συνέβαινε όμως αν το όχημα ήταν γεμάτο προσωπικό;  

Και όλα αυτά συνέβησαν για τη διεξαγωγή μιας τεράστιας και πανάκριβης άσκησης, που οι επιτελείς και η κυβέρνηση δεν λογάριασαν την κατάσταση του υλικού και τις συνθήκες που βιώνει το προσωπικό.

Μια άσκηση με έντονα προπαγανδιστικά χαρακτηριστικά, που ικανοποιεί τους επικοινωνιακούς στόχους του πρωθυπουργού Α.Σαμαρά και του Γ.Γ. της κυβέρνησης Μπρατάκου, των γνωστών ακραίων απόψεων και τοποθετήσεων.
Για όλους αυτούς του λόγους λοιπόν ένα 20χρονο παλικάρι δολοφονήθηκε μέσα σε ένα κονσερβοκούτι που η ηλικία του υπερβαίνει τα 50 χρόνια!!!

Ελπίζουμε λοιπόν να μην μιλήσουν και αυτή τη φορά για ανθρώπινο λάθος και να μην ακολουθήσουν την συνύθη πολιτική σκύλευσης και αμαύρωσης του νεκρού.

Για μια ακόμη φορά το ΑΞΙΟΜΑΧΟ και η ένταση των πολεμικών ασκήσεων γίνονται η αιτία να θρηνήσουμε μια τεράστια απώλεια σε καιρό ειρήνης.

Αλλά βλέπεις, για τους στρατοκράτες και την ακροδεξιά κυβέρνηση Σαμαρά η ειρήνη λογίζεται ως χρόνος προετοιμασίας για πολεμική αναμέτρηση.

Πόσοι ακόμη νέοι άνθρωποι θα θυσιαστούν στο βωμό της ΑΟΖ και της εκμετάλλευσης των ενεργειακών κοιτασμάτων, στον ελληνοτουρκικό ανταγωνισμο δύο αδίστακτων αρχουσών τάξεων.

Πότε επιτελούς θα τους δώσουμε να καταλάβουν ότι η κάθε οικογένεια απαιτεί να της δίνουν πίσω το παλικάρι της όπως ήταν την πρώτη μέρα που παρουσιάστηκε στην πύλη τπυ Κέντρου Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων.

Και όχι σε ένα φέρετρο τυλιγμένο την σημαία.

Πότε επιτέλους θα απαλλαχθούμε από αυτούς και όλα αυτά;;;

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
diktiospartakos.blogspot.com

4 σχόλια:

  1. gia na leme k ta pragmata me to onoma toys...rip k ta erwtimatika erwtimatika, alla to palikari to vlepw na foraei prasino mpere, dld pige en gnwsi toy, oikeiwthelws k san enilikas na iperaspisei tin AOZ k to 'aksiomaxo' toy e.s., den se pairnei o stratos me to etsi thelw eidikes dynameis, theleis k pigaineis, iksere poy pigaine to paidi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει μόνο μια λέξη στο πλούσιο ελληνικό λεξιλόγιο για ότι λες:
      ΝΤΡΟΠΗ.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή άμα το ατύχημα γινόταν στο πεζικό τι θα έλεγες τοτε? αν είναι δυνατόν!

      Διαγραφή
  2. Ότι είσαι για λύπηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή