Θυμίζουμε τι σήμαινε η στήλη για τον Φαντάρο και τονίζουμε τις αρνητικές
συνέπειες από την απόφαση της διεύθυνσης
της εφημερίδας «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ» να την σταματήσει. Μια πόφαση που ακολούθησε
την παύση της στήλης του «ΙΟΥ» και της περίφημης δημοσιογραφικής ομάδας που
συνεχίζει να δίνει μάχες
Αναπάντητα είναι τα ερωτήματα για τις συνθήκες του δυστυχήματος κατά το οποίο ένας 20χρονος φαντάρος σκοτώθηκε χθες το πρωί. Εντύπωση προκαλεί ότι ήταν ο μοναδικός φαντάρος-οδηγός στη φάλαγγα οχημάτων Μ113, ενώ όλοι οι υπόλοιποι ήταν επαγγελματίες οπλίτες. Επρόκειτο να πάρει απολυτήριο τον Αύγουστο. Ο πατέρας του κατήγγειλε ότι το παιδί του ήταν ανεκπαίδευτο (στην τηλεόραση του «Σκάι»), επιμένοντας ότι δεν διέθετε την απαιτούμενη εμπειρία.
Ο φίλος Πασχάλης Κορωναίος, για
χρόνια πραγματική ασπίδα για τα δικαιώματα των φαντάρων ως συντάκτης της στήλης
«Φαντάρε που πας» ξααπήρε το δόρυ του. Συγγνώμη, τη μάχιμη πένα του θέλαμε
να πούμε και τη βγήκε φουλ επιθετικά στην κυβέρνηση και τον ΑΓΕΕΘΑ Κωσταράκο,
τονίζοντας τις τεράστιες ευθύνες τους στην απώλεια ενός ακόμη νέου παλικαριού
στον Στρατό.
Ο φαντάρος
Το βράδυ της Τρίτης ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ Μιχ. Κωσταράκος,
κατά την πρώτη ημέρα της διακλαδικής άσκησης, έστειλε μήνυμα μέσω twitter:
«Στις Ενοπλες Δυνάμεις δεν περισσεύει ούτε θυσιάζεται κανένας.
Αντιμετωπίζουμε την οικονομική κρίση όπως θα
πολεμούσαμε. Συμπαραταγμένοι». Λίγες ώρες αργότερα, ένας 20χρονος φαντάρος
σκοτώθηκε οδηγώντας τεθωρακισμένο όχημα, που επρόκειτο να συμμετάσχει στην
άσκηση. Ο φαντάρος που έφυγε, σε ποια θυσία συμμετείχε χωρίς να το θέλει; ΠΑΣ
20χρονος φαντάρος, νεκρός στον Ωρωπό
Ηταν ο μοναδικός οπλίτης-οδηγός
Του ΠΑΣΧΑΛΗ
ΚΟΡΩΝΑΙΟΥΑναπάντητα είναι τα ερωτήματα για τις συνθήκες του δυστυχήματος κατά το οποίο ένας 20χρονος φαντάρος σκοτώθηκε χθες το πρωί. Εντύπωση προκαλεί ότι ήταν ο μοναδικός φαντάρος-οδηγός στη φάλαγγα οχημάτων Μ113, ενώ όλοι οι υπόλοιποι ήταν επαγγελματίες οπλίτες. Επρόκειτο να πάρει απολυτήριο τον Αύγουστο. Ο πατέρας του κατήγγειλε ότι το παιδί του ήταν ανεκπαίδευτο (στην τηλεόραση του «Σκάι»), επιμένοντας ότι δεν διέθετε την απαιτούμενη εμπειρία.
Γερανός ανασύρει το ερπυστριοφόρο όχημα Μ113 που
ανατράπηκε στο δρόμο από Συκάμινο προς Ωρωπό Η είδηση έπεσε σαν βόμβα στο
Πεντάγωνο, καθώς σε εξέλιξη βρίσκεται από προχθές μεγάλη διακλαδική άσκηση στην
οποία επέλεξε να δώσει το «παρών» ο πρωθυπουργός. Μόλις λίγες ώρες νωρίτερα, ο
Αντ. Σαμαράς βρισκόταν στο υπόγειο κέντρο επιχειρήσεων της ΣΔΑΜ (Στρατιωτικής
Διοίκησης Ανατολικής Μεσογείου) απ' όπου έστελνε μήνυμα για την ετοιμότητα των
Ενόπλων Δυνάμεων.
Χθες, στις 5.50 τα ξημερώματα, φάλαγγα στρατιωτικών
οχημάτων από το 575 Τάγμα Πεζοναυτών κατευθυνόταν στο λιμάνι του Ωρωπού, στο ύψος
του Συκάμινου. Σύμφωνα με μαρτυρίες, ξαφνικά το ερπυστριοφόρο Μ113, που
οδηγούσε ο 20χρονος φαντάρος, φάνηκε να κινείται απότομα αριστερά και στη
συνέχεια δεξιά, φεύγοντας από το δρόμο. Ανετράπη και κατέληξε σε χαράδρα. Οι
πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν ότι ο οδηγός προσπάθησε να το επαναφέρει στην
ευθεία.
Στο συγκεκριμένο όχημα ο οδηγός είναι σε υπερυψωμένο
κάθισμα και το κεφάλι του βγαίνει εκτός του Μ113 προκειμένου να έχει οπτική
επαφή με το δρόμο. Από τη στιγμή που ανετράπη λειτούργησε σαν φονική παγίδα για
τον 20χρονο φαντάρο, που πλέον είχε μηδαμινά περιθώρια να αντιδράσει.
Επί τόπου μετέβη ο αρχηγός του ΓΕΣ αντιστράτηγος Αθ.
Τσέλιος, ενώ διατάχθηκε Ενορκη Διοικητική Εξέταση και προανάκριση.
Ο υπουργός Εθνικής Αμυνας έδωσε «κατεπείγουσα εντολή»
προς το ΓΕΕΘΑ και το ΓΕΣ ζητώντας το πόρισμα να παραδοθεί εντός των επομένων 24
ωρών.
Εύλογα ερωτήματα ανακύπτουν για τη συντήρηση των
οχημάτων αυτού του τύπου, καθώς υπηρετούν στις Ενοπλες Δυνάμεις επί μισό αιώνα.
Ακολουθούν την τακτική συντήρηση που προβλέπεται; Ηταν σε καλή κατάσταση οι
ερπύστριες και πότε ήταν η τελευταία φορά που είχαν ελεγχθεί; Και με δεδομένο
ότι οι ασκήσεις έχουν περιοριστεί δραματικά τα τελευταία χρόνια λόγω περικοπών,
κατά πόσο έχει επηρεαστεί η εκπαίδευση των πληρωμάτων;
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
Diktiospartakos.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου