Αντιμέτωπο με νέα προβλήματα και καθυστερήσεις βρίσκεται το πρόγραμμα της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας για την προμήθεια 10 μη επανδρωμένων αεροσκαφών ANKA καθώς η γερμανική Thielert, προμηθεύτρια εταιρεία των κινητήρων, εξαγοράστηκε από τον κινεζικό κρατικό όμιλο Avic International.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Hurriyet, η χρεωκοπημένη Τhielert εγκαταλείπει οριστικά το στρατιωτικό τομέα και αναστέλλει όλες τις παραγγελίες προς τους πελάτες της, μεταξύ των οποίων η General Atomics και η ΤΑΙ. Η εξέλιξη αυτή βάζει φρένο στην ανάθεση της πρώτης σύμβασης παραγωγής του ΑΝΚΑ αλλά και στις τουρκικές φιλοδοξίες για εξαγωγές σε φιλικά προς την Άγκυρα κράτη, όπως η Σαουδική Αραβία και το Πακιστάν. Ως εναλλακτική λύση εξετάζεται η ανάθεση προγράμματος ανάπτυξης αντίστοιχου κινητήρα στην τουρκική εταιρεία ΤΕΙ ωστόσο παρατηρητές επισημαίνουν την πρόκληση του εγχειρήματος, ενδεχομένως και την ανάγκη επανασχεδιασμού των αεροσκαφών. Σε κάθε περίπτωση, η επιχειρησιακή ένταξη του ΑΝΚΑ σε υπηρεσία με την Τουρκική Πολεμική Αεροπορία αναμένεται να μετατεθεί χρονικά.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Hurriyet, η χρεωκοπημένη Τhielert εγκαταλείπει οριστικά το στρατιωτικό τομέα και αναστέλλει όλες τις παραγγελίες προς τους πελάτες της, μεταξύ των οποίων η General Atomics και η ΤΑΙ. Η εξέλιξη αυτή βάζει φρένο στην ανάθεση της πρώτης σύμβασης παραγωγής του ΑΝΚΑ αλλά και στις τουρκικές φιλοδοξίες για εξαγωγές σε φιλικά προς την Άγκυρα κράτη, όπως η Σαουδική Αραβία και το Πακιστάν. Ως εναλλακτική λύση εξετάζεται η ανάθεση προγράμματος ανάπτυξης αντίστοιχου κινητήρα στην τουρκική εταιρεία ΤΕΙ ωστόσο παρατηρητές επισημαίνουν την πρόκληση του εγχειρήματος, ενδεχομένως και την ανάγκη επανασχεδιασμού των αεροσκαφών. Σε κάθε περίπτωση, η επιχειρησιακή ένταξη του ΑΝΚΑ σε υπηρεσία με την Τουρκική Πολεμική Αεροπορία αναμένεται να μετατεθεί χρονικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου