Η επίδειξη έλαβε χώρα πρόσφατα στο Fort Hood του Τέξας στο πλαίσιο του προγράμματος του συστήματος πρόσθετης αυτόνομης κινητικότητας (AMAS: Autonomous Mobility Appliqué System) που υλοποιούν από κοινό ο Στρατός των ΗΠΑ και το Σώμα των Πεζοναυτών και σηματοδότησε την ολοκλήρωση της φάσης προόδου ανάπτυξης των δυνατοτήτων (CAD: Capabilities Advancement Demonstration).
Η επίδειξη περιελάμβανε την κίνηση τακτικών στρατιωτικών οχημάτων χωρίς οδηγό τόσο σε αστικές όσο και μη περιοχές που μεταξύ άλλων περιελάμβαναν εμπόδια, η διάσχιση διασταυρώσεων, η κίνηση σε δρόμο με κυκλοφορία στο αντίθετο ρεύμα, η συνάντηση ακινητοποιημένων και διερχόμενων οχημάτων αλλά και πεζών, η κυκλική κίνηση σε πλατείες, κ.λπ.
Σύμφωνα με τον David Simon, διευθυντή προγράμματος AMAS της Lockheed Martin Missiles and Fire Control το σύνολο των μηχανών και του λογισμικού του συστήματος AMAS λειτούργησε ακριβώς όπως είχε σχεδιαστεί και αντιμετώπισε με επιτυχία όλα τα εμπόδια και τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζε η φάλαγγα σε πραγματικές συνθήκες. Οι μηχανές και το λογισμικό του συστήματος AMAS έχουν σχεδιαστεί για να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες οδήγησης των τακτικών οχημάτων που σήμερα βρίσκονται σε υπηρεσία.
Ο σπόνδυλος μη επανδρωμένης αποστολής (Unmanned Mission Module) του AMAS που περιλαμβάνει έναν υψηλής απόδοσης αισθητήρα LIDAR (που χρησιμοποιείται για τη μέτρηση αποστάσεων με καταυγασμό των αντικειμένων από δέσμη λέιζερ και ανάλυση του επιστρεφόμενου φωτός), αισθητήρα του παγκόσμιου συστήματος αναφοράς θέσης (GPS) και ειδικούς αλγόριθμους μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε στρατιωτικό όχημα με τη μορφή συλλογής.
Στη συγκεκριμένη επίδειξη της φάσης CAD είχε προσαρμοστεί σε οχήματα M915 και PLS (Palletized Loading System) που επιχειρεί ο Στρατός των ΗΠΑ. Τέλος, ας σημειωθεί ότι το πρόγραμμα AMAS χρηματοδοτείται από κοινού από το Κέντρο Ολοκλήρωσης Ικανοτήτων Στρατού (ARCIC: Army Capabilities Integration Center) και τη Lockheed Martin.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου