Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΕΤΑΞΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ! “Κατέβα από τη βάρκα ν΄ανέβω εγώ είμαι ανώτερος”! Απίστευτη ιστορία


“Κατέβα από τη βάρκα ν΄ανέβω εγώ είμαι ανώτερος”! Απίστευτη ιστορία
Ο πιλότος που πέταγε το Φάντομ στα 50 πόδια ανοιχτά της Καλαμάτας και τελικά έκανε…σκι στα κύματα, μετατέθηκε από την θέση του στην Ανδραβίδα . Το πιο παράδοξο είναι ότι ο πιλότος -που θεωρείτε γάτος- είχε πέσει με διθέσιο αεροσκάφος της ΠΑ και είχε προλάβει να εγκαταλείψει με το εκτινασσόμενο κάθισμα, πεφτοντας στη θάλασσα.
Τώρα το πιο ωραίο. Η φουσκωτή βάρκα του άνοιξε κανονικά κάτι που δεν έγινε στον ανώτερό του αξιωματικό ο οποίος είχε “προσθαλασσωθεί” λίγα μέτρα πιο πέρα. Κολυμπώντας έφθασε στη βάρκα και είπε στον πιο νέο χειριστή: “Κατέβα ν΄ ανέβω εγώ είμαι ανώτερος”! Και ο νεαρός τότε πιλότος εκτέλεσε την εντολή, γιατί είναι και καλός κολυμβητής. Σε αντίθεση με τον ανώτερό του που …τα ΄θελε τα μπρατσάκια του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου