Κυριακή 11 Μαΐου 2014

ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΑΝΤΑΡΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΥΠΑΣΠΙΣΤΗ

Kαλησπέρα σας.
Επειδή μέσα στην κοινωνικοοικονομική κρίση που ζούμε, έχουμε ξεχάσει να σκεφτόμαστε τον συνάνθρωπό μας και βλέπουμε μόνο και παντού αρνητικά πράγματα και με μεγάλη ευκολία τα κρίνουμε και τα κατακρίνουμε, θέλω να ευχαριστήσω ένα στέλεχος του ΕΣ.
"Παρόλο που έχω μετατεθεί σε φρουρά της επιλογής μου, στην πόλη μου, στο σπίτι μου, εντούτοις το έχω μετανιώσει, καθώς ο Διμοιρίτης Επικοινωνιών σε νησί του Βορείου Αιγαίου από όπου πήρα μετάθεση, είχε καταφέρει να δημιουργήσει ένα κλίμα εμπιστοσύνης και αφοσίωσης προϊσταμένων και υφισταμένων. Πρώτα απ' όλα έβλεπε τον άνθρωπο και ήταν δίπλα σου σε ότι κι αν χρειαζόσουν. Πράγμα που στην νέα μου μονάδα δεν το έχω συναντήσει.
Κύριε Ανθυπασπιστά, να είσαι καλά όπου κι αν είσαι ότι κι αν κάνεις. Σε ευχαριστώ για τις εμπειρίες και τα μαθήματα ζωής."
Σας ευχαριστώ!!

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου