Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΗ ΦΡΕΓΑΤΑ ΣΑΛΑΜΙΣ ΚΑΙ ΒΑΤΡΑΧΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΕΚΚΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΣΤΗ ΛΙΒΥΗ-ΠΟΙΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ;

ImageΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-ΣΑΜΑΡΑ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΣΙΜΗ ΑΠΕΙΛΗ  Στην Λιβύη επικρατεί κόλαση, καθώς η επέμβαση των πρόθυμων ιμπεριαλιστικών δυνάμεων που έπεσαν σαν ίαινες πάνω στον πλούτο της χώρας, είχε για μια ακόμη φορά ως πρόφαση την επιβολή δημοκρατίας, αλλά προκάλεσε ένα ακόμη εμφύλιο πόλεμο. Σύμφωνα με τις δημοσιογραφικές πληροφορίες   τουλάχιστον 75 ανθρώπινες σοροί, οι οποίες στην πλειονότητά τους ανήκαν σε στρατιώτες, βρέθηκαν στη Βεγγάζη της ανατολικής Λιβύης έπειτα από δύο ημέρες σφοδρών συγκρούσεων ανάμεσα σε ισλαμιστές μαχητές και παραστρατιωτικές ομάδες που έχουν συμμαχήσει μαζί τους, από την μια πλευρά, και τις ένοπλες δυνάμεις από την άλλη, κατά τη διάρκεια των οποίων οι ισλαμιστές κατέλαβαν μια βάση του στρατού, όπως ανέφεραν η Ερυθρά Ημισέληνος της Λιβύης και ιατρικές πηγές νωρίτερα σήμερα. 


Η Ερυθρά Ημισέληνος ανακάλυψε πάνω από 50 σορούς μέσα στη βάση αυτή, την οποία εγκατέλειψαν οι ειδικές δυνάμεις του στρατού χθες. «Προσπαθούμε να τις βγάλουμε από τη βάση», δήλωσε ο Μοχάμεντ αλ Μισράτι της λιβυκής επιτροπής της Ερυθράς Ημισελήνου. Πηγές στα νοσοκομεία της πόλης δήλωσαν εξάλλου ότι διακομίστηκαν σε αυτά άλλα τουλάχιστον 25 πτώματα.

Για αυτό το λόγο η ελληνική κυβέρνηση ακολουθώντας το παράδειγμα και άλλων δυτικών κρατών αποφάσισε να προχωρήσει σε εκκένωση της ελληνικής πρεσβείας στη Λιβύη και την επικίνδυνη αποστολή ανέλαβε το Πολεμικό Ναυτικό. Η φρεγάτα ΣΑΛΑΜΙΣ στην οποία επιβαίνει ομάδα βατραχανθρώπων απέπλευσε από το ναύσταθμο και αναμένεται αύριο το πρωί να φθάσει στη Λιβύη. Στόχος της αποστολής να μεταφέρουν με ασφάλεια το προσωπικό της πρεσβείας στη φρεγάτα ενώ γίνονται συνεννοήσεις και με άλλες χώρες ώστε αν καταστεί δυνατόν να πάρουν και δικό τους προσωπικό στη φρεγάτα.
Το Πολεμικό Ναυτικό και οι βατραχάνθρωποί του έχουν εμπειρία από τέτοιες αποστολές, αλλά οι συνθήκες στη Λιβύη είναι εξαιρετικά επικίνδυνες, Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι έγινε προσπάθεια χωρίς επιτυχία από Γαλλικό πλοίο.
Πριν φτάσουμε όμως στην αποστολή του Πολεμικού Ναυτικού, που θυμίζει τηρουμένων των αναλογιών τις αντίστοιχες σκηνές στο Βιετνάμ που το προσωπικό των πρεσβειών αποχωρούσε με ελικόπτερα από τις ταράτσες, αξίζει να θυμηθούμε ποια η ελληνική πολεμική εμπλοκή στην επέμβαση ενάντια στο καθεστώς Καντάφι, που έφερε αυτά τα οδυνηρά αποτελέσματα.  
Η Δολοφονική δράση της Πολεμικής Αεροπορίας στην ιμπεριαλιστική επέμβαση στη Λιβύη
Και ενώ τώρα ο λαός εμπλέκεται σε ένα εμφύλιο πόλεμο φυλών και πολιτικών ομάδων, με επίδικο την εξουσία και τις πλουτοπαραγωγικές πηγές, στην σκιά της ιμπεριαλιστικής μοιρασιάς φυσικά, άλλοι, όπως το μιλιταριστικό defencenet.gr προχωρούν σε απολογισμό της συμμετοχής των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων στο Ιμπεριαλιστικό Έγκλημα. Σε ένα κατάπτυστο άρθρο, αποκαλυπτικά ωμό για τους όρους άσκησης της αστικής πολιτικής, παινεύουν τους μισθοφόρους της Πολεμικής Αεροπορίας για την συμβολή τους. Το κείμενο έχει τίτλο «Οι ουρανοί και στο πόλεμο της Λιβύης, ήταν δικοί τους - Η άγνωστη εμπλοκή της ΠΑ» και μας αποκαλύπτει ότι:
Εντυπωσιακή απόδοση είχαν στην εξάμηνη πολεμική σύγκρουση στην Λιβύη τα ελληνικά αεροσκάφη έγκαιρης προειδοποίησης και ελέγχου καθώς και τα πληρώματα της 380 Μοίρα ΑΣΕΠΕ. Όπως αναφέρουν απόλυτα ασφαλής πληροφορίες από το ΝΑΤΟ το ΑΣΕΠΕ EMB-145H Erieye κυριολεκτικά έβαλε τα «γυαλιά» στα ιπτάμενα ραντάρ Ε-3A Sentry του ΝΑΤΟ καθώς στοχοποιούσαν όχι απλά με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα τις θέσεις των λιβυκών Ενόπλων δυνάμεων από ότι τα Νατοϊκά αεροσκάφη αλλά «έβλεπαν» και στόχους πάνω από το λιβυκό έδαφος την θαλάσσια περιοχή του κόλπου της Σύρτης οι οποίοι ήταν «αόρατοι» για τα Ε-3Α Sentry του ΝΑΤΟ.
Υπολογίζεται ότι τα πληρώματα των ελληνικών EMB-145H Erieye πραγματοποίησαν κατά αναλογία εξόδου σε σχέση με τα Ε-3Α Sentry τουλάχιστον διπλάσιες στοχοποιήσεις από τα τελευταία. Σημειώνεται ότι η συμμετοχή των EMB-145H Erieye στις επιχειρήσεις στην Λιβύη αποτελεί την πρώτη εμπλοκή σε πολεμική επιχείρηση της ΠΑ μετά την Κύπρο το 1974, την πρώτη συμμετοχή του συγκεκριμένου αεροσκάφους σε πολεμική επιχείρηση και την δεύτερη μεγαλύτερη σε χρονική διάρκεια πολεμική εμπλοκή μετά τον πόλεμο στην Κορέα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αμερικανός Αντιπτέραρχος Ralph Jodice II Διοικητής του Νατοϊκού Αεροπορικού
Στρατηγείου Σμύρνης, όταν επισκέφτηκε στις 17 Φεβρουαρίου την Αθήνα, μετέβη στην 112 Πτέρυγα Μάχης στην Αεροπορική Βάση Ελευσίνας, όπου επισκέφτηκε και έδωσε τα συγχαρητήριά του στις εγκαταστάσεις της 380 Μοίρας Αερομεταφερόμενου Συστήματος Εγκαίρου Προειδοποιήσεως και Ελέγχου (380 ΜΑΣΕΠΕ), σχετικά με τη συμμετοχή της Μοίρας στην Επιχείρηση "Unified Protector" του ΝΑΤΟ για την επιβολή Ζώνης Απαγόρευσης Πτήσεων πάνω από τη Λιβύη. 
Να θυμίσουμε ότι την ίδια περίοδο που η κυβέρνηση επέβαλε κοινωνικό και εργατικό μεσαίωνα, με πρόσχημα την αντιμετώπιση των ελλειμμάτων που δημιούργησαν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ ξεπουλώντας τα πάντα, δαπανούσε 30 εκατ. ευρώ το μήνα για τους βομβαρδισμούς ενάντια στο καθεστώς Καντάφι, κόστος που υπερέβη τα 100 εκατ. ευρώ, παρά τις αρχικές διαβεβαιώσεις του πρώην ΥΠΕΘΑ Ευ.Βενιζέλου για ένα κόστος της τάξης των 25 εκατ. ευρώ!
Ας αναφέρουμε ορισμένα στοιχεία από την συμμετοχή των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων στην επέμβαση:
Το αεροσκάφος έγκαιρης προειδοποίησης της Πολεμικής Αεροπορίας είχε ημερήσιο πρόγραμμα πτήσης 6 ώρες, καταναλώνοντας 33.000 ευρώ ανά ώρα πτήσης, άρα το κόστος του έφτανε τα 198.000 ευρώ τη μέρα.
Η Ελλάδα συμμετείχε επίσης με μια φρεγάτα, ένα ελικόπτερο έρευνας-διάσωσης, ενώ η Σούδα, το αεροδρόμιο του Αράξου και σειρά άλλων πολεμικών βάσεων βρίσκονταν σε 24ωρη επιφυλακή. Συμμετοχή Ελληνικού προσωπικού για την Πολεμική Αεροπορία περίπου 30 και για το Πολεμικό Ναυτικό περίπου 200 στελέχη. Το κόστος της φρεγάτας Λήμνου F451 που έλαβε μέρος στην επιχείρηση UNIFIED PROTECTOR, το διάστημα από 26 Μαρτίου έως 11 Μαΐου, με συνολικό αριθμό επιβαινόντων τα 175 άτομα (επιπλέον του πληρώματος ήταν 10 μέλη της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών και 15 στελέχη της Διοίκησης Ελικοπτέρων Ναυτικού) υπολογίζεται στα 4 εκατ. ευρώ. 
Από το αεροδρόμιο της Σούδας, το πιο κοντινό προς την Λιβύη, επιχειρούσαν σε μόνιμη βάση 38 αεροσκάφη και ελικόπτερα: το ελληνικό EMBRAER EMB-145H και το ελικόπτερο PUMA, 2 αμερικανικά αεροπλάνα έγκαιρης προειδοποίησης BOEING RC-135, 2 ελικόπτερα SIKORSKY MH-60S, 3 μεταφορικά LOCKHEAD C-130 HERCULES και 250πεζοναύτες, 14 γαλλικά MIRAGE και 50 άτομα προσωπικό, 6 MIRAGE 2000-5 από το Κατάρ και 1 μεταφορικό BOEING C-17A με 200 άτομα προσωπικό εδάφους, αλλά και νορβηγικά F-16 με 20 άτομα προσωπικό εδάφους.  
Όμως η Ελλάδα κάλυπτε και το κόστος χιλιάδων γευμάτων των νατοϊκών στρατευμάτων που καταναλώνονται καθημερινά, αλλά και κόστος των καυσίμων των νατοϊκών αεροσκαφών που επιχειρούν από τα ελληνικά πολεμικά αεροδρόμια. Ένα κόστος που υπολογίζεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ μηνιαίως. Στρατιωτικοί αναλυτές αναφέρουν ότι τα τελευταία κόστη αφορούν τις χώρες που έστειλαν στην Ελλάδα τα πολεμικά τους μέσα και τους μισθοφόρους τους, αλλά προς το παρόν ούτε τα καλύπτουν, αλλά και ούτε έχουν υπογραφεί οι απαραίτητες διμερείς συμβάσεις ανάμεσα σε αυτές και την κυβέρνηση Γ.Παπανδρέου, για την καταβολή των χρημάτων. Ο μύθος των συμμαχικών υποχρεώσεων καταρρέει αν αναλογιστεί κανείς ότι στην Ελλάδα σταθμεύουν και πολεμικά μέσα του Κατάρ, που φυσικά αξιοποιεί τις ελληνικές πολεμικές εγκαταστάσεις χωρίς να είναι μέλος του ΝΑΤΟ! 
Επίσης, ουσιαστικά η ελληνική κυβέρνηση, στο πλαίσιο των διευκολύνσεων, «παραχώρησε» τις αεροπορικές βάσεις Σούδας, Ανδραβίδας, Ακτίου και Αράξου και παροχή ευκολιών το αεροδρόμιο Καλαμάτας. Από τη Σούδα, την Ανδραβίδα και τον Άραξο, Βέλγοι και Νορβηγοί κυρίως έκαναν μερικές από τις πλέον σημαντικές επιχειρήσεις βομβαρδισμού εναντίον της Λιβύης και του καθεστώτος Καντάφι. Συνολικά στις 145 ημέρες αεροπορικών επιχειρήσεων έγιναν περίπου 7500 έξοδοι συμμαχικών αεροσκαφών. Στρατιωτικοί αναλυτές εκτιμούν ένα ποσοστό που μπορεί και να προσεγγίζει το 40% έγιναν από ελληνικές βάσεις.
Για τα ανθρώπινα δικαιώματα ρε γαμώτο… Φυσικά η συμμετοχή των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων και βάσεων, έδωσε τη δυνατότητα στον πρώην Α/ΓΕΕΘΑ Αντιπτέραρχο Γιάγκο να διεκδικεί για τους Έλληνες επιχειρηματίες τμήμα από την ανοικοδόμηση της Λιβύης. Τα εγκλήματα των μισθοφόρων της Πολεμικής Αεροπορίας έπιασαν τόπο και ήδη Έλληνες ξενοδόχοι, εφοπλιστές, ιδιοκτήτες ιδιωτικών κλινικών, έμποροι όπλων και κατασκευαστές βλέπουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς να ανθίζουν αφού οι δουλειές πάνε μια χαρά!
Είναι ενδεικτική η τοποθέτηση του  Αρχηγού ΓΕΕΘΑ που παρουσιάστηκε ως ατζέντης του ελληνικού εφοπλιστικού και κατασκευαστικού κεφαλαίου. Αφού επισήμανε την σημαντική συμβολή της Ελλάδας με μέσα και ευκολίες στην επιχείρηση, δήλωσε την πρόθεση της κυβέρνησης «να συνεχίσει την υποστήριξή της στην κρίσιμη νέα φάση της μεταβατικής διαδικασίας, προς όφελος της Λιβύης και της ειρήνης και σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή». Υπογραμμίζοντας δε τη γεωγραφική σπουδαιότητα της νήσου Κρήτης, πρότεινε την ανάδειξή της ως κόμβου συγκέντρωσης και διακίνησης των προγραμμάτων ανθρωπιστικής βοήθειας και ανάπτυξης για την Λιβύη. Τέλος αναφέρθηκε «στην εξαιρετική τεχνογνωσία και τις δυνατότητες των κατασκευαστικών εταιριών της Χώρας και την σημασία του Πολυεθνικού Συντονιστικού Κέντρου Στρατηγικών Θαλασσίων Μεταφορών (ΠΟΣΚΕΣΘΑΜ) στη διακίνηση μέσων και υλικών προς και από την Λιβύη».
Έτσι όμως κλείνονται οι δουλειές στον καπιταλισμό. Τώρα όμως ο κίνδυνος αγκαλιάζει τα μέλη του διπλωματικού σώματος και τους στρατιωτικούς, σε ρόλο αναλώσιμου πιονιού των κυβερνητικών χειρισμών.
Οι όποιες ευθύνες όμως είναι δεδομένο ότι αφορούν τους Σαμαρά-Βενιζέλο-Αβραμόπουλο.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437

diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου