Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

ΟΤΑΝ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ «ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΡΕΛΑ»: ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΓΚΟΛΛΗΤΗ ΜΕΤΑΛΛΩΝ» ΣΕ ΦΑΝΤΑΡΟ ΜΕ Ι4 ΛΟΓΩ ΕΞΑΡΘΡΩΣΗΣ ΩΜΟΥ!

Πραγματικά δεν ξέρεις αν πρέπει να κλάψεις ή να γελάσεις με τα όσα συμβαίνουν στον ελληνικό στρατό. Παρά τις όποιες δεσμεύσεις του ΑΓΕΣ Μανωλά, καθημερινά έρχονται στο προσκήνιο γεγονότα που αποδεικνύουν ότι η άσχημη μεταχείριση των στρατιωτών και ο παραλογισμός  έχει περάσει σε άλλο επίπεδο. Πρωταγωνιστές, η Στρατολογία και οι διάφορες επιτροπές του Πενταγώνου, που ευθύνονται για τις μεταθέσεις και τις ειδικότητες των στρατιωτών.
Τι να πει επομένως και ο συνάδελφος που βρέθηκε στο ΚΕΝ Σπάρτης. Ενώ το Υγειονομικό χαρακτήρισε των Σωματική του Ικανότητα Ι4, ουσιαστικά απαλλάσσοντας τον από κάθε αγγαρεία και υπηρεσία που απαιτεί την καταπόνηση του, αφού έχει εξάρθρωση ώμου, τι ειδικότητα του έδωσαν;
Συγκολλητής μετάλλων. Πρώτη φορά στην ιστορία του στρατού φαντάρος Ι4 με εξάρθρωση ώμου θα κάνει αυτή τη βαριά εργασία!

Τα σοκ όμως για τον συνάδελφο και την οικογένεια του είναι διαδοχικά, καθώς έπεσαν θύματα της αδιαφορίας και της αχαρακτήριστης συμπεριφοράς των στελεχών της Στρατολογίας (υπηρεσία γνωστή εξάλλου σε όλους για τη τρομερή μαχητικότητα και την υπερβολική, στα όρια της εξάντλησης, προσφοράς των μελών της).
Το παλικάρι προέρχεται από οικογένεια με μακροχρόνια άνεργους και διαζευμένους γονείς, επομένως και σε συνδυασμό με το Ι4, πληροί το μισό κατάλογο των κριτηρίων που του εξασφαλίζουν κατ΄ εξαίρεση μετάθεση.
Αντί λοιπόν η Στρατολογία του ΚΕΝ Σπάρτης να υποβάλλει το φάκελο του στρατιώτη, γνωστοποιώντας στο ΓΕΣ την ανάγκη κατ΄ εξαίρεση μετάθεσης, προτίμησε διαμέσου της αρμόδιας αξιωματικού, και πιο συγκεκριμένα της Λοχαγού Αντων., να προσβάλλει και να μειώσει τους γονείς του, που αιφνιδιασμένοι και ανήσυχοι αναζητούσαν απαντήσεις και κάποιον να τους ενημερώσει.
Γιατί είναι τραγικό μετά από όλα αυτά να σου στέλνουν το παιδί στις Φέρρες, στο 31 ΤΥΠ, ρίχνοντας σου την ευθύνη για τα αρνητικά αποτελέσματα της ανευθυνότητας και της αδιαφορίας, συγκεκριμένων αξιωματικών και υπηρεσιών, που αποκαλύπτονται κατώτεροι των περιστάσεων και των αναγκών.
Και δεν είναι δυνατόν να στέλνουν τους φαντάρους στη παραμεθόριο, για να επιλύσουν από εκεί το ζήτημα τους, υποβάλλοντας εκ νέου αίτηση για κατ΄ εξαίρεση μετάθεση στο ΓΕΣ, περιμένοντας τουλάχιστον για ένα μήνα τι θα σου απαντήσουν!  
Εμείς καλούμε το ΓΕΣ και πιο συγκεκριμένα τον ΑΓΕΣ Μανωλά να πάρει συγκεκριμένη πρωτοβουλία. Η Στρατολογία στα ΚΕΝ αποκαλύπτεται σε σειρά περιπτώσεων ότι αφενός τυραννά στρατευμένους και γονείς, αλλά επίσης προκαλεί συγκεκριμένα προβλήματα στην ίδια την επάνδρωση των μονάδων της παραμεθορίου.
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: γνωρίζουμε και γνωρίζουν όλοι ότι την άσχημη αυτή κατάσταση επιχειρούν να εκμεταλλευτούν διάφοροι χυδαίοι τύποι με στολή, που πουλάνε εκδούλευση, ζητώντας ποικιλία ανταλλαγμάτων.
Προσέξτε καλά. Ο κόσμος της εργασίας είναι τσακισμένος από τα μέτρα και τη βάρβαρη ταξική πολιτική.
Σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να ανεχθούμε αυτή την αλήτικη συμπεριφορά αθλίων που εκμεταλλεύονται την άγνοια και την ανάγκη, ανθρώπων με τεράστια προβλήματα.
Και είμαστε σίγουροι ότι τουλάχιστον αυτά τα ζητήματα, θα αντιμετωπίσουν τη μήνη του ΓΕΣ.    
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚ.     6932955437    diktiospartakos.blogspot.com  

43 σχόλια:

  1. Οδοιπορικά 4,5 € για ένα ταξίδι 24 ωρών έχεις Ίδη πλήρωση φόρο για ένα φάκελο καπνού 3 € ,συν το Φ.Π.Α γι αυτά που χαλάς για το φαγητό σου !!! θα έλεγα στο Μπενυ να έκανε αυτό το δρομολόγιο καθημερινά με 4,5 € για φαγητό σε λίγους μήνες θα ήταν FIT κ όχι FAT !! . Τόσα πήραν οι στρατιώτες που έφυγαν από Σπάρτη για πάνε στις μονάδες τους !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μακάρι να δινανε και στον Άκη που είναι φυλακή το παλικάρι 4,5 ευρώ την ημέρα για να τρώει ο καημένος που τώρα αναγκάζετε και χαλάσει από τις μίζες και τι θα μείνει για τη βικουλα κ για το διάδοχο ε ? για πες

      Διαγραφή
  2. ο στρατιωτης τα κατεθεσε τα χαρτια του για απορους γονεις!!εαν εχει εισοδιμα κατω απο το 3000 ειναι απορος.χαρτι απο οαεδ πηγε!!η το λετε ετσι απλα...μην παει ο ενας μην παει ο αλλος ποιος θα παει παραμεθοριο δεν γινονται ολοι αθηνα!!!ολοι οι στρατιωτες ειναι ευνοοιμενοι στον στρατο μονο αυτουν γονεις!!!τα στελεχη γεννηθηκαν χωρις γονεις χωρις προβληματα..και μην πειτε το επελεξα να παω,γτ πηγα απο αναγκη!!τουλαχιστον ταιζω την οικογενεια μου με τα λιγα που περνω και δοξα τον θεο και δεν ειμαι κοπροσκυλο σαν μερικους στρατιωτες που με το βισμα ακομα και στην παραμεθοριο κανουν οτι θελουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φιλέ είμαι ο πατέρας του συγκεκριμένου στρατιώτη τα χαρτιά είναι όλα οκ όπως τα λες . δεν είπαμε να μην πάει στα σύνορα ,αν και τα σύνορα είναι πολλά !!δεν είπαμε να πάει Αθήνα ούτε διπλά στο σπίτι του αλλά και 850 χιλιόμετρα !! πόσα χρήματα θέλει για να έρθει με άδεια ? αν έχετε θα κάνω έρανο ελπίζω να βοηθήσετε . Αλλά δεν βλέπω δεν να λέτε κουβέντα για την ειδικότητα ?

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ φιλέ κ πάλι ο πατέρας είμαι !! Εσύ επέλεξες αυτό το επάγγελμα και καλά έκανες δική σου η επιλογή . το γιο μου δεν τον ρώτησε κανένας !! ούτε εμένα ,

      Διαγραφή
    3. Η λέξη κοπρόσκυλα και μόνο αυτή δείχνει την εκτιμήσει που έχεις σ αυτούς που άφησαν πίσω τα πάντα .για να κάνουν αυτό για το όποιο εσύ πληρώνεσαι και το παίζεις και αφέντης δεν περίμενα κάτι καλύτερο από έναν βολεμένο της ζωής

      Διαγραφή
    4. Βρε φίλε περιμένεις απάντηση απ το μονιμα ? αυτός σε εντεταλμένη υπηρεσία ήταν .Κάτι σαν τους αγανακτισμένους πολίτες του. Αγ Παντελεήμονα

      Διαγραφή
  3. Ρε παιδιά έχω μια απορία , αυτός ο στρατιώτης έχει γνώσεις για συγκόλληση μετάλλων ? δηλαδή δούλευε σε τέτοια δουλειά πριν ? η έτσι του είπαν είσαι συγκολλητής πήγαινε κ κόλλα ? μήπως οι εγκέφαλοι του Γ.Ε.Σ νομίζουν πως τα μέταλλα κολλούν με LOGO χα χα χα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε μην έχεις απορίες είμαι ο πατέρας του συγκεκριμένου στρατιώτη ο γιος μου γνωρίζει συγκολλήσει μετάλλων όσο εγώ γνωρίζω από διαστημόπλοια !! Απλά αυτό τους βόλευε αυτό έκαναν

      Διαγραφή
  4. Κ πάλι ο πατέρας είμαι !! Μετά από 3ημερες αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχα με τη στρατολόγο του Κ.Ε.Ν. Σπαρτής κ. αντω..και στην ερώτηση μου αν προβλέπετε Ι4 με εξάρθρωση ώμου η ειδικότητα του συγκολλητή μετάλλων μετά από ερώτηση τις προς το Γ.Ε.Ν ( η ιδία δεν γνώριζε ) σήμερα μου απάντησε πως ναι προβλέπετε !! άρα όχι απορίες . το πρόβλε είναι βασικό για όλα στο στράτευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ο πατέρας που νοιάζεσαι για το γιόκα σου υπηρέτησες η την έκανες όπως τα λαμογια ??

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ κύριε ! αν και δεν μου αρέσει να μιλώ για μένα , επειδή διακρίνω κάτι ειρωνικό θα σου απαντήσω !! υπηρέτησα 34 μήνες 103 σειρά παρουσιαστικά 21 Ιουλίου το 1972 και απολύθηκα κάποια μέρα του Μαΐου δεν θυμάμαι ποια του 1975 .πέρασα στρατοδικείο για αντεθνική στάση κ αναγραφή συνθημάτων ( χούντα αν σου λέει κάτι ) έμεινα στις στρατιωτικές φυλακές διαβατών θεσ/νίκης . ευτυχώς που έπεσε η χούντα ίσως να ήμουν ακόμα εκεί, και κάποια άλλα πολλά που δεν το βρίσκω απαραίτητο να τα αναφέρω τώρα . αν είσαι όμως περίεργος θα σε ενημερώσω κ για αυτά

      Διαγραφή
    3. αγαπητε πατερα ειμαι ο μονιμας οπως λες και το επελεξα αυτο,ναι το επελεξα γτ σημερα εχω μια δουλεια αξιοπρεπεις και δεν ειμαι ο ανεργος οπως ο κοσμος!!!δεν κατηγορω αυτους βεβαια που ειναι ανργοι δεν ο ηθελαν αλλα φταει αλλο και το ξερουμε..ας το αφησουμε αυτο!!!απο την στιγμη που περασε απο γιατρους και του ειπαν οτι δεν εχει προβλημα του εδωσαν αυτην την ειδικοτητα!!τετοια ειδικοτητα προβλεπεται υπαρχει στο συστημα,εξαλου θα παει στην μοναδα δεν θα κανει τιποτα και το ξερω καλα αυτο,γτ ηλεκτροκολητες εχει μονιμαδες αρα θα καθετε θα πινει καφε η καμια υπηρεσια!!!αφου πηγατε στρατο 3 χρονια σκεφτητε οτι για την σημαια αυτη που εχουμε και την ελευθερια σας καποιοι πεθαναν θα ηταν καθηκον και υπηρεφανια να πηγαινε καποιος στρατο εστω το 9μηνο και οχι τα 3 χρονια που πηγατε εσεις!!και οσο για την εξαρθωση ομου θεραπευται απο τη γνωριζω δεν ειναι μονιμο!!και κατι ακομα τι ηλικια πηγε φανταρος και ποσες αναβολες πηρε????

      Διαγραφή
    4. αγαπητε πατερα καταρχην τα χαρτια τα καταθετεις για παραπανω χρηματα ενα βοηθημα που περνουν οι αποροι κανενας δεν σου λεει οτι θα σε εξασφαλισει κατα εξερεση μεταθεση αυτο!!!γτ ο πατερας μπορει μεν να ειναι ανεργος αλλα το εισοδημα του μπορει να λεει αλλα!!!οτι εχει πανω απο 3000 και το τεκματρο το ιδιο να εχει σπιτια και τα λοιπα αρα εχει καποια χρηματα ασχετα που δεν δουλευει τωρα....κατα εξερεση μεταθεση περνουν μονο οσοι γονεις εχουν αναπηρια πανω απο 67 % η εαν εχει πεθανει καποιος μελος!!!αυτο ειναι ο νομος τι να κανουμε,παραπονα στην βουλη και στον βουλευτη που τα ψηφισε ειτε ειστε αριστερος η δεξιος η σοσιαλιστη η ακροδεξιος!!

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ κύριε μια χαρά τα λέτε έχοντας τι φιλοσοφία του στρατιωτικού ,που εγώ δν μπορώ να κατανοήσω .Τώρα λέτε ότι θα κάθετε και θα πίνει καφέ τι καλά μπράβο .αν είναι έτσι ας καθόταν σπίτι του να πίνει καφέ θα στοίχιζε κ λιγότερο !!! μια αναβολή πηρέ κ τν διέκοπτε μόλις τελείωσε τη σχολή του !!! ξέρετε τι σπούδασε ? όχι ! σχεδιαστής μέσω H/Y autocrat αν το λέω σωστά . οι γιατροί τον χαρακτήρισαν Ι4 !! που το βλέπεις το καλά ? Τώρα για τη σημαία κτλ σε πληροφορώ είμαι περισσότερο Έλληνας από πολλούς άλλους που το παίζουν . Για να γίνει καλά ο ώμος του θέλει χειρουργείο !! εγώ δεν έχω καμία ασφάλιση έχω κλείσει το μαγαζί μου και χρωστώ και στο ΤΕΒΕ

      Διαγραφή
    6. Αγαπητέ κύριε είμαι ο πατέρας ! σε πληροφορώ ότι τα περιουσιακά μου στοιχειά είναι 0+0 = 0 ούτε σπίτι να μείνω έχω ούτε τίποτα άλλο αν και δεν με πιστεύεις είναι δικαίωμα σου ίσως κρίνεις από κάτι άλλο αν θέλεις μπορώ να σου δώσω το ΑΦΜ να κοιτάξεις στην εφορία !! θα ήθελα να σου πω επίσης ότι έχω αξιοπρέπεια και δν ζητώ από κανέναν να με λυπηθεί αν το κατανοείς τι εννοώ. Αναπηρία δν έχω ξέρω όμως πολλούς με εγκεφαλική αναπηρία που έχουν θέσεις και αμείβοντα αδρά !!

      Διαγραφή
    7. Ξέχασα ότι δεν σκοπεύω να πεθάνω , τώρα για τη βουλή αστό καλύτερα μν απαντήσω ο νοών νοητό

      Διαγραφή
  5. Να μας πείτε κύριε Πατέρα και τι επάγγελμα έχει δηλώσει ο γιός σας και πόση προϋπηρεσία στο συγκεκριμένο επάγγελμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Κύριε ο γιος μου έδωσε το χαρτί τις σχολής του ως όφειλε και είπε ότι δούλευε σαν ψυκτικός εννοώντας ότι έρχονταν κατά καιρούς και με βοηθούσε .Τώρα δν καταλαβαίνω αν είσαι αυτό που λένε τα χαρτιά η αυτό που λες ? ποιο από τα δυο λαμβάνουμε υπόψη μας ? Αν π.χ δήλωνε πυρηνικός φυσικός θα τον έστελναν στο CERN για ερευνά ?

      Διαγραφή
  6. Είμαι ο πατέρας του στρατιώτη και θα ήθελα να επισημάνω σε όσους έχουν απορίες να διαβάζουν ότι παραπάνω έχω γράψει .Όλοι θέλουν να πιστεύουν ότι εγώ θέλω να λουφάρει ο γιος μου μέγα λάθος !! εμένα το πρόβλημα μου είναι να υπηρέτηση την πατρίδα μας και να γυρίσει γερός πίσω (ας μην αναφερθώ στα πρόσφατα γεγονότα) για να μπορέσει να παλέψει στη ζωή του , και όχι να βολευτεί κάπου, το χέρι του και φυσικά κάποια στιγμή θα το φτιάξη , αλλά αυτό θέλει χρήματα που τώρα δεν υπάρχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αγαπητε κυριε πατερα δεν θελω να σας κρινω αλλα με τι χρηματα πηγε να σπουδασει σε τετοια ακριβη σχολη!!απορω εχετε 0 εισοδημα και πηγε σε τετοια σχολη παραξενο!!και οσο για το χειρουργειο που λετε δοξα τον θεο ο στρατος εχει καλους γιατρους μπορει να παει να τον εξετασουν και να κανει δωρεαν το χειρουργειο!!μου φαινεται οτι ειστε απο τους γονεις που εχουν καλομαθει το παιδι τους!!!τους βλεπω καθε μερα που περνουν τους γονεις και κλαίγονται,οχι ολη βεβαια υπαρχουν και παιδια με αξιοπρεπια που το βλεπουν σαν υποχρεωση και καθηκον....!!!και Ι4 βγηκε λογω του ώμου να ξερετε!!! οι περισσοτεροι δκτες εχουν κατανοηση εαν τους πει το προβλημα του μπορει να τον βοηθησουν,και με της γνωσεις που εχει στα κουμπιουτερ θα μπει σε κανενα γραφειο γιατι τους χρειαζομαστε αυτα τα ατομα!!και κατι ακομα με μαγαζι που λες οτι ειχες και το εκλεισες αρα ειχες εισοδημα και εχεις κατι πιστευω!!πηγαινε πιασε τον βουλευτη που ψηφισες να ερθει αθηνα ο γιος σου.κατι ατομα σαν εσας εφθασαν την ελλαδα εδω που εφθασε!!η γενια του πολυτεχνειου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν αγαπητέ Κύριε διακρίνω μια εμπάθεια στο λόγο σας 1) ο γιος μου τέλειωσε ένα δημόσιο ΙΕΚ 40 ευρώ το 6 μηνώ

      2)Ο στρατός δεν φτιάχνει κάτι το οποίο προϋπήρχε παρά μόνο ότι Χαλάσει κατά τι θητεία μάλλον δεν είστε ενήμερος ? 3) Υποψίες καλό θα ήταν να μην της εκφράζετε όπως εγώ τι δικες μου για εσάς . 4) δεν είπα ποτέ ότι θέλω να έρθει στην Αθήνα γιατί δεν είμαι από Αθηνά και ούτε το θέλω .Τώρα όσο για το βουλευτή που λέτε ,παρότι έχουμε συγγενική σχέση ,τον έχω γραμμένο στα παλαιοτέρα υποδήματα μου !! 5) θα ήθελα να σας πω ότι δ υπήρξα ποτέ σφουγγαροκολαριος κανενός και γιατί βρίσκομαι σε αυτή τη θέση και είμαι υπερήφανος γι αυτό είμαι περήφανος που είμαι έλληνας καθαρός και όχι γιουσουφακη τουρκόσπορο κατανοητό ότι άλλη απορία στη διάθεση σας

      Διαγραφή
    2. Συγγνώμη Αγαπητέ Κύριε δν απάντησα για τη γενιά του πολυτεχνείου ,θα ήθελα να σας πω ότι στο πολυτεχνείο ήσαν χιλιάδες , το καπηλευτήκαν καμία 30 άρα είναι άδικο να τους κατηγορούμε όλους εκτός και προτιμάτε ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ !! Τότε το θέμα αλλάζει

      Διαγραφή
  8. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΞΙΟΤΙΜΟ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ,
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΥΠΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤ΄ΕΞΑΙΡΕΣΙΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΟΠΛΙΤΩΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 75 ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
    Α. ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΥΟ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΖΙ Ο ΕΝΑΣ ΠΑΕΙ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΤΟΥ.
    Β. Ο ΥΙΟΣ ΘΑΝΟΝΤΟΣ ΓΟΝΕΑ ΑΔΕΛΦΟΥ Η ΑΔΕΛΦΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ
    Γ. ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΟΝΕΑΣ, ΑΔΕΛΦΟΣ Η ΑΔΕΛΦΗ ΠΟΥ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΑΝΙΑΤΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 67% ΑΝΑΠΗΡΙΑ
    ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΒΑΛΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΣΑΣ ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ.
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΝΕΜΕΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΠΛΙΤΩΝ ΘΗΤΕΙΑΣ(ΔΟΘ) ΤΟΥ ΓΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΚΥΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΣΤΟ ΚΕΝ ΣΠΑΡΤΗΣ.
    ΑΡΑ ΚΑΚΩΣ ΒΑΛΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΛΟΧΑΓΟΥ.
    -ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΕΙ Ο ΥΙΟΣ ΣΑΣ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ.
    -ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΚΩΣ ΤΗΛΕΦΩΝΕΙΤΕ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΛΟΧΑΓΟ ΣΤΗΝ ΔΟΘ/ΓΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕΤΕ.
    ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ αξιότιμε Κύριε έχω μπροστά μου το ΦΕΚ που αναφέρει ποιος πράγματι δικαιούται αυτά τα (προνομία ) . Αλλά εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι όλοι μιλάτε για μετάθεση !! εμένα το πρόβλημα μου είναι ι ειδικότητα (για την ταμπακέρα κουβέντα ) Όσο γι αυτό που λέτε για την κύρια στρατολόγο θα έπρεπε απ την πρώτη στιγμή να με παράπεμψε στον αρμόδιο, να μου δόση το τη και να μου πει πάρε εκεί !! απλό έτσι ? δν έγινε κάτι τέτοιο παρά μονό σήμερα .Ευχαριστω

      Διαγραφή
    2. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΟ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΑΡΕΠΕΜΨΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ αξιότιμε Κύριε δεν τα έχω με κανέναν δν έχω μάθει στη ζωή μου ούτε να κάνω ούτε να βλέπω εχθρούς . απάντηση στο ερώτημα το ποιο είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ μπορεί ένα άτομο με αυτό το πρόβλημα να προσφέρει στην ειδικότητα του , και καμία απάντηση δεν έχω πάρει

      Διαγραφή
    4. ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΛΙΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΙΟΛΑΣ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΥΙΟ ΣΑΣ. Ο ΥΙΟΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΦΟΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΓΙΩΤΟΚΑΡΤΑ ΠΟΥ ΕΠΑΝΩ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ, ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΥΚΝΥΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΝ ΔΙΑΤΑΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΟΤΗΔΗΠΟΤΕ. ΜΗΝ ΚΟΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΚΟΛΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΛΗΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ.

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ αξιότιμε Κύριε κατανοώ αυτό που μ λέτε μου το είπε και ο Κύριος Ταξίαρχος του ΚΕΕΜ αλλά εσείς το βρίσκετε λογικό να γίνονται τέτοια πράγματα ? δλδ έχουμε ένα οργανόγραμμα τις κάθε μονάδας και απλά το καλύπτουμε με δυναμικό ασχέτως αν αυτό μπορεί καλύψει τις επιχειρησιακές ανάγκες ? συγγνώμη που αναγκάζομαι να το αναφέρω αλλά από ότι αντιλαμβάνομαι είστε στρατιωτικός

      Διαγραφή
  9. Το παλικάρι προέρχεται από οικογένεια με μακροχρόνια άνεργους και διαζευμένους γονείς, επομένως και σε συνδυασμό με το Ι4, πληροί το μισό κατάλογο των κριτηρίων που του εξασφαλίζουν κατ΄ εξαίρεση μετάθεση.

    χαχαχαχχαα φίλε του λείπει όμως το συμαντικότερο δεν ψηφίζει ΠΑΣΟΚ η΄ΝΔ τότε δεν θα χρειαζόταν να πάει καθόλου στην μονάδα να υποβάλει τα χαρτιά του θα πήγαινε κατευθείαν μετάθεση σπίτι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αγαπητε πατερα με καλυψε ο συναδελφος σε ολα!!μηπως ο γιος σου τα ειπε λαθος οσο αφορα την ειδικοτητα και ποιος την βγαζει???μηπως τα ειπεoπως ηθελε κλασικος ελληνας στρατιωτης!!αφου σας ειπε ο ταξιαχος το ιδιο πραγμα αρα ολοι σου λεμε το ιδιο πραγμα τι δεν καταλαβαινεις!!εαν και νομιζω οτι εισαι ο στρατιωτης και οχι ο πατερας!!καληνυχτα και ευχομαι καλος πολιτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κύριε βιαστικά συμπεράσματα κακό αυτό , τελικά η νοοτροπία δεν αλλάζει. Πας ανώτερος και σοφότερος .ποιος στρατιώτης να μου πει και τι να ξέρει αυτός ? ότι του λένε κάνει απλά ενοχλεί όποιος δεν συμφωνεί μαζί σας . εύκολη απάντηση μεγάλη οικογένεια είσαστε . Μια λαϊκή παροιμία λέει κόρακας κορακιού βγάζει μάτι ?. Και έχετε και ένα άλλο καλό ποτέ δν κάνετε λάθος !! Δεν έχετε μάθει να ζητάτε συγγνώμη ! Η ανωτερότητα ενός ανθρώπου φαίνεται όταν αναγνωρίζει τα λάθη του και ζητά συγγνώμη , άγνωστη λέξη για εσάς . Τώρα αν πίστεις ότι είμαι ο φαντάρος ίσως σε βολεύει αυτό !!. Ο στρατιώτης μετά από 24 ώρες ταξίδι από Σπαρτή Φερρες μάλλον πρέπει να κοιμάται άλλωστε αυτόν δν τον απασχολούν τέτοια θέματα . Καληνύχτα καλέ μου κύριε λυπάμαι που δεν μπορώ να ακολουθήσω τον κατήφορο

      Διαγραφή
  11. den exei simasia i idikotita..dn prokeite na kanei tpt ama exei tetoio provlima..kana thalamofiliki/am k se kana grafeio tha mpei to paidi..ti to zalizoume to thema?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητοί Κύριοι η εγώ δν εκφράζομαι σωστά οι εσείς κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε. Να το πούμε κουκούλωμα να τελειώνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μαλλον εσυ δεν πας να καταλαβεις!!!λεμε ολοι το ιδιο πραγμα αλλα δεν το καταλαβαινεις!!και πιστεψε με στην ζωη μου εχω μαθει να ζηταω συγνωμη κι οταν κανω λαθος.τωρα ξερω οτι δεν εχω κανει λαθος και ειμαι σωστος,μαλλον εσυ δεν λες να το καταλαβεις αυτο.ειτε το θελεις ειτε οχι ο στρατος ιναι μεσα στην ζωη πρεπει να παει να μαθει τα βασικα σε περιπτωση εαν γινει κατι,οπως πηγες και εσυ!αλλα μαλλον απο τι διαβασα για κατι φυλακες πρεπει να εισαι και εσυ του ΠΑΜΕ που κανουν πορειες σπανε τα παντα και δεν φταινε αυτοι αλλα το κρατος και υπολοιποι.και οσο για το προβλημα του ωμου ας το πει στο γιατρο να παει στο 424 να το δουνε και θα τον κανουν εγχειρηση.δεν πηγε μονο το δικο σου παιδι φανταρος αλλα και αλλα παιδια με ποιο σοβαροτερα προβληματα και με ποιο δυσκολες ειδικοτητες,ο δικος σου με την ειδικοτητα που εχει θα περασει λουφα γτ εχει στελεχη για αυτην δουλεια!!πες το κουκουλωμα ξεκατιατισμα οπως θελεις,εγω ξερω με τους στρατιωτες που συναστρεφομαι ολοι ειναι χαρα παιδια αλλα με προβληματα αλλα οχι και ειμαι διπλα τους γτ ετσι πρεπει!!!και οσο για το συμβαν που εγινε στο βολο εχεις δικιο που φοβασαι αλλα οι αλλοι 2 συναδελφοι που πεθαναν αυτοι δεν ειχαν οικογενεια δεν ειχαν παιδακια.αλλα ξεχασα αυτοι πληρωνονται επιλογης τους αρα να πανε στο καλο....!!!να ρωτησω αππο μερος της ελλαδος ειστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kala kanei. o kathenas pistevei oti thelei.

      Διαγραφή
    2. Μικρέ Γκεμπελ πόσα λάθη κάνη κάποιος του οποίου το ρετιρέ είναι ακατοίκητο. Ίσως κρίνεις απ τον εαυτό σου και βάζεις ταμπέλα στο κούτελο σου .γιατί έχεις την ανάγκη να ανήκεις σε μια ομάδα για νοιώθεις δυνατός .Το σύνδρομο της αγέλης .Ποτέ δν εντάχτηκα σε καμία ομάδα γιατί δν ανήκω σε κανέναν .(δυσνόητα πράγματα για σένα ). Σου επαναλαμβάνω μια ακόμα φορά ο στρατός δν φτιάχνει χαλασμένα μόνο ότι χαλάσει (ελπίζω να ξέρης να διαβάζεις !!! )Δέχομαι ότι οι Στρατιώτες είναι μια χαρά , εσύ έχεις πρόβλημα ,(Αν και δεν νομίζω πως είναι ιάσιμο )Και τέλος εγώ δεν αναφέρθηκα στο τελευταίο γεγονός. Όπως εσύ το διαβάζεις στο μυαλό σου ??? ούτε ξεχώρισα μόνιμους και έφεδρους . και βέβαια είναι θλιβερό το όλο γεγονός . ( αλήθεια ξέρεις να διαβάζεις

      Διαγραφή
  14. εχετε δικιο κυριε δεν ξερω να διαβαζω ειμαι χαζος εχω το συνδρομο της αγελης,εχω ρετιρε ακατοικητο ανηκω σε μια ομαδα για να νιωθω δυνατος ολα τα παραπανω....ευχομαι καλος πολιτης το παιδι σας και να αλλαξει το γιωτα του και να γυρισει σωος σπιτι σας..ο χαζος και ο ακατοίκητος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Την κατ΄ εξαίρεση μετάθεση να την αιτηθεί από την νέα του μονάδα το 31 ΤΥΠ και θα την πάρει γιατί τη δικαιούται μετά και την έκταση που πήρε και το θέμα. Στο 31 ΤΥΠ ο Δκτης ο Ανχης (ΥΠ) Τ ... και ο Ταξχος της 31 Ταξχιας Ταξχος Μ....είναι φοβεροί και θα τον βοηθήσουν , τα λέω αυτά γιατί υπηρέτησα εκεί ως το καλοκαίρι του 2014 και ξέρω ότι είναι Άνθρωποι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλικάρι μου κατ΄ αρχή καλός πολίτης ,και να σου πάνε όλα καλά στη ζωή !!!.Θα ήθελα να σου πω ότι στη μονάδα ο γιος μου είπε ότι όλα είναι πολύ καλά με ανθρώπινη ζεστασιά ,βεβαία ο στρατός είναι στρατός , και έτσι πρέπει να είναι , δεν είναι παιδική χαρά !!Εγώ προσωπικά δεν εξέφρασα την άποψη ότι πρέπει να πάρει μετάθεση και να έρθει σπίτι του .Αυτά ήταν αντιπερισπασμός κάποιων !! έβαλαν στο στόμα μου λόγια τα οποία δεν ανέφερα καν. Τώρα αν πράγματι δικαιούται μετάθεση καλώς ,όχι για κανέναν άλλο λόγο, παρά μονό και μονό για το οικονομικό .Δεν θα ήθελα καμία προνομιακή μεταχείριση ,και τα άλλα παιδιά μανάδες τα γέννησαν .Αν ήθελα κάτι τέτοιο είχα και τον άλλο δρόμο (βύσμα )όμως είναι κατά των βασικών μου αρχών , και σε πληροφορώ το ίδιο πιστεύει και ο γιος μου . Εμένα η μόνη αγωνία μου είναι η υγεία του .Τώρα να μου πεις αν είχε άλλη ειδικότητα ίσως πήγαινε κάπου αλλού , τέλος πάντων κουράστηκα με αυτό το θέμα . Εδώ μέχρι οπαδό του ΠΑΜΕ με έβγαλαν που βγαίνω και τα σπάω !! έτσι τους βόλευε .Το τελευταίο πράγμα που έσπασα ήταν πριν 2 μήνες ένα ποτήρι που έπινα καφέ !! άφησα το τελευταίο μου 5ευρω και ζήτησα και συγγνώμη

      Διαγραφή
  16. Το παλικάρι προέρχεται από οικογένεια με μακροχρόνια άνεργους και διαζευμένους γονείς, επομένως και σε συνδυασμό με το Ι4, πληροί το μισό κατάλογο των κριτηρίων που του εξασφαλίζουν κατ΄ εξαίρεση μετάθεση.
    Αντί λοιπόν η Στρατολογία του ΚΕΝ Σπάρτης να υποβάλλει το φάκελο του στρατιώτη, γνωστοποιώντας στο ΓΕΣ την ανάγκη κατ΄ εξαίρεση μετάθεσης, προτίμησε διαμέσου της αρμόδιας αξιωματικού, και πιο συγκεκριμένα της Λοχαγού Αντων., να προσβάλλει και να μειώσει τους γονείς του, που αιφνιδιασμένοι και ανήσυχοι αναζητούσαν απαντήσεις και κάποιον να τους ενημερώσει.
    Γιατί είναι τραγικό μετά από όλα αυτά να σου στέλνουν το παιδί στις Φέρρες, στο 31 ΤΥΠ, ρίχνοντας σου την ευθύνη για τα αρνητικά αποτελέσματα της ανευθυνότητας και της αδιαφορίας, συγκεκριμένων αξιωματικών και υπηρεσιών, που αποκαλύπτονται κατώτεροι των περιστάσεων και των αναγκών.

    ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΚΥΡΙΕ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΙ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ?????
    ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΛΟΧΑΓΟ ΟΤΙ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΣΤΟ ΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤ΄ΕΞΑΙΡΕΣΙΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗ.
    ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΙΑ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξιότιμε Κύριε .(αν και αντιλαμβάνομαι ποιος είναι πίσω απ αυτή την ένσταση ).Όταν διαβάζουμε ένα κείμενο η ότι άλλο είναι αυτό ,το νόημα το βγάζουμε από όλο το κείμενο, δεν παίρνουμε μια πρόταση, μια φράση η μια λέξη για να δώσουμε την ερμηνεία που μας αρέσει !!! .Αν πιστεύετε ότι μ αυτόν τον τρόπο θα αλλοιώσετε την έννοια του παραπάνω κειμένου μου κάνετε λάθος !! και ο ποιο απλός αναγνώστης το αντιλαμβάνεται , Αυτό το κάνουν ο κίτρινος τύπος , οι πολιτικοί , και οι δικηγόροι .

      Διαγραφή