Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΑ ΣΥΝΕΧΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΑ F16;

Σε ότι αφορά τα συγκεκριμένα F16block50 παρουσιάζουν ένα εξαιρετικό επίπεδο ασφάλειας καθώς από το 1997 που άρχισαν να παραδίδονται στην ΠΑ έχουν σημειωθεί μαζί με το σημερινό μόλις δύο πτώσεις αλλά το τελευταίο διάστημα οι πτώσεις μαχητικών F-16 είναι πολλές και ειδικότερα σε ότι αφορά τα F-16 block 52+. 
Το πρώτο δυστύχημα για την συγκεκριμένη έκδοση σημειώθηκε στις 23 Μαΐου του 2006 με την συντριβή ύστερα από εναέρια σύγκρουση F-16C του Σμηναγού Κωνσταντίνου Ηλιάκη με αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατό του. 
Το δεύτερο δυστύχημα σημειώθηκε στις 5 Δεκεμβρίου του 2007 όταν 1 F-16C συνετρίβη 20 ν.μ. νότια του Αγίου Όρους με αποτέλεσμα το θάνατο του χειριστή του.
Το τρίτο και πλέον τραγικό δυστύχημα σημειώθηκε στις 26 Αυγούστου του 2010 όταν δύο αεροσκάφη ένα μονοθέσιο και ένα διθέσιο συγκρούστηκαν Ν.Δ. της νήσουν Χρυσή νότια της Κρήτης με αποτέλεσμα το θάνατο δύο χειριστών.

Η πέμπτη απώλεια μαχητικού ήταν στις 4 Δεκεμβρίου ενός F-16D χωρίς θύματα με τους δύο χειριστές να εγκαταλείπουν με επιτυχία το αεροσκάφος από κράτηση κινητήρα.

Στις 19 Ιανουαρίου του 2012 είχε συμβεί ένα περιστατικό ασφάλειας με αεροσκάφος F-16D Block 52+ της 110ΠΜ/337Μ. Πιο συγκεκριμένα κατά την διάρκεια εκπαίδευσης αποπροσγειώσεων (touch and go) στην Αεροπορική Βάση Λάρισας υποχώρησαν τα σκέλη του μαχητικού με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση του αεροσκάφους εντός διαδρόμου και την πρόκληση μικρών υλικών ζημιών στα σκέλη και στις εξωτερικές δεξαμενές.

Σε ότι αφορά τα F-16 Block 30 αυτά έχουν παρουσιάσει ένα σοβαρότερο δείκτη πτώσεων καθώς από τα 40 αρχικά έχουν απoλεσθεί 6 μονοθέσια και 2 διθέσια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου