Σάββατο 11 Απριλίου 2015

Ο δικός μου εσταυρωμένος είναι ο Σ Π Α Ρ Τ Α Κ Ο Σ


Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ


Ο δικός μου εσταυρωμένος γεννήθηκε προ Χριστού.

Του δικού μου εσταυρωμένου η μάνα δε μύρισε τον κρίνο,

μύρισε αυτό που μυρίζουν όλες οι μανάδες του κόσμου.

Ο δικός μου εσταυρωμένος γεννήθηκε μέσα στη βλένα, στο αίμα

και στο σκατό, όπως γεννιόντουσαν οι άνθρωποι μέχρι πρότινος.

Ο δικός μου εσταυρωμένος δεν υπήρξε θείο βρέφος.

Ο δικός μου εσταυρωμένος δεν είχε άν - αρχο πατέρα.

Ο δικός μου εσταυρωμένος δεν περπάτησε πάνω στα κύματα,

γιατί βρισκόταν στον πάτο της κοινωνικής λίμνης.
Ο δικός μου εσταυρωμένος δεν κρατάει σκήπτρα εξουσίας.

Ο δικός μου εσταυρωμένος δεν απέκτησε πιστούς,

ηγεμόνες, αυτοκράτορες και αφέντες.

Τον δικό μου εσταυρωμένο φοβήθηκαν και μίσησαν

όλοι οι ηγεμόνες, αυτοκράτορες και αφέντες.

Ο δικός μου εσταυρωμένος είναι ο Σ Π Α Ρ Τ Α Κ Ο Σ

Ανασταίνεται κάθε φορά που υπάρχει όπου γης μια εξέγερση.

Ανασταίνεται κάθε φορά που υπάρχει όπου γης κοινωνική επανάσταση.

Σταυρώνεται και πεθαίνει κάθε φορά που η επανάσταση

οπισθοδρομεί δε διαρκεί και χάνετε .

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437 
Diktiospartakos.blogspot.com  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου