Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Καταγγελία γονιού: χώσιμο εκτός ορίων στον Λόχο Διαβιβάσεων της 71 ΑΜ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑΣ Νέα Σάντα Κιλκίς

Ελάχιστες μέρες μετά τις δύο επιστολές από στελέχη της  71 ΑΜ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑΣ Νέα Σάντα Κιλκίς για τις αδικίες εις βέρος της διοίκησης για το ζήτημα των αδειών, έφτασε στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ μια ακόμη καταγγελία.
Αυτή τη φορά η πρωτοβουλία ανήκει σε ένα γονιό που εκφράζει την αγανάκτηση του για τα όσα συμβαίνουν στη μονάδα, καθώς το χώσιμο των στρατευμένων «είναι τρελό» και εγκυμονεί πλέον σοβαρούς κινδύνους.  ‏
«Καλημέρα σας
Είμαι πατέρας ενός στρατευμένου ο οποίος υπηρετεί στην παραπάνω μονάδα.
Ο ύπνος είναι πολυτέλεια η υπηρεσία και η αγγαρεία πάει σύννεφο.
Όλα τα παιδιά ανεξαιρέτως έχουν φθάσει στα όρια τους.
Το κακό είναι με αυτά που ακούω ότι έχει φθάσει και η δική μου υπομονή στα όρια της. 

Δεν μπορεί ένα άτομο να έχει 14.00-17.00 μ.μ σκοπιά, μετά τις 5 αγγαρεία στα μαγειρεία, ακολούθως 20.00-23.00 νυχτερινή και 23.00-2.00 σκοπιά!
Δεν θα σας κουράσω με άλλα, ο διοικητής της μονάδας θεωρώ ότι είναι αξιόλογο άτομο και ότι όλη η ταλαιπωρία ξεκινάει από παραπάνω.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια.
Αυτή η καταγγελία στο πολύτιμο δίκτυο σας είναι μόνο η αρχή.
Σας ευχαριστώ που με ακούσατε».
 Μήπως ο Ταξίαρχος και το ΓΕΣ μπορούν να ρίξουν μια ματιά και να λάβουν άμεσα τα αναγκαία μέτρα;

 ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
diktiospartakos.blogspot.com

diktiospartakos@hotmail.com

9 σχόλια:

  1. Σκέψου δηλαδή να ήταν και πεζικάριος αντί για διαβιβαστής και το πρωί της ίδιας μέρας να είχε κάνει πυρ και κίνηση ή καμιά πορεία αντί να αράζει στο κεπικ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουτε πεζικάριος ούτε διαβιβαστής αξίζουν τέτοια μεταχείριση. Αν στην μονάδα σου υπάρχουν χειρότερες συνθήκες κάντε και εσείς καταγγελία στο δίκτυο και αφήστε τα ειρωνικά σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α ρε κάτι αδερφές που υπάρχουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι κρύβει η ψυχή σου... Τι τραύματα κουβαλάς και εσύ...

      Διαγραφή
  4. Παρθεναγωγειο ο Στρατός......μη μου κουράζεται τα παιδιά, είναι ευαισθητούλια τα καημένα.........και έτσι πρέπει να παραμείνουν άλλωστε....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν πλάκα όλοι αυτοί οι τάχα μου ΑΝΔΡΕΣ, που κάνουν το δυνατό στον κατώτερο ιεραρχικά και μόλις αντιδράσουν οι φαντάροι κρύβονται στις τρύπες τους...

      Διαγραφή
    2. Κατάρχας φαντάροι δεν υπάρχουν υπάρχουν Ελληνες Στρατιωτες είτε σου αρέσει είτε όχι και όσο και αν προσπαθείτε να υποτιμήσεται τον Ελληνα Στρατιωτη αποκαλλόντας τον φαντάρο δεν θα σας περάσει.Αντε στην τρύπα σου τώρα να σκεφτείς τη κοτσάνες πετάς και αν ωριμάσεις τα ξαναλέμε.

      Διαγραφή
  5. Ως στρατιωτης της 71 Α\Μ ΤΑΞ εχω να δηλωσω οτι οι υπηρεσιες ειναι παρα πολλες οι ωρες που μενουν για ξεκουραση ειναι τεσσερις κατα μεσο ορο καθε μερα. Δε πιστευω οτι οι αληθειες αυτες ακουγονται εκει που πρεπει να ακουστουν αφου καποιοι που θελουν να το καλυψουν αναφερουν οτι εχουμε 12 εξοδους το μηνα ψεμα τεραστιο αφου με δυσκολια αγγιζουμε 4-5 εξοδους το μηνα... Ας ελεγξουν τα βιβλια εξοδων και υπηρεσιων οσοι δε πιστευουν η ακομα χειροτερα πιστευουν λογια του αερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπηρετώ στην 871 ΑΒΕΚ πριν ένα μήνα είχα ένα ατύχημα στην έξοδο μου με αποτέλεσμα να χτυπήσω και να μεταβω στο 401 ένα όπου έγινε και η γνωματευσει του προβλήματος που έχω μετά από αυτό ο γιατρός του 401 μου είπε ότι πρέπει να ξεκινήσω φυσικοθεραπειες στο 414 όπου και έτσι έγινε....Το πρόβλημα είναι ότι ο διοικητής μου ανέφερε ότι επειδή το ατύχημα έγινε έξω από το στρατόπεδο δεν έχουν ευθύνη αυτοί και μου είπαν ότι πρέπει να πηγαίνω μόνος μου με μεταφορικά μέσα στην Πεντέλη με χρονικό περιθώριο να φεύγω στις 10 (11.30 ώρα ξεκινάει η φυσικοθεραπεια) και να γυρνάω στις 3ης με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνω τις ώρες πέρα από αυτό είμαι ελεύθερος υπηρεσίας και η μονάδα λέει ότι θέλει να είναι προβλέπομενη και ότι πρέπει να κάθομαι μέσα αλλά προβλεπομενη στο θέμα να με πηγαίνουν δεν είνα....Επίσης μου είπε να πάω να πω στον γιατρό που με έβγαλε ελεύθερο υπηρεσίας να με βγάλει και να κάνω υπηρεσία εάν θέλει να βγω με έξοδο.Πήρα τηλέφωνο ενημέρωσα και μου είπαν ότι αυτό είναι αδύνατον και ότι δεν γίνονται αυτά εάν θέλει να το κάνει με δική του ευθύνη τότε ας το κάνει.Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω τα οικονομικα στο σπίτι μου είναι χάλια επιβάρυνω τους γονείς μου για να προλαβαίνω τις φυσικοθεραπειες μου και υπάρχουν άλλα ρ παιδιά ακόμα στο σπίτι που στερουνται εξαιτίας μου....Εγώ απλά πήγα να κάνω την θητεία μου και όχι να βγω με ψυχολογικά πρόβληματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή