Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Τα παλιά και νέα Μνημόνια Δολοφονούν-Είμαι απογοητευμένος από την κατάσταση έγραψε σ΄ένα σημείωμα και κρεμάσθηκε 47χρονος άνεργος

«Είμαι απογοητευμένος από την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα. Ευχαριστώ τον πατέρα μου και τα αδέλφια μου που μου συμπαραστάθηκαν και με βοήθησαν τα τελευταία χρόνια…».
Είναι τα λόγια που άφησε γραμμένα σε ένα κομμάτι χαρτί ένας 47χρονος άνεργος σε χωριό της Υπάτης.
Βρέθηκε κρεμασμένος σε ένα σχοινί από ξύλινο δοκάρι της αποθήκης του πατρικού σπιτιού του. Τον 47χρονο βρήκε νεκρό, λίγο μετά τις 9:00 χθες βράδυ, ο αδελφός του και ο πατέρας του, όπως αναφέρει το lamiareport.gr.
Τα τελευταία χρόνια ο 47χρονος δούλευε περιστασιακά όπου έβρισκε. Προσπαθούσε, αλλά ήταν πολύ δύσκολο να βρει δουλειά, όπως έλεγε και ο ίδιος στους φίλους του.

Σοκαρισμένοι συγγενείς, φίλοι και γείτονες μιλούν για έναν ήρεμο, ευαίσθητο και πολύ αγαπητό άνθρωπο, που τον τελευταίο καιρό λόγω της ανεργίας είχε κλειστεί στον εαυτό του.

http://www.hitandrun.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου