Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

Τώρα οι Λοχαγοί Απαγορεύουν στους φαντάρους και το Μουστάκι!

Επιστολή που έφτασε στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ θέτει το ακόλουθο ζήτημα:‏
«Καλημέρα,
Είμαι φαντάρος και ο Λοχαγός μου ζητάει να ξυρίσω το μουστάκι μου γιατί διαφορετικά θα μου ρίξει κράτηση. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε το άρθρο του κανονισμού ή της εγκυκλίου που προβλέπεται;
Έψαξα τον 20-1 και τον 20-2 και δε βρήκα κάτι σχετικό.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων».
Είναι απόλυτα κατανοητό ότι δε βρήκε τίποτε ο συνάδελφος σε επίπεδο νόμου ή διαταγής αφού πρόκειται για ακόμη απόδειξη της αυθαιρεσίας των στρατιωτικών που επιδιώκουν να ελέγξουν απόλυτα την συμπεριφορά μας, να μας καθυποτάξουν στα δικά τους πρότυπα και να μας ελέγξουν με τον πιο αυταρχικό τρόπο.
Και στο παρελθόν είχαμε γίνει δέκτες τέτοιου είδους καταγγελιών, όπου αξιωματικοί απείλησαν με τιμωρία ή επιχείρησαν να καμπανιάσουν φαντάρους.

Όμως και τότε η δημοσίευση των καταγγελιών τους σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι συνάδελφοι το πάλεψαν, βγήκαν στην Αναφορά Παραπονούμενοι, είχε ως αποτέλεσμα οι αξιωματικοί να κάνουν πίσω.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437

Diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου