Κυριακή 30 Αυγούστου 2015

Έχουν απηυδήσει οι φαντάροι με τα χάλια του ΚΕΤΘ Αυλώνας

Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΕΤΘ ΑΥΛΩΝΑΟι διοικητές και οι αξιωματικοί γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τη διαταγή του ΓΕΣ για ελάφρυνση των υπηρεσιών στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για την αποφυγή Αυτοκτονιών στρατευμένων!  
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΦΑΝΤΑΡΟΥ
Είμαι φαντάρος που αυτή τη στιγμή εκ πληρώνω την θητεία μου στο ΚΕΤΘ ΑΥΛΩΝΑΣ ερχόμενος με μετάθεση από τον Έβρο μετά το πέρας των απαραίτητων μηνών που έπρεπε να μείνω εκεί για να μπορώ να πάρω μετάθεση για να βρίσκομαι κοντά στο σπίτι μου. Θα ήθελα να σας περιγράψω την αθλιότητα των συνθηκών που επικρατούν αυτή τη στιγμή στο στρατόπεδο.

Το στρατόπεδο της Αυλώνας είναι ένα από τα χειρότερα της Αττικής διότι είναι τεράστιο και δεν έχει ούτε το 20% σε πληρότητα αυτή τη στιγμή, με αποτέλεσμα οι φαντάροι να παραμένουν μέσα στο στρατόπεδο για υπηρεσίες το λιγότερο 6 ημέρες και το περισσότερο 15 ημέρες, χωρίς να δίνονται τουλάχιστον υπηρεσιακά σημειώματα (ανά 3 ημέρες που προβλέπει η σχετική διαταγή) .
Επίσης το πλήθος των στρατιωτών απασχολείτε στα διάφορα γραφεία του Διοικητηρίου αναπληρώνοντας τις θέσεις των μονίμων αξιωματικών και μετά το πέρας της υπηρεσίας στο γραφείο εκτελούν ένοπλες και άοπλες υπηρεσίες με αποτέλεσμα να μην υπάρχει χρόνος για ξεκούραση. Σε περίπτωση που κάποιος θέλει να εγκαταλείψει το πόστο που του έχουν αναθέσει για πολλούς λόγους όπως έλλειψη ύπνου, έλλειψη χρόνου έτσι ώστε να μην προλαβαίνουν να πάνε για μεσημεριανό, η πίεση κάποιων μαλθακών αξιωματικών που επειδή έχουν κάποιο βαθμό νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν κλπ., κάποιοι στρατιώτες παραμένουν στα πόστα έστω και με την πίεση αυτή διότι ελπίζουν να τους δώσουν κάποιες ημέρες τιμητική άδεια για να μπορούν να φύγουν κάποιες ημέρες να πάνε σπίτια τους για να ξεκουραστούν.
Ένα άλλο πολύ σημαντικό θέμα είναι ότι δεν φτάνει που δεν έχει άτομα για να εκτελέσουν τις ένοπλες ή άοπλες υπηρεσίες στην Αυλώνα στέλνουν τα περισσότερα άτομα σε φυλάκια άλλων μονάδων όπου τους στρατιώτες αυτόν των μονάδων (ΤΥΛΠ: Τάγμα Υλικού Πόλεμου) που ανήκουν τα φυλάκια οι υπηρεσίες είναι πολύ πιο χαλαρές.  Όπως για παράδειγμα τις προάλλες που συζήτησα με έναν από αυτούς μου ανέφερε πως μέσα σε ένα εξάμηνο είχε εκτελέσει 10 ένοπλες υπηρεσίες ενώ εγώ μέσα σε ένα μήνα έχω εκτελέσει 26 ένοπλες υπηρεσίες.
Το άλλο παράλογο της υπόθεσης είναι πως μόνο η 3η Επιλαρχία  στέλνει άτομα για υπηρεσίες σε όλο το στρατόπεδο και τα φυλάκια που προ ανέφερα. Ο διοικητής της 3ης Επιλαρχίας συνεχώς λέει πως θα κάνει ότι μπορεί για να μειωθούν οι υπηρεσίες έτσι ώστε να μπορούν να βγαίνουν έξω περισσότεροι φαντάροι πράγμα που δεν το έχουμε δει ποτέ γιατί ο υπεύθυνος που αναθέτει τις υπηρεσίες μόλις βλέπει ότι έχουμε πάνω από 5 εξοδούχους την επόμενη ημέρα προσθέτει και άλλες υπηρεσίες. Όσο έρχονται άτομα είτε με μετάθεση είτε για εκπαίδευση τους αναγκάζουν να εκτελούν και αυτοί υπηρεσίες, παραβλέποντας την εκπαίδευση της ειδικότητας, για να εκτελέσουν την υπηρεσία την οποία τους έχουν αναθέσει και συνάμα προσθέτοντας νέες υπηρεσίες με την δικαιολογία ότι έχει αυξηθεί η δύναμη της Επιλαρχίας.
Τέλος θα ήθελα να αναφέρω ότι τώρα που έχω φτάσει στο σημείο να θέλω να πάρω τις ημέρες αδείας που μου έχουν απομείνει και να μου λένε ο διοικητής Γκαν. μαζί με έναν αναπληρωτή διοικητή υπίλαρχο Τσ. της 3 ίλης πως τις ημέρες τιμητικής που μου πρότειναν από το πόστο στο οποίο ήμουν θα τις πάρω αφού πρώτα εξαντλήσω τις ημέρες κανονικής άδειας μου.
Τα πράγματα στον Αυλώνα είναι πολύ δύσκολα και κάτι πρέπει να γίνει άμεσα διότι θα περνάνε τα ίδια που πέρασα εγώ και οι υπόλοιποι στρατιώτες που θα πραγματοποιούν την θητεία τους σε αυτό το απαίσιο στρατόπεδο.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Τηλ: 6932 955437


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου