Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

ΕΝΑΣ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΕΦΕΔΡΟΣ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΗΣ

Μετά από εκπαίδευση ΤΠΕΝ στην Κρήτη για αλεξίπτωτα, πήγα στη ΣΧΑΛ. 
Είμαι ίδια σειρά με τον συνάδελφο που τραυματίστηκαν τα χέρια του και ήμασταν μαζί και στο κέντρο εκπαίδευσης 2/39 Σύνταγμα Ευζώνων...στο θέμα μας. 
Έγινε ένα περιστατικό με ένα συνάδελφο όπου ήθελε να πάμε στην Κυψέλη να πάρει καθαρά ρούχα από το σπίτι της ξαδέρφης του. 
Περνούσαμε από πλατεία Βικτωρίας καθώς εγώ μιλούσα στο τηλέφωνο και ο συνάδελφος ήταν πιο μπροστά από εμένα...εκεί λοιπόν που μιλούσα, ξαφνικά βλέπω έναν αναρχικό να τον κοπανάει μαζί  με ένα φίλο του, μάλλον επειδή φορούσε μπλούζα που έλεγε ΣΒΕΑ 362 Σχολή Αλεξιπτωτιστών. 
Πήγα κι εγώ να τον βοηθήσω όπως θα έκανε κάθε φίλος. 
Τέλος πάντων μας πήγανε στο νοσοκομείο για προληπτικούς λογούς και μετά πήραμε αναρρωτική άδεια για 7 ήμερες. Όταν επέστρεψα στη μονάδα, είπαν στο συνάδελφο μου ότι θα είναι στο άλμα. Όταν ρώτησα εγώ αν θα είμαι, μου λέει ο λοχαγός μου "όχι σε κόψαμε, θα δώσεις με το επόμενο σχολείο". 
Εγώ νόμιζα ότι θα έκανα 2-3 μέρες επίγειο εκπαίδευση πριν τα επόμενα άλματα όπως ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΣ στρατιώτης που έχει χάσει άλματα. Τελικά μου είπε ότι θα περάσω σχολείο πάλι από την αρχή διότι με την αναρρωτική έχασα πολλές μέρες εκπαίδευσης. Ενώ ήδη είχα βγάλει όλο το σχολείο και είχα κάνει δυο άλματα...του είπα επίσης πως και ο συνάδελφος μου έχασε τις ίδιες μέρες με εμένα και μου απαντάει "άλλο αυτός"...και τώρα το παράπονο μου είναι ένα...ο ίδιος ο λοχαγός μας είπε ότι πρέπει να βοηθάμε τους συναδέλφους μας και τώρα τι;;; 
Αυτό είναι το ευχαριστώ; Όταν οι άλλοι στρατιώτες με αποκαλούσαν υποτιμητικά "κομμένο, ακατάλληλο και απουλάδωτο" δηλαδή τι έπρεπε να κάνω; και μάλιστα μπροστά σε στελέχη οι όποιοι δεν έλεγαν τίποτα...ένας δόκιμος μου λέει κάποια στιγμή "αα ρε κομμένε έφτασες στην πηγή και δεν ήπιες νερό" και του λέω εκείνη την ώρα "έφτασα στην πηγή και όταν κοίταξα μέσα, είχε μόνο μια σταγόνα, την οποία πήρε ο λοχαγός (δε λέω ονόματα) και την έδωσε στον άλλο!! 
Διότι αν δεν τον βοηθούσα και έφευγα χωρίς να πάθω τίποτε και να τελειώσω με τα άλματα να πάω πίσω στην Κρήτη να τελειώσω τη θητεία μου" και άρχισε να με ειρωνεύεται ότι είμαι ακατάλληλος και αλλά διάφορα...
Δηλαδή με έβαλε να ξαναπεράσω τα πάντα από την αρχή..τα αθλητικά τεστ και όλα, και να με καψονάρουν και οι σειρές μου που τους έκαναν εκπαιδευτές με τους οποίους μαζί περάσαμε και ΤΠΕΝ (τμήμα προχωρημένης εκπαίδευσης νεοσύλλεκτων) και ΣΒΕΑ (σχολή βασικής εκπαίδευσης αλεξιπτωτιστού)..
Ειδικά ένας συγκεκριμένος εκπαιδευτής που ήμασταν μαζί από την Κρήτη και κάθε πρωί στα εστιατόρια με χαιρετούσε λέγοντας "που'σαι ρε κομμένε" μπροστά σε όλους ακόμα και αφού μιλήσαμε και του είπα ότι δε νοιώθω ωραία με αυτό..
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ 
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437   Diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου