Σάββατο 14 Μαΐου 2016

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ-ΚΑΑΥ: ΕΝΑ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ

Ένας ΕΜΘ γράφει και το ΓΕΣ πρέπει να διαβάσει όσα υποστηρίζει
Ποιοι παραθερίζουν στα θέρετρα των ΕΔ και με ποια κριτήρια επιλέγονται είναι πάντα θέμα που απασχολεί αυτή τη περίοδο. Οι περιπτώσεις που στελέχη καταγγέλουν αδικίες πολλές και τις περισσότερες φορές τα παράπονα είναι δικαιολογημένα. Ο ΠΣΑΕΜΘ έφερε στη δημοσιότητα μια τέτοια περίπτωση. Τα όσα γράφει ένας ΕΜΘ θα πρέπει να προβληματίσουν το ΓΕΣ:

Υστερα απο σχεδον 23 χρονια υπηρεσιας αποφασισα γαι πρωτη φορα να χρησιμοποιησω το δικαιωμα μου να παραθερισω στα ΚΑΑΥ Αγ.Ανδρεα!δεν ξερω αλλα με τον ”ρομαντισμο”που διαθετω απεναντι στην Υπηρεσια για τον τροπο που διαχειριζεται το προσωπικο θεωρησα σχεδον δεδομενο οτι εστω και στις πρωτες σειρες θα ημουν στην λιστα..το επιχειρημα μου,τουλαχιστον στην δικη μου λογικη,ηταν και ειναι οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ!!!Σημερα διαβασα τα ονοματα που εγκριθηκαν και δεν ειμαι ουτε στους επιλαχοντες! Δεν με ενοχλει τοσο πολυ αυτο οσο το γεγονος οτι παραθεριζουν Ανωτεροι και Ανωτατοι κατα κυριο λογο..δεν υποβαλλω μομφη ουτε κατηγορω οποιονδηποτε..θελω να σας θυμισω ομως οτι η βαση για την λειτουργια της υπηρεσιας ειναι οι Υπαξιωματικοι..και εχουν και αυτοι δικαιωματα..το οτι ειμαι Αλχιας δεν σημαινει τιποτα αν και νοιωθω υπερηφανος γι’αυτο!! ειμαι ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ σας!! Επισης θελω να θυμισω στην Υπηρεσια οτι καταβαλω καθε μηνα (ασχετα αν το θελω ή οχι)εισφορες που μου δινουν δικαιωματα!! Ελπιζω να μην προσεβαλα κανεναν και δηλωνω πιστη και αφοσιωση σε αυτο που ορκιστηκα να κανω πριν 23 χρονια..Υ.Γ.παρακαλω εαν θελετε να σχολιασετε να το κανετε χωρις να προσβαλετε κανεναν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου