Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Οι απολυμένοι φαντάροι καλούν τους νέους συναδέλφους τους να αντισταθούν

Το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν πληθαίνουν μόνο τα παράπονα των φαντάρων, όπως αυτά καταγράφονται σε επιστολές καταγγελίας που φτάνουν μέσω του ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ, για να δουν το φως της δημοσιότητας και να απαιτήσουν λύσεις.
Επίσης, όμως αυξάνονται ολοένα τα μηνύματα συναδέλφων εφέδρων που έχουν απολυθεί πρόσφατα. Σε αυτά όχι μόνο γίνεται προσπάθεια  να στηρίξουν τα παιδιά που ντύθηκαν υποχρεωτικά στα χακί, αλλά καταγράφεται το κάλεσμα τους σε αντίσταση και αμφισβήτηση της αυθαιρεσίας, σε αγώνα για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων του φαντάρου Πολίτη με Στολή.
Είναι μια πολύ ανθρώπινη και συναδελφική στάση. Μια συμπεριφορά που αποκαλύπτει ότι την κοινωνία μας  την διατρέχουν υπόγεια ποτάμια οργής και αγανάκτησης που αναζητούν έκφραση. Μια εκδήλωση ανυποχώρητης διάθεσης που βλέπει τον νέο άνθρωπο και τον συνάδελφο –φαντάρο, φοιτητή, εργαζόμενο- στα μάτια και νοιάζεται για αυτόν. Που καλεί σε κοινό αγώνα, πιστεύοντας πως κοινά είναι τα δικαιώματα, κοινές οι ανάγκες, κοινός πρέπει να είναι και ο τρόπος διεκδίκησης.
Στο πρώτο μήνυμα διαβάζουμε:
Εδώ εγώ, έχω πετύχει Κυριακή, φαντάρους να κόβουν χόρτα.. και να κάνουν αγγαρείες.
Η Κυριακή που βάση προγράμματος έχει ανάπαυση, που έστω για αυτούς είναι η μέρα του θεού.
SOS ΦΑΝΤΑΡΑΚΙΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΑΣ, ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ, ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Η ΦΩΝΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ.
ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΤΑΝΕ.
Βέβαια ξέρω τι θα πείτε… τι λέει ο τύπος;
Φοβάστε ότι μετά θα σας πατάνε «στο προβλεπέ» και θα σας κυνηγάνε για το παραμικρό…
Το γνωρίζω. Έκανα και εγώ φαντάρος στο Λαγό.
 Αλλά ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.. Όσο καθόμαστε θα μας πατάνε..
Στο δεύτερο μήνυμα διαβάζουμε:
Για όνομα του Θεού. Είχα κάνει σε άλλη μονάδα 30 μέρες και 31 μέρες σερί χωρίς εξοδούχος.
67 άτομα δύναμη Λόχου, παρόντες 15, για 27 υπηρεσίες!
Κάντε τους υπολογισμούς.
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΕ.
ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΣΤΟΛΗ. ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΤΙΟ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.
ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΓΕΡΑ.
Κοντεύω χρόνο που έχω απολυθεί και πάντα θα καταγγέλλω την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ.
ΕΙΜΑΙ ΓΟΝΕΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ, ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ.
ΑΡΓΗΣΕ Η ΚΑΤ'ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΚΑΤΣΑ 4 ΜΗΝΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ.
Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΜΕΝΟΙ.
ΜΑΖΙΚΑ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437 

diktiospartakos.blogspot.com

31 σχόλια:

  1. Πρέπει να αυξηθεί η θητεία. Αρχικά στους 12 μήνες και μετά στους 14 μήνες και ενδεχομένως στους 16.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τους φασίστες να αυξηθεί. Για τον υπόλοιπο κόσμο κατάργηση.

      Διαγραφή
    2. Και ποιος θα προστατευσει τους υπόλοιπους σε περίπτωση που που κάποιος παρανοϊκός γείτονας το δει κοσμοκράτορας ;

      Διαγραφή
  2. Δέχεσαι απειλή από κάποιον κοσμοκράτορα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς η χώρα μας δεν είναι Λουξεμβούργο να μην δέχεται απειλές από κανέναν. Ασφαλώς η λέξη κοσμοκράτορας χρησιμοποιήθηκε από μένα για να δείξω ότι γεωγραφικά εσύ είμαστε σε τέτοιο μέρος όπου υπάρχουν τεράστια συμφέροντα και παρανοϊκοί ηγέτες με αρκετά μεγάλη δύναμη που ψάχνουν ευκαιρία να μας κάνουν γιουσουφάκια. Μήπως αμφιβάλεις ότι αυτός ο ρόλος πηγαίνει γάντι στην Τουρκία του Ερντογάν ; Ναι υπάρχει απειλή. Αν δεν την βλέπουμε απλά στρουθοκαμηλίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι έγινε ρε παιδιά η ανάρτηση με τίτλο @ Μια απάντηση σε όσους ζητούν αύξηση της θητείας ;@ Την έφαγε η μαρμάγκα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλαδή δεν είναι παρανοική ιδέα η ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ και ο έλεγχος της ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ;Οι Έλληνες αστοί πολιτικοί και οι εθνικιστές πάνε καλά δηλαδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κατάλαβα την απάντηση. Αν έχεις την καλοσύνη εξήγησε μου τι ενοείς. Ελπίζω να μην εννοείς ότι η Τουρκία και ο Ερντογάν απλώς αντιδρούν στην επιθετικότητα της Ελλάδας. Στο κάτω κάτω ότι και να συμβαίνει το θέμα είναι να μην την πληρώσουμε εμείς

      Διαγραφή
  6. Ρε σεις πάτε καλά;Έχουμε φτάσει εδώ που έχουμε φτάσει σαν χώρα και υπάρχει ακόμα θητεία ή ακόμα χειρότερα υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν συμφέροντα(τοπικές κοινωνίες,βουλευτές ή ότι άλλο υπήρχε και υπάρχει από τα παλιά) και ζητάνε και αύξηση από πάνω;Και μόνο που ενώ έχουμε να μας απασχολούν απίστευτα σοβαρά -προσωπικά και μη- προβλήματα ο καθένας μας,έχουμε και την υπέρτατη ηλιθιότητα της θητείας;Πραγματικά απίστευτο!Και το αστείο είναι ότι έχω πάρα πολλά χρόνια να μπω σε σαιτ με τέτοια θέματα και δεν έχει αλλάξει τίποτα,οι ίδιοι φελλοί να μιλάνε για εξ ανατολάς κινδύνους,παγκόσμιες ανθελληνικές συνομωσίες κλπ. Ναι έλληνα,έχεις πεθάνει της πείνας,δεν έχεις στον ήλιο μοίρα ούτε σε 100 χρόνια,μόνο εστίαση και τηλεφωνικά κέντρα υπάρχουν για εργασία(ανάπτυξη τρελή-βαριά βιομηχανία η Ελλάδας σας),οι φόροι σε έχουν καβαλήσει αλλά ναι,οι Τούρκοι καραδοκούν να μπουκάρουν και να αλώσουν το σουβλατζίδικο της γειτονιάς σου!
    Μνημόνια μέχρι να πεθάνει ο Highlander!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήταν πανεύκολο για μένα να αρχίσω και εγώ ένα απίστευτο υβρεολογιο του τύπου @ φελλοί, ηλίθιοι, ρουφιάνοι, προδότες @ και λοιπά παρόμοια κοσμητικά επίθετα και να χαίρομαι και να αυτοθασμάζομαι για το πόσο μπροστά πολιτικά είμαι και πόσο έξυπνος είμαι σε συγκρηση με εσένα τον @φελλό @ Από ότι κατάλαβα είσαι και λίγο μεγάλος. Θα έπρεπε λοιπόν να ντρέπεσαι για το επίπεδο που θέλεις να κατεβάσεις τη συζήτηση. Μάλλον δεν χρειάζεται να ασχοληθώ άλλο μαζί σου.

      Διαγραφή
    2. Δεν την βρισκω

      Διαγραφή
  7. Η αύξηση της θητείας και η εθελοντική κατάταξη των γυναικών θα λύσει πολλά προβλήματα και κυρίως της λειψανδρειας στις μονάδες.
    Επιπλέον η πρόσληψη 1000 ατόμων ως επ.οπ που έχουν υπηρετησει σε μονάδες καταδρομων-αλεξιπτωτιστων για την ενίσχυση μονάδων ειδικών δυνάμεων είναι επιτακτική ανάγκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα κενά στις μονάδες τα δημιουργούν οι χιλιάδες φαντάροι υπηρέτες στις Στρατιωτικές Κατασκηνώσεις-Λέσχες Αξιωματικών, τα εκατοντάδες άχρηστα στρατόπεδα, τα βύσματα των ΑΝΕΛ.
    Τα υπόλοιπα είναι εθνικιστικές και μιλιταριστικές βλακείες που γράφουν τα τα πληρωμένα φερέφωνα του ακροδεξιού υπουργικού γραφείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου κάνεις σε παρακαλώ έναν πίνακα με αυτές τις χιλιάδες μπας και ξεστραβωθώ και εγώ; Αν τα καταφέρεις σου δίνω τον λόγο μου ότι από εδώ και πέρα θα είμαι μαζί σου. Αν όμως δεν τα καταφέρεις θα είσαι μαζί μου εσύ; Αυτό δεν λέει η λογική ;

      Διαγραφή
    2. Πήγαινε στον υπουργό σου να σου δώσει τον κατάλογο με τα εκατοντάδες -και πάλι διαστρεβλώνεις- άχρηστα στρατόπεδα. Αυτή είναι όμως η ακροδεξιά αντίληψη των ΑΝΕΛ...

      Διαγραφή
    3. Πάλι λάθος κάνεις. Δεν έχω καμία σχέση με τον αστείο Πανο Καμένο. Δεν διαστρευλωνω τίποτε. Αναφέρθηκα στις χιλιάδες των φαντάρων που αναφέρεις. Αναφέρεις και εκατοντάδες άχρηστα στρατόπεδα. Όταν σου ζήτησα συγκεκριμένα πράγματα πάλι άρχισες τις αστήρικτες κατηγορίες. Να ξέρεις ότι αυτό είναι απόδειξη αδυναμίας παραθεσης πιστικών επιχειρημάτων . Περιμένω κάτι καλύτερο

      Διαγραφή
    4. Μιλάμε για μεγάλο υπάλληλο!

      Διαγραφή
    5. Άρα καλύτερο από απλοϊκες ασυναρτησίες και αστείες κατηγορίες δεν έχεις.

      Διαγραφή
    6. χτυπάμε υπερωρίες στο Πεντάγωνο; Καμιά εθνικιστική διάλεξη δεν έχεις για σήμερα;

      Διαγραφή
  9. Έριξες ένα τσιτάτο για @ εθνικιστικές και μιλιταριστικές βλακείες που υποτίθεται γράφουν τα πληρωμένα φερεφωνα@ και νομίζεις ότι καθάρισες. Μπράβο επίπεδο. Με ταποσες. Πρώτα από όλα δεν γράφω μόνον εγώ. Από ότι κατάλαβα γράφουμε τρεις. Ποιος είναι το πληρωμένο φερέφωνο ; Αν το υπουργείο διέθετε τρεις γι αυτήν την ιστοσελίδα θα έπρεπε να έχει τουλάχιστο 3000 πληρωμένος. Τι κάθομαι και κάνω τώρα ;Προσπαθώ με λογικά επιχειρήματα να πείσω κάποιον που ιδεοληπτικά στέκεται απέναντι στο θέμα, πράγμα αδύνατο. Αν καθησεις να σκεφτείς σοβαρά, χωρίς παρωπίδες, πιστεύω ότι θα καταλάβεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλα ρε τα ίδια και τα ίδια γράφεις... Φερέφωνο του Υπουργού και των ΑΝΕΛ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήμουν τέτοιος που περιγράφεις θα είχα και μια ωραία και ξεκούραστη δουλειά. Αν ο μπαμπάς είχε λεφτά θα ήμουν αναρχικός και θα προσπαθούσα να αλλάξω τον κόσμο πίνοντας το γαλατακι, που μου έφερε η φιλιπινεζα και περιμένοντας την μαμά να μου φέρει την επαναστατικια εφημερίδα από το απέναντι περίπτερο. Εμένα φίλε μου πριν πάω φαντάρος και από 12 χρονών ο απαυτος μου έβγαλε κάλους στο τρακτέρ και μου βγήκε ο πάτος στα χωράφια με τα φουντούκια και την βιομηχανική ντομάτα. Γι αυτό και σπούδασα. Για να προσφέρω μία καλύτερη ζωή σε μένα και να μπορώ να βοηθήσω τον κουρασμένο πατέρα μου πού με κόπους αλλά με αξιοπρέπεια μεγάλωσε τα τέσσερα παιδιά του, με ένα τρακτέρ της δεκαετίας του 60 και με τα χέρια του. Είμαι από αγροτική περιοχή της βόρειας Ελλάδας και δεν επιτρέπω σε κανέναν καλοζωισμενο αστό της Αθήνας να με βρίζει. Τους ευγενείς χορηγούς με την εξουσία και τα λεφτά τους έχετε εσείς κάτω στην Αθήνα. Στο χωριό μου η μεγαλύτερη αρχή είναι ο πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου που έχει και 30 στρέμματα περιστερά από εμας. Άρα τα περί φερεφωνων και Καμένου σε άλλους, όχι σε μένα. Όταν μιλάς σε μένα μόνο με επιχειρήματα να μιλάς αν έχεις. Διαφορετικά μην γελοιοποιείσαι γιατί είναι κρίμα. Είσαι και νέος άνθρωπος

      Διαγραφή
    2. Και κάτι άλλο. Εμείς που ξέρουμε τι θα πει ταλαιπωρία και κούραση και την δύναμη μας την αποκτήσαμε στα χωράφια και ξενιχτια κάναμε ποτιζοντας τα δέντρα και τις ντομάτες και όχι κάνοντας επαναστατική γυμναστική σπάζοντας τις περιουσίες του κόσμου και παίρνοντας αναβολικα στα γυμναστήρια του κολονακίου και της εκαλης , ο στρατός δεν ήταν κάτι ανυπόφορο. Δύσκολο μεν αλλά υποφερτό. Γι αυτό προτείνω και την 24μηνη θητεία. Γιατί ξέρω τι σημαίνει να αγωνίζεσαι για το βιος σου και την οικογένειά σου. Γιατί ξέρω τι σημαίνει να είσαι έτοιμος για τις δυσκολίες.

      Διαγραφή
    3. Καλά ρε φιλαράκι πως να στο πούμε αλλιώς, δεν γουστάρουμε τον στρατό σας και την θητεία σας. Αν θέλεις 24μηνη θητεία να πας στα φιλαράκια σου στο Ισραήλ να κάνεις. Για μένα εχθρός είναι ο πολιτικός και ο τραπεζίτης και όχι κάποιος φανταστικός εχθρός που θέλει τον έλεγχο της Μεσογείου...

      Διαγραφή
    4. Ο τσάτσος των ΑΝΕΛ χτυπά υπερωρίες. Αλλά βλέπεις είναι άνετα στο Υπουργείο και μετά θα πάει στο σπιτάκι του στα βόρεια προάστια...

      Διαγραφή
    5. Δεν είμαι ούτε γείτονάς σου ούτε συνάδελφος σου.

      Διαγραφή
    6. Απάντηση στον 2,59. Κανένας δεν γουστάρει να πάει φαντάρος και να ταλεπορείται. Απλά είναι αναγκαίο. Όσο για τον έλεγχο της Μεσογείου δεν έχω κάτι να σου πω. Εκεί παίζουν Ρώσοι, Αμερικανοί κλπ. Η Ελλάδα μάλλον είναι μικρή για το παιχνίδι αυτό. Δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις για το θέμα αυτό. Όσο για τα υποτιθέμενα φιλαράκια μου στο Ισραήλ, αποφάσισε. Η είμαι εθνικιστής ή φιλοϊσραηλινός. Και τα δύο μαζί δεν πάνε.

      Διαγραφή
    7. Τι δουλειά έχουμε με τους ΑΝΕΛ και τους τσάτσους τους;

      Διαγραφή
  11. Μόνο ο στρατός μπορεί να σώσει την χώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή