Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

ΤΟ ΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΣΤΗΝ 7η Μ/Κ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑ


Η Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων αξιολογώντας την επικινδυνότητα των διαταγών της διοίκησης της 7ης Μ/Κ Ταξιαρχίας που υποχρεώνουν τους Άοπλους συναδέλφους φαντάρους να συμμετάσχουν σε προγραμματισμένη βολή το πρωί της 6ης Ιουλίου 2016, προχώρησε σε τηλεφωνική επικοινωνία με το Επιτελείο του ΑΓΕΣ.
Πιστεύουμε ότι ο ΑΓΕΣ Τελλίδης έχει ενημερωθεί και θα πράξει τα δέοντα.

Δεν είναι δυνατόν το ΓΕΣ αλλά και η Μεραρχία να επιτρέψουν αυτή την παράνομη μεθόδευση που θέτει την σωματική ακεραιότητα και τις ζωές των φαντάρων σε κίνδυνο.

Δεν είναι δυνατόν το ΓΕΣ αλλά και η Μεραρχία να ανέχονται αυτή τη βίαιη και πρωτόγνωρη παραβίαση των σχετικών διαταγών και των Νόμων από την ίδια τη διοίκηση της 7ης Ταξιαρχίας. 

Σε κάθε περίπτωση εμείς καλούμε τους φαντάρους να βγουν μαζικά Παραπονούμενοι στην πρωινή αναφορά και να Αρνηθούν να Εκτελέσουν αυτή την παράνομη Διαταγή.
Είναι δικαίωμα και υποχρέωση των συναδέλφων στρατιωτών, σύμφωνα με τον όρκο που μας υποχρέωσαν να δώσουμε, η υπεράσπιση των Νόμων και του Συντάγματος.
ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ.     

  ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437 
diktiospartakos.blogspot.com

10 σχόλια:

  1. Επίσης ο ορκος λεει ΝΑ ΕΚΤΕΛΩ ΠΡΌΘΥΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΑΝΤΙΛΟΓΙΑΣ ΤΑΣ ΔΙΑΤΑΓΑΣ ΤΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ. ΟΧΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ.
      ΤΑ "ΑΝΕΥ ΑΝΤΙΛΟΓΙΑΣ" ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΤΑΝΚΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ...
      ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΑΛΛΑΞΑΝ..
      ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΠΟΙΩΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ...

      Διαγραφή
    2. δεν νομιζω ατομα με σοβαρα προβλήματα υγειας να συμετιχαν στις βοπ

      Διαγραφή
  2. Καλά ρε, ένας με πλατιποδία ή ένας υπέρβαρος με i3 άοπλο γιατί να μην κάνει βολή??
    Φαντάρος Έβρου εδω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι βολές ήταν ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΈΣ για άοπλους που δεν είχαν κάποιο θέμα υγείας, ειχαν εξεταστει προηγουμενος, ηταν ικανοί και ΘΈΛΑΝΕ να κάνουνε βολή.
    Αλλα εξαιτίας κάτι στόκων σαν και του λόγου σας που φοβάστε ότι θα σας αλλάξουν τις ικανότητες οπλίτη από μια βολή, χάσαμε αυτοί που πραγματικά θέλαμε να κάνουμε κάτι ουσιώδες στην θητεία μας. Σας ευχαριστώ προσωπικά ΠΑΡΑ πολύ!! Στα 50 μου θα θυμάμαι τις εξαιρετικές εμπειρίες σφουγγαρίσματος και γοπινκ που απέκτησα στον ελληνικό στρατό.
    Με αγάπη,
    Ένα κολοφανταρο της 12ης μεραρχίας Έβρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η εφαρμογή των νόμων και των κανονισμών δεν είναι εθελοντική-είναι υποχρεωτική.Στο χέρι σου είναι στα 50 να θυμάσαι τα μικρά και μεγάλα ΟΧΙ που επιβάλλει η Αξιοπρέπεια, αντί για την Υποταγή και το ψάρωμα. Καλός πολίτης και να θυμάσαι πάντα ότι η υπεράσπιση των κοινών δικαιωμάτων είναι υπόθεση όλων.

      Διαγραφή
    2. Αν θεωρείς υποταγή και ψαρωμα την επιθυμία να παρει καποιος μέρος στην μοναδική ουσιαστική Εκπαίδευση για εναν οπλίτη τότε νομιζω δεν έχουμε να συζητήσουμε κατι. Ουτε το σφουγγαρισμα και το γοπινγκ μου ρίχνει την αξιοπρέπεια φίλε μου. Σφουγγαριζα και το σπιτι μου άλλωστε, και είτε μας αρέσει ειτε όχι αυτο το κολοχανειο που λέγετε μονάδα, είναι για 8 μηνες σπιτι μου οσο και αν δεν μου αρεσει το σέβομαι και το κρατάω καθαρό.
      Η αξιοπρέπεια μου πίστεψε με ειναι αρκετα ψηλά. Αυτη ειναι άλλωστε που μου επιβάλει να σκέφτομαι πως δεν μου ειναι αποδεκτο να μην μου επιτρέπεται να ξαπλώσω και να πατήσω 10 φορες μια σκανδάλη μονο και μονο επειδή είμαι υπέρβαρος ή επειδή εχω πλατυποδια για παράδειγμα. Πόσο μαλλον που κατα την διάρκεια της θητείας μου μονο γυναικολόγος που δεν με έχει εξετάσει για να διαβεβαιώσει οτι ειμαι γενικά καλά και δεν εχω κάποιο πρόβλημα στο να κανω την θητεία μου.
      Και να θυμάσαι πάντα με την σειρα σου ότι αλλο η υπεράσπιση των κοινων δικαιωμάτων και αλλο η καταπάτηση της προσωπικής ελευθεριας στην επιλογη ΜΟΥ του αν θα κανω βολή ή οχι οταν εχει δώσει το ΟΚ γιατρος. Την τελικη απόφαση την είχαμε παντα εμείς. Αυτο δεν λετε να καταλάβετε.

      Διαγραφή
    3. Αυτή η μονάδα, με τις τόσο καλές και πλούσιες ιατρικές εξετάσεις, είναι η ίδια που πριν από 10 μέρες χάθηκε ένα 19χρονο παλικάρι, χωρίς κανείς να απαντά στο γιατί!
      Είσαι αχαρακτήριστος....

      Διαγραφή
  4. Καψωνι μέχρι να βγει η Ελλάδα από τα μνημόνια.. Τίποτα άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντί για βολές πρέπει να παίζουμε τυφλόμυγα. Και το τσινκολολετα καλό είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή