Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Γιατί δώσατε 600 εκατομμύρια δολάρια για τα αμερικανικά αεροσκάφη ORION Ρ-3 αφού τα τουρκικά υποβρύχια τα εντοπίζεται και χωρίς αυτά;

Τα ρεπορτάζ της «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ» επιδιώκοντας άλλο στόχο επιβεβαιώνουν την ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
Στο πλαίσιο του κλίματος που έχει δημιουργηθεί τελευταία μετά τις δηλώσεις Ερντογάν για την Συνθήκη της Λωζάννης, η ναυαρχίδα του αστικού τύπου, με την γνωστή εθνική προσέγγιση, περιγράφει άλλο ένα επεισόδιο του ελληνοτουρκικού ανταγωνισμού για τον έλεγχο του Αιγαίου. Όπως επισημαίνει ο αρθρογράφος «Καθ’ όλη τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου, τρία υποβρύχια του τουρκικού Ναυτικού είχαν δεσμεύσει και κινήθηκαν σε εκτεταμένες περιοχές σχεδόν στο σύνολο του Αιγαίου»!
Όμως το συγκεκριμένο δημοσίευμα, χωρίς να το επιδιώκει, αποκαλύπτει τι εξυπηρετούν οι πολεμικοί εξοπλισμοί, αποδεικνύει την πραγματική ουσία και το επίδικο του ελληνοτουρκικού ιμπεριαλιστικού ανταγωνισμού.
Όλα αυτά δεν έχουν καμιά σχέση με "την Άμυνα, την Προάσπιση της εδαφικής ακεραιότητας" και όλα τα εθνικά μυθεύματα που καλλιεργεί με πλούτο μηχανισμών η άρχουσα τάξη από την παιδική μας ηλικία: 
εδώ έχουμε δύο αδίστακτες άρχουσες τάξεις και τα αστικά τους επιτελεία που διεκδικούν αναβαθμισμένο ρόλο στην Ανατολική Μεσόγειο, έλεγχο των πηγών ενέργειας της περιοχής και των εμπορικών-ενεργειακών ροών! 
Τίποτε άλλο…
Γιατί το πολεμοχαρές ρεπορτάζ της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, που επιχειρεί να καλλιεργήσει κλίμα «εθνικής ανασφάλειας» και να απαιτήσει «εθνική ενότητα», ενώ ο ίδιος αρθρογράφος όλο το τελευταίο διάστημα επιχειρηματολογεί για την ανάγκη επιπλέον προμηθειών αμερικανικών μεταχειρισμένων οπλικών συστημάτων, αυτή την περίοδο της έντασης του κοινωνικού πολέμου που διεξάγει η κυβέρνηση εναντίον του κόσμου της εργασίας.
Δέρνοντας τους συνταξιούχους, φέρνοντας το αντεργατικό έκτρωμα, αρπάζοντας χιλιάδες σπίτια ακόμη και για χρέη 500-1000 ευρώ σε εφορίες-δήμους από συμπολίτες μας που έφτασαν στην απόγνωση  εξαιτίας της δικής τους χρεωκοπίας.
Αποδεικνύει ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επέλεξε να δαπανήσει 600 εκατομμύρια δολάρια για τον εκσυγχρονισμό των πεπαλαιωμένων αμερικανικών ανθυποβρυχιακών αεροσκαφών ORION Ρ-3, που εδώ και χρόνια είχαν αποσυρθεί, χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα στους σχεδιασμούς των Επιτελείων, ακριβώς γιατί θέλει να εξυπηρετήσει τους επιθετικούς σχεδιασμούς και τα γεωστρατηγικά συμφέροντα της ελληνικής αστικής τάξης, που είναι ανταγωνιστικά με της αντίστοιχης Τουρκικής! 
Αυτή την πραγματικότητα, που λόγω της διεκδίκησης πολιτικών και οικονομικών κερδών απειλεί τους λαούς μας με πολεμικό όλεθρο, επιχειρεί να συγκαλύψει η φιλολογία περί μονόπλευρης «τουρκικής επιθετικότητας, αναθεωρητικής τουρκικής πολιτικής κλπ», όπως επίσης, το γεγονός ότι και οι δύο κυβερνήσεις έχουν αναθεωρήσει την πολιτική προσέγγισης και αναζήτησης διπλωματικής επίλυσης των διμερών προβλημάτων, που είχε εγκαινιαστεί   από το 1997!
Επιβεβαίωση των παραπάνω εκτιμήσεων αποτελεί το συγκεκριμένο δημοσίευμα, αποσπάσματα του οποίου διαβάζουμε:
«Υπόμνημα διαμαρτυρίας προς τη στρατιωτική επιτροπή του ΝΑΤΟ κατέθεσε επισήμως πριν από λίγες ημέρες η Αθήνα όπου καταγγέλλεται η ανεξέλεγκτη δράση τουρκικών υποβρυχίων στον βυθό του Αιγαίου καθ’ όλη τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, από το ΓΕΕΘΑ υπήρξαν εισηγήσεις να επιδοθεί διάβημα επί τούτου, ακόμη και ως το επίπεδο του γενικού γραμματέα της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας.
Το υπόμνημα σύμφωνα με την «Καθημερινή» επιδόθηκε από τους αρμόδιους Έλληνες διπλωματικούς και στρατιωτικούς αντιπροσώπους στο ΝΑΤΟ και τονίζεται ότι τα υποβρύχια του τουρκικού Ναυτικού κινούνται και πραγματοποιούν ασκήσεις σε περιοχές οι οποίες έχουν δεσμευτεί και περιλαμβάνουν ελληνικά νησιά και νησίδες και την περιβάλλουσα αυτών ελληνική χωρική θάλασσα για τον Σεπτέμβριο και μέρος του τρέχοντος μήνα Οκτωβρίου. Καθ’ όλη τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου, τρία υποβρύχια του τουρκικού Ναυτικού είχαν δεσμεύσει και κινήθηκαν σε εκτεταμένες περιοχές σχεδόν στο σύνολο του Αιγαίου. Συγκεκριμένα, δεσμεύτηκαν περιοχές γύρω από τη Σαμοθράκη, τη Λήμνο, τη Χίο, τη Μυτιλήνη, τη Ρόδο, την Κάρπαθο, το Καστελόριζο και τα βόρεια της Κρήτης.
Κατά τη διάρκεια του μήνα, έξι ελληνικά υποβρύχια κινούνταν, έχοντας λάβει όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις, προκειμένου να επισημάνουν δια της παρουσίας τους την κυριαρχία της Ελλάδας στον χώρο.
Να όμως τι έγραφε η Ανακοίνωση της ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ (16/6/2016), χωρίς να έχει την ανάγκη επιβεβαίωσης της καθεστωτικής εφημερίδας: 
Ανθυποβρυχιακά αεροσκάφη Orion: ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ συνεχίζουν στο Υπουργείο Άμυνας με τα Panama papers
    Φαίνεται ότι στο Υπουργείο Άμυνας και στο ζήτημα των εξοπλισμών δεν αλλάζει τίποτε, είτε στην κυβέρνηση είναι ΠΑΣΟΚ-ΝΔ είτε ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Αυτό αποκαλύπτεται από την απάντηση του Υπουργού Άμυνας Πάνου Καμμένου σε σχετική ερώτηση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Καταρχήν, ο λαός μας υποχρεώνεται να καταβάλλει ένα τεράστιο κόστος499,8 εκατομμυρίων δολαρίων για τα συγκεκριμένα πανάρχαια πολεμικά αεροσκάφη που κρίνονται απαραίτητα στη διεκδίκηση ευρύτερου οικονομικού και πολιτικού ρόλου της ελληνικής άρχουσας τάξης στην Ανατολική Μεσόγειο,  αλλά και στην ενίσχυση της σχέσης της με τον αμερικανικό παράγοντα. Ότι τα συγκεκριμένα πολεμικά αεροσκάφη εμπλέκονται στους Μεγαλοιδεατικούς στόχους της ελληνικής άρχουσας τάξης στη Μεσόγειο αποκαλύπτει ένας καθηγητής, ο Φίλης γνωστός για την σχέση του με την νεοφιλελεύθερη-νεοσυντηρητική δεξαμενή σκέψης, το ΙΔΙΣ. «Τα συγκεκριμένα αεροσκάφη είναι άκρως απαραίτητα για τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας μας καθώς κάνουν περιπολίες σε μεγάλες θαλάσσιες περιοχές», τόνισε ο καθηγητής, μιλώντας στον Real Fm 97.8. «Όταν υπάρχει ζήτημα ελέγχου μεγάλων θαλάσσιων περιοχών και δεν έχουμε αυτά τα αεροσκάφη το Πολεμικό Ναυτικό θα αναγκαστεί να κινήσει φρεγάτες, που είναι πιο δαπανηρό», επεσήμανε ο καθηγητής”. Για τα συγκεκριμένα αεροσκάφη εξάλλου υπήρξαν τεράστιες πολιτικές κωλοτούμπες του ίδιου του Πάνου Καμμένου και των ΑΝΕΛ –καθώς αρχικά είχαν με περισσή επιθετικότητα εναντιωθεί στον εκσυγχρονισμό τους! Βλέπεις, για την συγκεκριμένη πολεμική προμήθεια ελλοχεύει σοβαρή σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ των ευρωπαϊκών και των αμερικανικών πολεμικών βιομηχανιών, σε συνδυασμό με τις ελληνικές πολεμικές επιχειρήσεις που συνδέονται μαζί τους σε ρόλο υπεργολάβου.    Αυτοί είναι οι λόγοι εκσυγχρονισμού των P-3 Orion, αυτοί είναι οι ανταγωνισμοί και οι συγκρούσεις που εκπροσωπούνται από διαφορετικές μερίδες του επιχειρηματικού κόσμου των αστικών κομμάτων εξουσίας, ζητήματα που αποκρύπτονται κάτω από τα φούμαρα περί εθνικών αναγκών και των απαιτήσεων της εθνικής άμυνας. Βλέπεις, για χρόνια τα κόμματα αυτά και το στρατιωτικό κατεστημένο είχαν πετάξει εκτός υπηρεσίας τα συνεργασίας P-3 orion… που τώρα κρίνονται απαραίτητα! Όμως υπάρχει και μια άλλη διάσταση στην συγκεκριμένη πολεμική προμήθεια. Ότι ανεξάρτητα ποιο κόμμα κυβερνά, ανεξάρτητα τις δεσμεύσεις του περί καταπολέμησης της Διαφθοράς και αντιμετώπισης της Διαπλοκής, τελικά, οι προμήθειες θα πάνε στους ίδιους και τους ίδιους.. Ακόμη και αν εμπλέκονται στα Panama papers! Αυτό προκύπτει από την απάντηση που έδωσε στις 13 Μαϊου ο κ. Καμμένος σε ερώτηση βουλευτών της Δημοκρατικής συμπαράταξης.  Για την σύμβαση της Lochkheed Martin με την ΕΑΒ, που για μια ακόμη φορά παίζει τον ρόλο της κουρτίνας, που πίσω της κρύβεται ο ιδιώτης και εν προκειμένω η εταιρεία ISI Hellas στην Αθήνα, που θα αρπάξει και το μεγαλύτερο τμήμα της εργολαβίας (15%). Οι φιλοδοξίες της συγκεκριμένης ιδιωτικής πολεμικής βιομηχανίας, που παρά ξανά σε μια προμήθεια των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων δεν σταματούν εδώ: παράλληλα θα επιτρέψει στην ελληνική ιδωτική εταιρεία ISI Hellas να διευρύνει τις προοπτικές εξαγωγής του συστήματος MIMS η αρχική έκδοση του οποίου είχε εγκατασταθεί στα μέσα της δεκαετίας τoυ 1990 μετά από διεθνή διαγωνισμό, σε 5 αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας FokkerF-50 ME2 MP ασιατικής χώρας. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ για τα Ρ3 ΟRION "Η διαδικασία αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη και δεν έχει υπογραφεί η σχετική σύμβαση μεταξύ ΕΑΒ και Lockheed Martin με συγκεκριμένο οικονομικό τίμημα", αναφέρει χαρακτηριστικά ο υπουργός. Όπως μάλιστα υπογραμμίζει χαρακτηριστικά, "σε κείμενο προς την κυβέρνηση των ΗΠΑ για τη σύναψη της διακρατικής συμφωνίας, διατυπώνεται η απαίτηση για εκτέλεση των εργασιών εγχωρίως με τη συμμετοχή κατάλληλων πιστοποιημένων ελληνικών εταιριών υπό τον συντονισμό και την ευθύνη της κατασκευάστριας εταιρίας. Στην ανακοίνωσή της η αμερικανική κυβέρνηση υποστηρίζει ότι το 72% των εργασιών θα πραγματοποιηθούν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στις ΗΠΑ. Το υπόλοιπο 28% των εργασιών θα πραγματοποιηθεί από την εταιρεία ISI Hellas στην Αθήνα (15%) και από την ΕΑΒ στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Σχηματάρι Βοιωτίας (13%).Στην ερώτηση των βουλευτών της δημοκρατικής συμπαράταξης έθεταν θέμα για την εταιρία ISI, αναφέροντας πως ονόματα των στελεχών της περιλαμβάνονταν στην δημοσιευμένη λίστα των Panama papers. 
Απαντώντας ο κ. Καμμένος υποστηρίζει ότι η εταιρία έχει το προβλεπόμενο πιστοποιητικό βιομηχανικής ασφάλειας, ενώ τόνισε ότι "υφίσταται αριθμός συμβάσεων ΑΩ μεταξύ ΥΠΕΘΑ και ξένων Οίκων στις οποίες συμπεριλαμβάνονται προγράμματα εκτελούμενα από την συγκεκριμένη εταιρία".  
ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ
Τα παλιά και καταπονεμένα αεροσκάφη P-3 Orion, τα οποία μετά την άνω 20ετίας υπηρεσίας με τα χρώματα των Ηνωμένων Πολιτειών, κατέληξαν στο Πολεμικό Ναυτικό, όπου και παρέμειναν λειτουργικά για πάνω από μια 10ετία, έως ότου καθηλωθούν στο σύνολό τους το αργότερο από το 2009. Το 1992 το Πολεμικό Ναυτικό αποφάσισε την αγορά έξι Ρ-3Β ORION TACNAVMOD από τα αποθέματα του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ (USN). Τον Φεβρουάριο του 1996 ολοκληρώθηκε η κατασκευή των εγκαταστάσεων για την υποστήριξη των νέων ΑΦΝΣ. Τον Μάϊο του ίδιου έτους παρελήφθη το πρώτο Ρ-3Β ενώ μέχρι το Φεβρουάριο του 1996 είχε ολοκληρωθεί η παραλαβή και των έξι Ρ-3Β.  Αν και έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι τα Ρ-3 του Πολεμικού Ναυτικού «όργωναν» την Ανατολική Μεσόγειο, ειδικά λόγω της μεγάλης αυτονομίας τους, αυτό δεν ευσταθεί. Πολύ γρήγορα άρχισαν να καθηλώνονται - το ένα μετά το άλλο, έτσι αναφέρθηκε κατά το χρόνο από το Πολεμικό Ναυτικό, όπως απλά η συντήρησή τους και η συνέχιση της λειτουργίας τους είναι μια ακριβή υπόθεση. Κατά το χρόνο της καθήλωσης τα αεροσκάφη είχαν κατά μέσο όρο συμπληρώσει περίπου 8.000 πτητικές ώρες, με μακράν τις περισσότερες ώρες σε υπηρεσία με το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ. Είναι μια πραγματικότητα ότι τα εν λόγω αεροσκάφη πολύ λίγο πέταξαν με τα διακριτικά του Πολεμικού Ναυτικού, όπως και ότι το σύνολο των αποστολών που ολοκλήρωσαν στην Μεσόγειο δεν κατηγοριοποιούνται ως «απαιτητικές». Άλλωστε, τα Orion σε χρήση με το Πολεμικό Ναυτικό, ως αεροσκάφη ανθυποβρυχιακού αγώνα ήταν έναντι των τουρκικών υποβρυχίων τεχνολογικά ξεπερασμένα (πανάρχαιος εξοπλισμός), όπως ο εντοπισμός ενός τουρκικού υποβρυχίου ήταν δυνατόν μόνο από σύμπτωση - το αεροσκάφος έπρεπε να περάσει «πάνω» από το υποβρύχιο ώστε να καταστεί δυνατόν ο εντοπισμός του υποβρυχίου μέσω της «ουράς» του αεροσκάφους: Εκεί ήταν εγκατεστημένη μια συσκευή παρακολούθησης ηλεκτρομαγνητικών ανωμαλιών. Όσο για τις δυνατότητες αγώνα επιφανείας σε παράκτιες περιοχές, ολοκληρωτικά ανύπαρκτες. Βέβαια, το Πολεμικό Ναυτικό ουδέποτε τα χρειάστηκε για να εντοπίσει τα τουρκικά υποβρύχια. Για τον σκοπό αυτό έχει προμηθευτεί άλλα, πολύ πιο σύγχρονα αερομέσα. Εάν τώρα αλλάξει κάτι σε σχέση με αυτές τις δυνατότητες, είναι ένα ερώτημα. Τα καθηλωμένα P-3 Orion του ΠΝ είναι μετά από τόσα χρόνια αεροσκάφη με περιορισμούς, λόγω ακριβώς των δομικών συστατικών τους - φτερά και οι οριζόντιοι σταθεροποιητές, επλήγησαν από την κόπωση και τη διάβρωση μετά από 35 χρόνια λειτουργίας. Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ, προς το παρόν ακόμη ο κύριος χρήστης αυτού του αεροσκάφους, αποσύρει σε γενικές γραμμές τα αεροσκάφη του από την λειτουργία, για τον σκοπό του παροπλισμού ή του εκσυγχρονισμού,  όταν επιτυγχάνεται κόπωση μεταξύ 60 και 80 σε μια κλίμακα από 100. Εμείς απαιτούμε να μην δοθεί ούτε ένα ευρώ για πολεμικούς εξοπλισμούς, αλλά τα χρήματα αυτά να χρησιμοποιηθούν για τις τεράστιες ανάγκες του εργαζόμενου λαού μας. Γυρνάμε την πλάτη στους εθνικούς τους στόχους και ανάγκες που για μια ακόμη φορά αποδεικνύονται φούμαρα που αποκρύπτουν τα συμφέροντα των επιχειρηματιών.   
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου