Σάββατο, 27 Μαΐου 2017

Τουρκία: Δηλητηριάστηκαν πάνω από 1.000 στρατιώτες – Ενας νεκρός

ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΝΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΝΕΟΣΥΛΛΕΚΤΩΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΑΝΤΑΡΟΙ...
Τουρκία: Ένας στρατιώτης νεκρός και εκατοντάδες σε νοσοκομεία από την μαζική δηλητηρίαση σε κέντρο εκπαίδευσης στην Μανίσα – Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ
Θύματα δηλητηρίασης έπεσαν συνολικά 1046 στρατιώτες του τούρκικου στρατού. Ενας εξ αυτών άφησε την τελευταία του πνοή, ενώ 211 νοσηλεύονται σε μονάδες εντατικής θεραπείας, από το σύνολο των 350 που παραμένουν σε νοσοκομεία.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Υπουργείου Υγείας 59 ακόμη στρατιώτες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο την Πέμπτη, έχοντας σοβαρά συμπτώματα ναυτίας, εμετού και διάρροιας.
Η δηλητηρίαση εξαπλώθηκε σε κέντρο εκπαιδεύσεως της Μανίσα και πολλοί γιατροί έσπευσαν στο στρατόπεδο για να βοηθήσουν τους αρρώστους.
«Ενας από τους στρατιώτες μας πέθανε στο νοσοκομείο. Η αυτοψία θα διεξαχθεί στο Ιατρικό Ινστιτούτο της Σμύρνης και οι ακριβείς αιτίες θα διαπιστωθούν από εκεί» ανέφερε ο επικεφαλής της ιατρικής ομάδας.
Ο κυβερνήτης της Μανίσα, Mustafa Hakan Guvencer, δήλωσε πως «δεν είναι απολύτως ξεκάθαρο τι είδους βακτήρια προκάλεσαν αυτήν την δηλητηρίαση» και πρόσθεσε πως όλοι οι κοινοί χώροι που χρησιμοποιούνται από τον στρατό είναι απολύτως αμόλυντοι. 
«Το κοινό θα συνδέσει το περιστατικό με μόλυνση. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία ένδειξη που να δείχνει κάτι τέτοιο».
http://www.armynow.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου