Κυριακή, 18 Ιουνίου 2017

ΜΕΓΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ: Ιδιώτες ερευνητές – κατάσκοποι θα ελέγχουν εισιτήρια σε Λεωφορεία και Μετρό


Ο λαός μας πλήττεται  από τον ένα Μνημόνιο μετά το άλλο
Μας ωθούν στην Φτώχεια, στην Ανεργία, στην Απόγνωση.
Και αντί τα Δημόσια Μέσα Μαζικής Μετακίνησης να είναι Δωρεάν αφού τα έχουμε χρυσοπληρώσει με τους φόρους...
Αντί να είναι Δωρεάν για τους εργαζόμενους που αναγκάζονται να πληρώνουν ακριβά τη μεταφορά στο χώρο εργασίας (που είναι υποχρέωση του εργοδότη και του κράτους-συλλογικού καπιταλιστή)
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ μειώνει τους μισθούς-συντάξεις-επιδόματα, αυξάνει την τιμή των εισιτηρίων αλλά και την αστυνόμευση.
 Και μάλιστα τη μεταφέρει στο ιδιωτικό κεφάλαιο που στρατολογώντας νέους από την ανεργία θα τους βάλει να μας κυνηγούν.
Το λιγότερο κράτος είναι εδώ.... Περισσότερα κέρδη για τους Ιδιώτες, περισσότερη Αστυνόμευση.
Το Επιχειρηματικό Κράτος Άμυνας/Ασφάλειας μας αποδεικνύει άλλη μια πτυχή του!
Εχθρός του, οι φτωχοποιημένοι άνθρωποι της τάξης μας, "οι παραβάτες" που θίγουν τη μεγάλη "εθνική" προσπάθεια του Τσίπρα-Καμμένου!
ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ-ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΒΙΑΙΟ ΤΑΞΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ.
 Να τι γράφει το athenstransport.com   
Αν μέσα στο καλοκαίρι κάποιος κολλήσει πάνω σας μόλις μπείτε σε Λεωφορείο ή συρμό του Μετρό και απαιτήσει πιεστικά να δει το εισιτήριό σας, δεν θα είναι απαραίτητα ελεγκτής του ΟΑΣΑ αλλά κάποιος μάλλον ατυχής χαμηλοπληρωμένος «ερευνητής» που θα εργάζεται για σκοπό ιδιώτη.

Και αυτό επειδή ο ΟΑΣΑ αποφάσισε να αναθέσει σε ιδιωτική εταιρεία την πραγματοποίηση έρευνας για τους τύπους κομίστρου που χρησιμοποιούν (αν χρησιμοποιούν) οι επιβάτες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας. Η έρευνα θα πραγματοποιηθεί από τις 10 Ιουλίου έως και τις 9 Σεπτεμβρίου με τη χρήση ερευνητών μέσα σε όλα τα Μέσα του ΟΑΣΑ (Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Μετρό, ΗΣΑΠ, Τραμ).

Συγκεκριμένα, όσον αφορά τα Λεωφορεία, οι ερευνητές θα επιβιβάζονται στην αφετηρία και το τέρμα των λεωφορειακών γραμμών και «θα στέκονται με τρόπο που να μπορούν να ελέγχουν τους εισερχόμενους επιβάτες». Αφού καταγράψουν τα στοιχεία του δρομολογίου, θα καταγράφουν τι εισιτήριο ή κάρτα χρησιμοποιεί ο κάθε επιβάτης που επιβιβάζεται στο λεωφορείο σε όλες τις στάσεις της διαδρομής.

Πέρα από την καταγραφή των τύπων του κάθε εισιτηρίου, οι «ερευνητές» θα προχωρούν και σε έλεγχο εγκυρότητας των εισιτηρίων, καταγράφοντας τους επιβάτες που χρησιμοποιούν μη έγκυρα εισιτήρια στην κατηγόρια των παραβατών. Παραβάτες θα χαρακτηρίζονται και οι επιβάτες που αρνούνται να επιδείξουν το εισιτήριό τους στους ιδιώτες ερευνητές, παρόλο που κανένας νόμος δεν τους αναγκάζει να δείχνουν το εισιτήριό σε άτομα που δεν είναι ελεγκτές του ΟΑΣΑ.

Στο Μετρό και το Τραμ οι «ερευνητές» θα επιλέγουν ένα βαγόνι ανά δρομολόγιο και θα στέκονται ανά δύο μπροστά σε κάθε πόρτα ελέγχοντας τους επιβάτες αφού επιβιβαστούν στο συρμό.

Συνολικά, κατά τη δίμηνη έρευνα θα συμπληρωθούν τουλάχιστον 20.000 ερωτηματολόγια και συγκεκριμένα: 13.000 ερωτηματολόγια σε 55 λεωφορειακές γραμμές, 6.500 ερωτηματολόγια στις 3 γραμμές του Μετρό και 500 ερωτηματολόγια στις 3 γραμμές του Τραμ.

Το συνολικό κόστος για τον ΟΑΣΑ θα ανέλθει σε 74.400 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου