Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Κραυγή αγωνίας από μια μητέρα και οικονένειας Φαντάρου που ζητά κατ' εξαίρεση μετάθεση

θα ήθελα να εκφράσω και εγώ με τη σειρά μου το άγχος και την πίεση που νιώθουν τόσοι γονείς που στέλνουν τα παιδιά τους να καταταγούν.
Ένα μεγάλο θέμα και πολύ σοβαρό είναι η οικονομική κρίση που έχει χτυπήσει την πόρτα των Ελλήνων εδώ και τόσα χρόνια .
Είμαι μια μητέρα χωρισμένη, άνεργη  που έχω στην προστασία μου 4 παιδιά. Η εύρεση εργασίας κατέστη αδύνατη και αυτό επιβαρύνει την οικογενειακή μας κατάσταση.
Έφτασε λοιπόν η ώρα να καταταγεί στο στρατό ο γιος μου, πρώτος στη σειρά που πάει φαντάρος και προστάτης της οικογένειας.
Όπως όλοι οι άλλοι, έτσι και εμείς καταθέσαμε στο κέντρο εκπαίδευσης νεοσυλλέκτων όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που χρειαζόταν ώστε να πάρει κατ’ εξαίρεση μετάθεση κάπου κοντά στο τόπο του (Κοζάνη), ώστε να μην χρειάζεται πολλά χρήματα για να φέρει εις πέρας τη θητεία του.
Ταυτόχρονα, πρέπει να στηρίζουμε την άνεργη κόρη μας που σπουδάζει σε μακρινή επαρχιακή πόλη, αλλά και το άλλο μας παιδί που είναι μαθητής λυκείου (κάθε γονιός καταλαβαίνει τι σημαίνουν όλα αυτά)
Καταλαβαίνετε πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα.
Ενώ λοιπόν έχω καταθέσει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο κέντρο (ΚΕΤΘ Αυλώνα) που παρουσιάστηκε: βεβαίωση ανεργίας, εκκαθαριστικό της εφορίας το οποίο δηλώνει εισόδημα πολύ χαμηλό, πιστοποιητικό πολυτεκνίας και ότι άλλο ήταν απαραίτητο.
Όμως το ΓΕΣ και το Υπουργείο Άμυνας δεν ικανοποίησε τα δίκαια αιτήματα μας ως οικογένεια.
Και κάνω μια ερώτηση σ’ όλους αυτούς που δε μπαίνουν στο κόπο να αξιολογήσουν κατάλληλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που φέρει ο κάθε νεοσύλλεκτος και να τους τοποθετήσει εκεί που  πρέπει ΓΙΑΤΙ αναγκάζετε τα παιδιά που αντιμετωπίζουν όλα αυτά τα προβλήματα που υπάρχουν να διακόψουν τη θητεία τους, ζητώντας αναβολές ;
Γιατί δε σκέπτεστε αυτούς τους γονείς που στερούνται τόσα πολλά για να στέλνουν  στα παιδιά τους στον στρατό;
Γιατί να μην ικανοποιούνται οι μεταθέσεις από αρχής με την ορκωμοσία και να μην ταλαιπωρείται κανείς μας.
ΚΑΙ ένα τελευταίο: αν δεν έχεις βύσμα και γνωστό πολιτικό  πας Έβρο;
Αυτά θα ήθελα να απαντήσουν οι αρμόδιοι.
Να  πω πως η δική μας μετάθεση  είναι στον Έβρο, στο Λαγό... όπως χιλιάδες άλλοι μη βυσματίες.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και ζητώ την επανεξέταση των δικαιολογητικών μας για την κατ’ εξαίρεση μετάθεση του γιου μου.
Θα σας καλούσα να δημοσιοποιήσετε την επιστολή μου.

 Με εκτίμηση  ΤΣΑΓΓΑΔΟΥΡΑ ΦΩΤΕΙΝΗ  
     ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

Τηλ: 6932 955437 

1 σχόλιο:

  1. θα ηθελα να ευχαριστησω και απο εδω προσωπικα το δικτυο ελευθερων φανταρων ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ και το Γ.Ε.Σ. για την πολυτιμη βοηθεια και την επανεξεταση του αιτηματος μου.Σας ευχαριστω μεσα απο τα βαθη της καρδιας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή