Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ 2017!

783 ΤΜΕ Κομοτηνής: Στου παραλόγου τη θητεία τα ψυχολογικά προβλήματα αντιμετωπίζει ο Εφραίμ!
Οι παλιότεροι αρέσκονται να λένε ότι ο Στρατός άλλαξε...
Ότι δεν ζούμε πια στην Χούντα των Συνταγματαρχών...
Δεν κυριαρχεί το δόγμα "Πατρίδα-Θρησκεία-Οικογένεια..
Μάλλον όμως θα αλλάξουν γνώμη αν παρακολουθήσουν τις καταγγελίες των φαντάρων από τα στρατόπεδα.
Από του "Παραλόγου τη θητεία" στον στρατό του Ολοκληρωτικού Καπιταλισμού της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ,  βασικής συνιστώσας του ΝΑΤΟ και του Ευρωστρατού.
Βλέπεις, στον Ελληνικό Στρατό η Τίμια Ζωή από το Άγιο όρος  και οι "άγιες" εικόνες που γυροφέρνουν τα στρατόπεδα δεν βουτούν μόνο την χακί καθημερινότητα στον Σκοταδισμό, το Φανατισμό και τη Μισαλλοδοξία.
Επικυρώνουν και σιγοντάρουν κάθε Αναχρονισμό, από την αντιδραστική θρησκοληψία μέχρι την εθνικιστική φρενήτιδα, που συστηματικά καλλιεργείται από την κυβέρνηση, το Υπουργείο Άμυνας και το ΓΕΣ.
Έτσι λοιπόν φτάνουμε σε αυτά που καταγγέλλουν οι φαντάροι από το 783 ΤΜΕ Κομοτηνής
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η μονάδα στην οποία υπηρέτησα για περίπου 2 μήνες μετά το κέντρο κατάταξης μου ήταν η 783 ΤΜΕ στην Κομοτηνή.
Από την αρχή αντιμετωπίζαμε προβλήματα καθώς είχε πολύ λίγα άτομα και το κλίμα ήταν περίεργο μεταξύ των στρατιωτών.
Λόγω αυτής της κατάστασης είχα κάποια συμπτώματα δυσπροσαρμοστικότητας (ανορεξία, αϋπνίες, υπερένταση, πόνους στο στομάχι κ.λπ.).
Επειδή ταυτόχρονα με την παραμονή στο στρατόπεδο περνούσα και τα ΣΠΕΝ δεν έδωσα σημασία και έκανα υπομονή καθώς θεώρησα ότι περνάω την προσαρμογή μου. Περίπου στην αρχή των ΣΠΕΝ ζήτησα να μεταβώ σε ψυχολόγο προκειμένου να με εξετάσει. Την επομένη με συνοδεία στελέχους πήγα στα ΣΤΕΠ Κομοτηνής (διάγνωση: Δυσπροσαρμοστικότητα με αγχώδεις εκδηλώσεις) όπου και μου δόθηκε παραπεμπτικό για ψυχολόγο και χειρούργο στο 212 ΚΙΧΝΕ Ξάνθης.

Μετά την εξέταση από ψυχολόγο (η οποία και έγινε από ψυχίατρο...) μου δόθηκε η αιτιολογία (διάγνωση: δυσθυμική διάθεση λόγω νόστου για την οικογένεια σε ήπιο βαθμό) ότι ίσως αυτό να οφείλεται στην προσαρμογή μου και ότι σε περίπτωση που τα συμπτώματα εξακολουθούσαν να εμένουν μετά την πάροδο 20 ημερών να ξαναζητήσω εξέταση.
Έπειτα λοιπόν από ένα μήνα και αφού είχαν περάσει τα ΣΠΕΝ (κατά την διάρκεια των οποίων και λόγω της έντασης τους είχα εξαντληθεί αρκετά), ξαναζήτησα να πάω σε γιατρό προκειμένου να με εξετάσει καθώς κάτι τέτοιο αναγραφόταν και στο χαρτί που μου δόθηκε από τον προηγούμενο γιατρό (το οποίο μυστηριωδώς εξαφανίστηκε). Αφού ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία (Παραπεμπτικό από ΣΤΕΠ Κομοτηνής) με παρέπεμψαν στο Ψυχολογικό του 212 ΚΙΧΝΕ Ξάνθης.
Την επόμενη με συνοδεία στελέχους πήγα στον Ψυχολόγο όπου του ανέφερα τα προβλήματα μου καθώς και το γεγονός ότι σε σχέση με την πρώτη φορά τα συμπτώματα ήταν πιο έντονα (αδυναμία, βαρεμάρα, έντονοι πόνοι στο στομάχι, ανορεξία, ξυνίλες, ταχυκαρδία κ.λπ.). Παράλληλα ανέφερα και το γεγονός ότι τα συμπτώματα κάποιες μέρες ήταν λιγότερο έντονα αλλά κάποιες άλλες επανέρχονταν χωρίς προφανή αιτία. Ο ψυχολόγος αφού κατέγραψε ότι του είπα με παρέπεμψε απευθείας σε ψυχίατρο και συγκεκριμένα είτε στο 424 ΓΣΝ είτε στο 216 ΚΙΧΝΕ Αλεξανδρούπολης και μου δήλωσε ότι από την στιγμή που υπάρχει σωματοποίηση των συμπτωμάτων είναι κάτι που δεν πρέπει να το αμελήσω και πρέπει να δοθεί λύση. Έπειτα μου δόθηκε 2 μέρες Ελεύθερος Υπηρεσίας λόγω του προβλήματος μου και με σκοπό να προετοιμασθώ για να εξεταστώ από τον ψυχίατρο.
Γυρνώντας στην μονάδα είχα και την πρώτη κουβέντα με τον διοικητή μου, από την οποία και έβγαλα κάποια χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με το τι άνθρωπο έχω μπροστά μου. Αρχικά ο διοικητής του λόχου μου δυσανασχέτησε και μου είπε ότι ήταν σε δύσκολη θέση καθώς έπρεπε να έρθει κάποιος συνοδός μαζί μου και προσπαθούσε να βρει τρόπο έτσι ώστε να μην έρθει!
Επιπλέον μίλησα με τον διοικητή του στρατοπέδου ο οποίος προσπάθησε για αρχή να μου κάνει ψυχολογικό τεστ προσπαθώντας να βρει την αιτία όλων αυτών των προβλημάτων που είχα. Με περιφρόνηση λοιπόν μου ανέφερε ότι αν τώρα έχω αυτά τα θέματα τι θα έκανα στο μέλλον όταν αποκτούσα την οικογένεια μου και είχα πραγματικά προβλήματα, αν οι γονείς μου με αντιμετώπιζαν περίεργα στο παρελθόν κ.α.
Στο τέλος δε μου πρότεινε να αναζητήσω την θεραπεία σε μοναστήρια και γερόντισσες και να μην τρέχω στους γιατρούς οι οποίοι και δεν θέλουν το καλό μου!
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ 2017!
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ 
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Τηλ. Επικ. 6932 955437 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου