Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Ο Βρετανικός Στρατός ψάχνει νέους Μισθοφόρους Στρατιώτες «νιφάδες χιονιού»

Ο βρετανικός στρατός στοχεύει τις «νιφάδες χιονιού»

British Army targets 'snowflakes' and 'me me me millennials' in 2019 recruitment ads

Το δημιουργικό υποδηλώνει ότι τα χαρακτηριστικά που θεωρούνται ως αδυναμία ή ελάττωμα στους νέους θεωρούνται ως δύναμη από στρατολογικούς στρατολογικούς / βρετανικούς στρατού
Ο Βρετανικός Στρατός έχει αποκαλύψει την προσπάθειά του να στρατολογήσει το 2019, στοχεύοντας στα ζεύγη τηλεφώνων της Gen Z, στις «νιφάδες χιονιού» και στους «εθισμένους εαυτούς».
Η εκστρατεία «Ο Στρατός σου Χρειάζεται εσένα» επικεντρώνεται στο πώς ο στρατός βλέπει «πέρα από τα στερεότυπα» για να εντοπίσει τις δυνατότητες των νέων.
Στο πλαίσιο της ώθησης, η Karmarama δημιούργησε μια σειρά τηλεοπτικών, ψηφιακών, αφισΏν και διαφημιστικών διαφημίσεων για να ενθαρρύνει τα παιδιά ηλικίας 16 έως 25 ετών να υπογράψουν τις δυνάμεις τους, με βάση την εικόνα ότι το 74% των ανθρώπων αυτής της ηλικίας υποστηρίζουν "ψάχνουν για δουλειά με σκοπό".
Το δημιουργικό υποδηλώνει ότι τα χαρακτηριστικά που αντιλαμβάνονται ως αδυναμία ή ελάττωμα στους νέους θεωρούνται ως δύναμη από στρατολογικούς φορείς πρόσληψης. Για παράδειγμα, ο στρατός λέει ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη «συμπόνια» των «νιφάδων χιονιού», την «αντοχή» των παικτών, την «αυτοπεποίθηση» των «μου χιλιάδων» και την «εμπιστοσύνη» των εαυτών.
Οι πιθανοί νεοεισερχόμενοι εμφανίζονται στο σπίτι ή στην εργασία τους, ενώ άλλοι αποκαλύπτουν τα στερεότυπα τους, προτού αλλάξει η σκηνή για να τους απεικονίσουν στο ρόλο του στρατού που εκτελεί ρόλους όπου αναγνωρίζεται το δυναμικό τους - όπως η παροχή βοήθειας σε ανθρωπιστικές αποστολές σε χωριά που διασπώνται από τον πόλεμο και η στήριξη σε έναν καραϊβικό τυφώνα προσπάθεια ανακούφισης.
Στην καρδιά της εκστρατείας είναι μια σειρά απεικονίσεων στρατιωτών με στυλ Kitchener με ετικέτες στερεοτύπων κάτω από αυτές. Αν και επιδιώκουν να υπονομεύσουν τα στερεότυπα, οι διαφημιστικές πινακίδες προκαλούν ήδη κάποια διαμάχη στο διαδίκτυο.
Οι διαφημίσεις είναι η τρίτη εκτέλεση της ευρύτερης σειράς του Karmarama «Αυτό είναι που ανήκουν».
Ο υπουργός άμυνας του Ηνωμένου Βασιλείου Γκάβιν Ουίλιαμσον περιέγραψε την εκστρατεία ως μια «ισχυρή έκκληση για δράση» που απευθύνθηκε σε όσους επιδιώκουν να κάνουν τη διαφορά ως μέρος μιας καινοτόμου και περιεκτικής ομάδας.
"Δείχνει ότι ο χρόνος που αφιερώνεται στον στρατό εξοπλίζει τους ανθρώπους με δεξιότητες για ζωή και προσφέρει συντροφικότητα, περιπέτεια και ευκαιρίες όπως και καμία άλλη δουλειά", πρόσθεσε. https://www.thedrum.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου