Πέμπτη 8 Αυγούστου 2019

ΑΣΥΕ: βολεμένοι και καλοπληρωμένοι Αξιωματικοί Αδικούν φαντάρο χωρίς πατέρα και με ανάπηρη μητέρα!


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ξεκίνησα τη θητεία απ το Φλεβάρη του '19. 

Είμαι υπόχρεος μειωμένης θητείας λόγω θανάτου του πατέρα μου, όσο ήμουν στη παραμεθόριο, και λόγω αναπηρίας της μητέρας μου πάνω από 80% , εκ γενετής. 
Κανονικά θα έπρεπε να έχω απολυθεί από χτες. 
Απάντηση ακόμα δεν έχει κοινοποιηθεί από την ΑΣΥΕ αλλά ως τώρα στην επιτροπή ακούσαμε τις παρακάτω απαντήσεις:
 η μητέρα μου μπορεί να δουλέψει με καροτσάκι πίσω από πάγκο. 
το ότι είναι συνταξιούχα εδώ και 28 χρόνια εξαιτίας της αναπηρίας και ότι δε μπορεί να βγει μόνη της από το σπίτι δε τους ενδιαφέρει. 
Ακόμα και να τη βάζανε σε πάγκο, το ότι θα χρειαστεί άτομο για να την πάει η αν θα πάει σέρνοντας τους είναι επίσης αδιάφορο.
Τα παραπάνω είναι λόγια που ακούστηκαν κυριολεκτικά από αξιωματικούς. 
Ακόμα αναμένω την απάντηση για το εξάμηνο αλλά ότι και να γίνει δε πρέπει να επιτραπεί τέτοια συμπεριφορά.

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437 
diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου