Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

Το θολό νερό σε φρεγάτα του Στόλου: Επιβεβαίωση των καταγγελιών του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ και από την Ομοσπονδία των Στρατιωτικών ΠΟΕΣ

Σε καταγγελία του ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ τονίζαμε:
Σίδηρος, νικέλιο και μόλυβδος στο νερό των ναυτών! Κοκκινωπό σε νερό Φρεγάτας που έφυγε για αποστολή!
Το ΓΕΝ και το Υπουργείο Άμυνας έχει την υγεία και ζωή στρατευμένων και μόνιμων στα παλιά του τα άρβυλα!
Δεν λογαριάζει τους Αναλώσιμους...
Τους Υπουργούς Άμυνας και την κυβέρνηση τους ενδιαφέρει μόνο να στέλνει πολεμικά πλοία στην Λιβύη, στον Λίβανο, στο Τζιμπουτί και στην Ανατολική Μεσόγειο να φρουρούν τα συμφέροντα της EXXON-MOBIL, TOTAL, ENI, Energean oil gus και του Λάτση!!!
Τι και αν οι μετρήσεις δείχνουν ότι το νερό στα πολεμικά πλοία είναι Ακατάλληλο, Επικίνδυνο...
Τα πλοία φεύγουν κανονικά σε αποστολές!

Σύμφωνα με τα στοιχεία των μετρήσεων που έγιναν το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου παρουσιάστηκαν υψηλές τιμές σε αναλύσεις μετάλλων που έχουν να κάνουν με το σίδηρο ,το νικέλιο και το μόλυβδο.Οι τιμές αυτών των μετάλλων ανιχνεύθηκαν σε τιμές εκτός των επιτρεπόμενων ορίων.
Το νερό σε μία τουλάχιστον περίπτωση -σε φρεγάτα- είναι θολό και έχει απόχρωση κοκκινωπό.
Την καταγγελία αυτή επιβεβαιώνει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ) και ζητά να δοθούν απαντήσεις για το θέμα με την ποιότητα του πόσιμου νερού που καταναλώνει το πλήρωμα φρεγάτας του Στόλου.
Κυρίως όμως η ΠΕΟΣ επιβεβαιώνει τη διαπίστωση του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ για τους λόγους που θέτουν σε Κίνδυνο την υγεία και την ζωή των πληρωμάτων, ναύτες και μόνιμους.
Από τη  μια μεριά έχεις τις τρομερές περικοπές στα λειτουργικά έξοδα με αποτέλεσμα να δημιουργούν τρομερές καταστάσεις με την έλλειψη συντήρησης μέσων και εγκαταστάσεων.
Από την άλλη μεριά όμως έχεις απίστευτα ποσά που δίνονται για το ΝΑΤΟ και τις ασκήσεις με τις ΗΠΑ, το Ισραήλ, τις αραβικές και τις ευρωπαϊκές χώρες.
Κοστίζει ακριβά ο ρόλος ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΑ που αναλαμβάνουν οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις σε Βαλκάνια, Μέση Ανατολή, Αφρική.
Αλλά και ο ρόλος Εγγυητή των επενδύσεων των εφοπλιστών και των ενεργειακών εταιρειών, η διεκδίκηση ΑΟΖ και ενεργειακών κοιτασμάτων.
Κοστίζει ακριβά όχι μόνο σε χρήμα, αλλά σε ιδρώτα και σε αίμα.
Είναι οι δραματικές συνέπειες της μετατροπής του ελληνικού κράτους σε Πολεμικό Ορμητήριο,  αλλά και της πιο ενεργής πολεμικής εμπλοκής του Ελληνικού Στρατού.

Μας θεωρούν Αναλώσιμους.

Εμείς καλούμε τα πληρώματα να αντιδράσουν.

Όχι μόνο να Αρνηθούν την συμμετοχή τους σε αποστολές εκτός χωρικών υδάτων και τη δράση τους εναντίον των Προσφύγων-Μεταναστών μαζί με Τουρκικά πληρώματα, καθώς το ΝΑΤΟ στρέφει τα πλοία του εναντίον των βαρκών των απελπισμένων...

Αλλά επίσης να υπερασπιστούν την Υγεία και την Ζωή τους.

Βγείτε Παραπονούμενοι.

Γράψτε επιστολές με τις καταγγελίες σας.

Να σταθούμε ενωμένοι και μαχητικά απέναντι στον πόλεμο και τον εθνικισμό, το φασισμό και τον ρατσισμό, στην κυβερνητική πολεμοκαπηλεία και τους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς που φέρνουν την καταστροφή και την προσφυγιά, πόνο και αίμα!

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437

Μεταξύ άλλων η ΠΟΕΣ επισημαίνει ότι είναι “κοινό μυστικό που ουδείς επιθυμεί να βλέπει, ότι, κατά τα τελευταία χρόνια της οικονομικής κρίσης και των περικοπών στους προϋπολογισμούς του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, στο πλαίσιο «οικονομικών εξορθολογισμών» ελήφθησαν μέτρα, μεταξύ των οποίων και ενδεχόμενη «ελαστικοποίηση» των συντηρήσεων, τα αποτελέσματα το μέτρων των οποίων μόνο σε βάθος χρόνου θα φαίνονταν και για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι χρησιμοποιήθηκε επικοινωνιακά η υποτιθέμενη επιτυχία αυτών των μέτρων ως μικρής επιδράσεως”.





Σε έγγραφο της η ΠΟΕΣ αναφέρει:

Τις τελευταίες ημέρες αναγνώσαμε σε δημοσιεύματα ότι, σε πλοία του ΠΝ βρέθηκε κακής ποιότητας πόσιμο νερό και μάλιστα σε μία (1) Φρεγάτα το νερό ήταν θολό κοκκινωπής απόχρωσης, γεγονός που προκάλεσε ιδιαίτερη ανησυχία και εύλογες απορίες.

Αρχικώς, οφείλουμε να υπενθυμίσουμε ότι:


. α. Σύμφωνα με το Β΄ Μέρος του Παραρτήματος ΙΙ του (δ) σχετικού, ο διαρκής έλεγχος του ποσίμου ύδατος αποτελεί μέρος της ευρύτερης διαδικασίας εκτίμησης κινδύνου, ειδικώς δε ως προς τα φυσικά χαρακτηριστικά του ύδατος, όπως αυτά καθορίζονται από το άρθρο 4 του (ε) σχετικού, ως επίσης και τα Παραρτήματα Ι (μέρος Γ΄) και ΙΙ (Μέρος Β΄, Ομάδα Α, παρ. 2α) του (δ) ομοίου, διευκρινίζονται μεταξύ άλλων τόσο τα φυσικά χαρακτηριστικά του ποσίμου ύδατος, όπως μεταξύ άλλων και το χρώμα, η θολότητα, η γεύση και η οσμή, όσο και το πεδίο στο οποίο θεωρούνται αποδεκτά, με την επισήμανση να είναι «αποδεκτά στους καταναλωτές».

β. Σύμφωνα, επίσης, με τα άρθρα 2 παρ.1 του (ε) σχετικού, 2 παρ.1α του (δ) ομοίου και παρ.4 του (στ) σχετικού, προσδιορίζονται οι ορισμοί τόσο του ποσίμου ύδατος, όσο και του αντιστοίχου της ανθρώπινης κατανάλωσης, αλλά και οι απαιτήσεις περί την ποιότητα αμφοτέρων.

γ. Συνδυαστικά από το ισχύον πλαίσιο, ως (ζ) σχετικό (παρ.Γ.2.4), το άρθρο 8 παρ.3 του (δ) ομοίου και την παρ.17 του (στ) σχετικού, προβλέπεται αφ΄ ενός η αυστηρή τήρηση των οριζομένων και αφ΄ ετέρου η αυτονόητη αποκατάσταση των όποιων παρατηρήσεων ως λήψη μέτρων ελέγχου της όποιας επικινδυνότητας στο πλαίσιο της Διαδικασίας 4.3.1/Δ-01/ΣΥΑ ΥΠΕΘΑ 2007.
Περαιτέρω, θεωρούμε ότι οι μεταλλικές δεξαμενές αποθήκευσης ποσίμου ύδατος, σαφώς, εμπίπτουν στον γενικότερο ορισμό του άρθρου 1 παρ.1 του (η) σχετικού ως προς τις προελεύσεις υδρεύσεως, το οποίο προσδιορίζεται έτι περαιτέρω τόσο δια της παρ.14 του (στ) ομοίου, όσο και διά του Παραρτήματος «Β» αυτού.
Από τα προαναφερθέντα προκύπτει πέραν πάσης αμφιβολίας ότι, η ορατή θολότητα του ποσίμου ύδατος που, ως αφήνεται να εννοηθεί από τη σχετική αρθρογραφία, προδήλως οφείλει να συνοδευόταν από χρωματισμό του ύδατος, δεν πληρούν τη βασικότερη προδιαγραφή του ύδατος ώστε να χαρακτηριστεί είτε πόσιμο, είτε ανθρώπινης κατανάλωσης.
Κατόπιν των ανωτέρω προκύπτουν εύλογα ερωτηματικά τα οποία, θεωρώντας ότι, υπό το πρίσμα των διαλαμβανομένων στα (στ) και (θ) σχετικά, θα τύχουν διερεύνησης, θα πρέπει δημόσια να απαντηθούν και προς τούτο παρακαλούμε όπως μας γνωρίσετε:

α. Τις ενέργειες που τυχόν ανελήφθησαν προκειμένου να διασφαλιστεί η Υγεία του προσωπικού, ως επίσης αν η κατάσταση των δειγμάτων ήταν γνωστή στη Διοίκηση προ απόπλου των Πλοίων που αναφέρονται στα δημοσιεύματα.

β. Εάν τηρούνται τα προγραμματισμένα χρονοδιαγράμματα συντηρήσεων και επισκευών των Πολεμικών Πλοίων (δεξαμενισμοί ΤΑΚ κλπ) στο πλαίσιο των οποίων γίνονται εκτεταμένες εργασίες συντηρήσεως και κάθε πότε γίνονται εργασίες στις δεξαμενές φόρτου ποσίμου ύδατος.

γ. Εάν το υφιστάμενο πλαίσιο που καλύπτει τον έλεγχο ποιότητας ποσίμου ύδατος κρίνεται επαρκές και που εκτιμάται η εν λόγω μη συμμόρφωση, λαμβανομένου υπόψη ότι φέρεται να μην γίνεται λόγος για μεμονωμένο περιστατικό.
Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να επισημάνουμε το, κατά τα λοιπά, κοινό μυστικό που ουδείς επιθυμεί να βλέπει, ότι, κατά τα τελευταία χρόνια της οικονομικής κρίσης και των περικοπών στους προϋπολογισμούς του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, στο πλαίσιο «οικονομικών εξορθολογισμών» ελήφθησαν μέτρα, μεταξύ των οποίων και ενδεχόμενη «ελαστικοποίηση» των συντηρήσεων, τα αποτελέσματα το μέτρων των οποίων μόνο σε βάθος χρόνου θα φαίνονταν και για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι χρησιμοποιήθηκε επικοινωνιακά η υποτιθέμενη επιτυχία αυτών των μέτρων ως μικρής επιδράσεως.
Ωστόσο, η καθημερινή εμπειρία έχει αποδείξει ότι, δυστυχώς, τα μηχανήματα και οι εγκαταστάσεις δεν καταλαβαίνουν από ανάγκες περικοπών και περαιτέρω εξορθολογισμών: όταν έρθει η ώρα να χαλάσουν, θα χαλάσουν.
Ελπίζουμε ότι αυτό το ιδιαίτερα σοβαρό συμβάν θα αποτελέσει αφορμή για να εξωτερικευθούν αρμοδίως οι ανάγκες των ΕΔ, ώστε να μην έχουμε και άλλα δυσμενή περιστατικά περί την Υγεία και Ασφάλεια του Προσωπικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου