Σάββατο 28 Μαρτίου 2020

Στην εταιρεία Initiative Media και στα κανάλια(!) τα 11 εκατ. της καμπάνιας “Μένουμε σπίτι”

Στην εταιρεία Initiative Media και στα κανάλια(!) τα 11 εκατ. της καμπάνιας “Μένουμε σπίτι”

Χαμός γίνεται στα Κοινωνικά δίκτυα από χθές το βράδυ που αναρτήθηκε στη Διαύγεια η απόφαση με το κόστος των 11 εκατ. ευρώ για διαφημισετικά σποτάκια του “Μένουμε σπίτι” με διάφορους γνωστούς ηθοποιούς. Τα σποτάκια που προβάλλονται ήδη εδώ και πολλές μέρες, απέκτησαν υπεύθυνο.
Είναι η εταιρεία “Initiative Media” στην οποία ανατέθηκε “η παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών” και κάθε άλλης υπηρεσίας για την υλοποίηση της εκστρατείας. Τα σποτάκια όπως αποκαλύπτεται δεν θα είναι “κοινωνικά μηνύματα” για να μεταδίδονται δωρεάν αλλά θα πληρώνονται άμεσα στα κανάλια με το 35% του ποσού! Το ποσό αφορά μόνο στο διάστημα ως 31 Μάϊου!

Η είδηση της ανάθεσης δημοσιεύθηκε στο advertising, όπου και σημειώνεται ότι η εταιρεία αναλαμβάνει την εκπόνηση σχεδίου για κάθε

είδους εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, με βάση τις εκάστοτε ομάδες και κατηγορίες κοινού στις οποίες απευθύνονται τα επί μέρους μηνύματα (γενική κοινή γνώμη, ευπαθείς ομάδες, εργαζόμενοι, επιχειρη- ματίες, ελεύθεροι επαγγελματίες κ.λπ.), προς το σκοπό της εμπέδωσης των μέτρων πρόληψης και αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 καθώς και κάθε συναφή υπηρεσία που απαιτείται για την υλοποίηση εκάστης.

Στο μεταξύ η Initiative Media ανακοίνωσε στην ιστοσελίδα της στο face book πως “Μένει σπίτι”. Συγκεκριμένα αναρτήθηκε η ανακοίνωση: “Με υπευθυνότητα και αίσθημα ευθύνης, όλοι οι εργαζόμενοι της INITIATIVE και του Ομίλου IPG Mediabrands, από τη Δευτέρα 16/3 και για τις επόμενες δυο εβδομάδες θα δουλεύουμε από το σπίτι. Προτεραιότητά μας είναι η υγεία και η ασφάλεια του προσωπικού μας, των οικογενειών τους αλλά και όλων μας των συνεργατών. Είμαστε βέβαιοι ότι θα γυρίσουμε σύντομα στα γραφεία μας δυνατοί, υγιείς και σίγουροι ότι κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να βοηθήσουμε την κοινωνία μας να ξεπεράσει την δύσκολη αυτή περίοδο. 

Η ανάθεση του έργου ωστόσο έγινε και η εκπόνηση του σχεδίου της προβλέπει-σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ του advertising, το σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή κατά περίπτωση οπτικοακουστικού, λεκτικού, με απεικόνιση ή μη, υλικού για τη μετάδοση ή καταχώρηση σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, και ειδικότερα: τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών μηνυμάτων διάρκειας άνω του ενός (1) λεπτού, μακέτας για εφημερίδες/περιοδικά, μακέτας για αφίσα, μηνυμάτων για το διαδίκτυο (συμπεριλαμβανομένων μέσων κοινωνικής δικτύωσης). Tη σύνταξη και την υποβολή πρότασης που θα περιλαμβάνει τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ανά κατηγορία, τον τρόπο και τη συχνότητα μετάδοσης ή καταχώρησης σε αυτά. Tη σύνταξη και την υποβολή πρότασης κατανομής της προϋπολογιζόμενης δαπάνης του επικοινωνιακού προγράμματος στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. 

Η απόφαση αφορά σε έντυπα, ραδιοφωνικά,τηλεοπτικά και διαδικτυακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Ως συναφής υπηρεσία, λογίζεται η υπηρεσία παρακολούθησης της ομαλής υλοποίησης του εγκεκριμένου προγράμματος με την προσκόμιση στοιχείων, μετρήσεων και αναφορών απόδοσης, καθώς και βεβαιώσεων καλής εκτέλεσης με βάση τις οποίες γίνεται η αποπληρωμή των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας που φιλοξενούν τα σχετικά μηνύματα, καθώς και κάθε άλλη τυχόν αναγκαία υπηρεσία για την υλοποίηση της εκστρατείας.

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται ως τις 31 Μαίου 2020 και το συμβατικό τίμημα για την παροχη των υπηρεσιών ανέρχεται σε ποσοστό 3% επί της τελικής συνολικής δαπάνης της εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης, που δεν μπορεί να ξεπερνά τα 11 εκατ. ευρώ, που έχουν ήδη πιστωθεί για αυτό το σκοπό. 

Σημειώνεται πως στην απόφαση σημειώνεται πως με την αποδοχή από τα αντίστοιχα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της πρότασης μετάδοσης ή καταχώρησης, καταβάλλεται σε αυτά άμεσα προκαταβολή ύψους 35%. Η αποπληρωμή του υπολοίπου γίνεται κατόπιν βεβαίωσης, στην οποία θα βεβαιώνεται η καλή εκτέλεση και το υπόλοιπο ανά Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου