Πέμπτη 12 Αυγούστου 2021

Επικοινωνιακό σόου του Μητσοτάκη με τα γιγάντια ρωσικά πυροσβεστικά Ιλιούσιν που είναι Αναποτελεσματικά για την Ελλάδα!

Αφού έχουν καεί περισσότερα από 1.000.000 στρέμματα...
Αφού έχει καταστραφεί η Εύβοια, η Πελοπόννησος και ο λαός μας έγινε πρόσφυγας στην ίδια του τη χώρα...
Η κυβέρνηση ΝΔ-Μητσοτάκη προκειμένου να απαντήσει στην κοινωνική κατακραυγή και κάτω από το τεράστιο πολιτικό κόστος που είναι η μοναδική τους έννοια...
Κάνουν σπασμωδικές κινήσεις.
Καταρχήν έριξαν στις πυρκαγιές επικίνδυνα πυροσβεστικά μέσα του Στρατού για τα οποία θα αναφερθούμε εκτενώς σε νέα μας ανακοίνωση.
Μετά έδωσαν το γνωστό μιλιταριστικό σόου "ο Στρατός θα μας σώσει", για να ακολουθήσει η φαρσοκωμωδία με την Παραίτηση του Διευθυντή της Αεροπορίας Στρατού.
Τώρα, όλα τα χρυσοπληρωμένα καθεστωτικά ΜΜΕ παίζουν το νέο προπαγανδιστικό έργο με τα δύο (2) θηριώδη  ρωσικά πυροσβεστικά αεροπλάνα Ιλιούσιν.
Τα οποία είναι αναποτελεσματικά για την Ελλάδα!
Αλλιώς θα τα είχαν προμηθευτεί εξ αρχής...
Τα Ιλιούσιν είναι κατασκευασμένα για τις πυρκαγιές στις στέπες.
Στην Ελλάδα θυμίζουμε ότι έχει βουνά και τα πυροσβεστικά πρέπει να 'κατέβουν' στις χαράδρες...
Ποιος θα το κάνει αυτό; Το Ιλιούσιν;
Τα αεροσκάφη αυτά παίρνουν μεγάλες ποσότητες νερού αλλά πρέπει να πετούν ψηλά, άρα αδειάζοντας από μεγάλα ύψη είναι αναποτελεσματικά.
Τα κολοσσιαία αυτά αεροσκάφη εφοδιάζονται μόνο με αντλίες και θέλουν μεγάλα αεροδρόμια για να προσγειωθούν.
Άρα το πολύ να κάνουν μια πτήση την ώρα ενώ τα CANADAIR έχουν κάνει 5 ρίψεις την ίδια ώρα με πολύ πιο σαφή αποτελέσματα λόγω της ευελιξίας τους.  
Ας ρίξουμε μια ματιά στο παρακάτω κείμενο:
Όταν το Ιλιούσιν είχε εμφανισθεί πριν 23χρόνια ως «σωτήρας» από τις πύρινες λαίλαπες
Πρώην στελέχη της Πυροσβεστικής εκφράζουν αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα του και μιλούν για «εξάτμιση του νερού που ρίχνει από μεγάλο ύψος»


Αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα του ρωσικού ιπτάμενου μεγαθηρίου «Ιλιούσιν» που στελνει η Ρωσία στην χώρα μας, και το οποίο έχει την δυνατότητα ρίψης 40 τόνων νερού εκφράζουν, μιλώντας προς «Το Βήμα» πρώην και νυν στελέχη της Πυροσβεστικής . Κι αυτό με βάση την εμπειρία από την διετή παρουσία στην Ελλάδα τέτοιου είδους γιγαντιαίου αεροσκάφους την διετία 1998-1999. Με την ελπίδα ωστόσο ότι αυτή την φορά θα υποβοηθήσει στον περιορισμό των πύρινων μετώπων που κατακαίουν την χώρα και με τον φόβο εκδήλωσης νέων καταστροφικών πυρκαγιών .

Αεροσκάφος «Ιλιούσιν» προσγειώθηκε για πρώτη φορά στην χώρα μας στις 7 Αυγούστου 1998 λίγες ώρες μετα την πυρκαγιά που κατέκαψε περίπου 110.000 στρέμματα στην Πεντελη (περιοχές Διόνυσος , Ντράφι, Ανθούσα κι άλλες) . Επρόκειτο για την πιο «οδυνηρή» πυρκαγιά για τα δάση της Αττικής αφού είχε προηγηθεί το 1995 πυρκαγιά στον ίδιο ορεινό όγκο που εμπόδισε οριστικά την αναγέννηση της βλάστησης και προκάλεσε ερημοποίηση μεγάλου τμήματος της Πεντέλης.

Στην άφιξη στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας του Ιλιούσιν (με δεκαμελές πλήρωμα κι ισχύ πυρόσβεσης αντίστοιχη οκτώ Canadair ) φαίνεται να είχε καθοριστικό ρόλο κι ο τότε υπουργός Εθνικής Αμυνας κ Ακης Τσοχατζόπουλος . Όμως από την χρησιμοποίηση του διαπιστώθηκε ότι το τεράστιο μέγεθος του και το βάρος του δεν το υποβοηθούσε να προχωρα σε «βυθίσεις» και να προσεγγίζει σε χαμηλό ύψος τους ορεινούς όγκους της χώρας . Κι έτσι έριχνε τις τεράστιες ποσότητες νερού από μεγάλο ύψος με αποτέλεσμα σημαντικό τμήμα αυτού να εξατμίζεται προτού φτάσει στο έδαφος.

Με αναφορές, τότε, ότι το εν λόγω αεροσκάφος ήταν εξαιρετικά χρήσιμο για κατασβέσεις μεγάλων πυρκαγιών σε πεδιάδες και σε περιοχές αντίστοιχες με ρωσικές στέπες κι όχι στο «ανάγλυφο» της πατρίδας με τα πολλά βουνά, τα δύσβατα σημεία κλπ. Ακόμη το αεροσκάφος αυτό δεν προχωρούσε σε υδροληψία από την θαλασσα αλλά υπήρχε τροφοδοσία του από δεξαμενες σε αεροδρόμια.

Επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, φέρεται να είχαν δημιουργηθεί προβλήματα στις κινήσεις των υπολοίπων πτητικών μέσων που συμμετείχαν στην κατάσβεση των πυρκαγιών.

Μάλιστα πρώην στελέχη της Πυροσβεστικής αναφέρονται στον κίνδυνο αεροπορικού ατυχήματος που είχε υπάρξει στην προσπάθεια κατάσβεσης πυρκαγιάς εκείνη την περίοδο στην Αιτωλοακαρνανία.
tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου