Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021

401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο: δε δίνουν έξοδο σε στρατιώτη πατέρα να πάει το παιδί του σε γιατρό-Έξοδο ΜΟΝΟ για Βύσματα

μην επιτρέψουμε να μας γράφουν στα παπούτσια τους...
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Είμαι στρατιώτης του 401 Στρατιωτικού Νοσοκομείου.
Πρόσφατα είχα υπηρεσία περίπολο 12:00 με 03:00 το βράδυ.
Πήγα το πρωί στον ΑΗΔΜ που ήταν Αξιωματικός Υπηρεσίας και του ζήτησα Υπηρεσιακό, γιατί έπρεπε να πάω το παιδί μου στον γιατρό.
Μου απάντησε "δεν μπορώ να σου δώσω διότι είσαι ομάδα ασφαλείας" και ζήτησα να επικοινωνήσουμε με τη Διοικήτρια του Νοσοκομείου για να της εκθέσω το αίτημα μου καθώς υπήρχε μεγάλη ανάγκη.
Μου δόθηκε η άδεια να την καλέσω και εκεί την στιγμή διαπίστωσα ότι είχε δοθεί Υπηρεσιακό σε άλλο στρατιώτη!
Στο ερώτημα μου γιατί υπήρξε διαφορετική μεταχείριση μου απάντησαν ότι ο εν λόγω στρατιώτης "πήρε υπηρεσιακό για να πάει την γάτα τού στον κτηνίατρο"....
Μάλιστα μου τόνισε ότι "δεν είναι οποιοδήποτε γατί αλλά το γατί Ανώτερου στελέχους της μονάδας..."
Ένοιωσα να με πνίγει το δίκιο.
Οργισμένος και απελπισμένος έφυγα από το γραφείο τους.
Τις επόμενες μέρες, δεν πρόλαβα να βγω Αναφερόμενος καθώς με τιμώρησαν με τέσσερις (4) μέρες κράτηση και μου φώναζε αρμόδιο στέλεχος για την "απαράδεκτη συμπεριφορά μου..."!!!!!! 
Επιτέλους πρέπει να καταλάβουν οι μεγαλόβαθμοι ότι δεν είμαστε σκουπίδια. 
Ούτε μικρά παιδιά.
Έχουμε δικαιώματα.
Τεράστιες ανάγκες και πολύ σοβαρά προβλήματα.
Αλήθεια, η Διοικήτρια του 401 Στρατιωτικού Νοσοκομείου και το ΓΕΣ επιβεβαιώνουν αυτές τις καταγγελίες;

Το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ απαιτεί ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
Καλεί τους συνφάνταρους να αγωνιστούμε μαζί ενάντια στην Αυθαιρεσία.
Απαιτούμε να σβήσουν τώρα οι μέρες Κράτησης του συναδέλφου και οι Αξιωματικοί να σεβαστούν τα ιδιαίτερα κοινωνικά προβλήματα μας.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου