Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021

Είναι παράνομοι; Είναι τεμπέληδες; Είναι κακοί; Τα κανάλια μιλούν για τους/τις εκπαιδευτικούς με βάση τη γραμμή Κεραμέως,

Είναι παράνομοι; Είναι τεμπέληδες; Είναι κακοί; Τα κανάλια μιλούν για τους/τις εκπαιδευτικούς με βάση τη γραμμή Κεραμέως, που τους πήγε στα δικαστήρια για να βγάλει παράνομη την απεργία-αποχή, δηλαδή τη λευκή τους απεργία ενάντια στην αξιολόγηση και τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας των ν. 4823 & ν.4692. Όμως, δεν κάνουν πίσω, και αύριο απεργούν οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προκειμένου να ακουστεί το μήνυμά τους : ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΟΡΘΙΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!
Ένα σχολείο ήδη υποβαθμισμένο, με ελλείψεις προσωπικού, πολλά κενά (που όχι, δεν οφείλονται στις αναρρωτικές άδειες των εκπαιδευτικών!), με 25αρια τμήματα εν μέσω πανδημίας, με νηπιαγωγεία να λειτουργούν σε κοντέηνερ, με κακοσυντηρημένα κτήρια, σφιχτό Αναλυτικό Πρόγραμμα και δύσχρηστα σχολικά βιβλία.
Είναι χαρακτηριστικό, πόσα λεφτά δαπανώνται για πολεμικό εξοπλισμό, ραφαλ και φρεγάτες, αντί για τα κοινωνικά αγαθά της παιδείας, της υγείας, της κοινωνικής ασφάλισης.
Το ίδιο δεν κάνουν άλλωστε και στην Υγεία; Για αυτό απεργούν και οι υγειονομικοί στις 21/10. Ίσως τελικά δεν είναι όλα τόσο ρόδινα όσο τα παρουσιάζει η κυβέρνηση.
"Μα τι λέτε, φέτος δεν έγιναν διορισμοί; " Φέτος και πέρσι έγιναν μετά από 11 χρόνια αδιοριστίας μόνο 16.200 διορισμοί, ενώ μόνο πέρσι δούλεψαν πάνω από 50.000 αναπληρωτές/τριες. Τα κενά είναι πολύ περισσότερα και συχνά δεν καταχωρούνται επίσημα. Μάλιστα, η προηγούμενη κυβέρνηση ψήφισε το προσοντολόγιο, με μοριοδότηση των ακαδημαϊκών προσόντων σε βάρος τη προϋπηρεσίας, κάνοντας χιλιάδες εκπαιδευτικούς να τρέχουν να "αγοράσουν" μόρια από Πανεπιστήμια που κάνουν bussiness σε βάρος της ανάγκης τους να δουλέψουν, αφού είχαν γυρίσει όλη την Ελλάδα για να εργαστούν!
"Αυτοί θέλουν να κάθονται, όλοι αξιολογούμαστε στις δουλειές μας!" Οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται από τη δουλειά τους, όπως όλοι και όλες. Το εκπαιδευτικό έργο δεν είναι πατάτες να πάει με το κιλό, η πρόοδος των μαθητών/τριων δε συμβαίνει ταυτόχρονα, ομοιόμορφα και το ίδιο γρήγορα, κάθε παιδί είναι διαφορετικό. Οι σπουδές, η επαγγελματική εμπειρία και ένα σχολείο με τον απαραίτητο εξοπλισμό, άρα διορισμοί και χρηματοδότηση της παιδείας, μπορούν να εξασφαλίσουν βελτίωση της ποιότητας. Η αξιολόγηση θα φέρει μόνο διαχωρισμό σχολείων σε "καλά" και "κακά", αφού συνδέει τη χρηματοδότησή τους με τα αποτελέσματα μαθητών κι εκπαιδευτικών. Επιπλέον, διεθνώς έχει φανεί ότι προκαλεί μαζικές παραιτήσεις εκπαιδευτικών από το αυξανόμενο στρες και τη γραφειοκρατία.
Για αυτό κι εμείς, είμαστε μαζί τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου