Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2021

282 Μ/Κ ΤΕ στην Κω: Πόσους μήνες χρειάζονται για να βρουν τα χαρτιά του συνφάνταρου για να Απολυθεί


Η κυβέρνηση της ΝΔ υποστηρίζει ότι εκσυγχρονίζει το ελληνικό κράτος...
Εκσυγχρονίζει και τον Στρατό για να μην υπάρχουν τα γνωστά γραφειοκρατικά προβλήματα.
Οι καταγγελίες που φτάνουν στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ αποδεικνύουν ότι υπάρχει τεράστια απόσταση ανάμεσα στην καθεστωτική προπαγάνδα και την άθλια καθημερινότητα των στρατοπέδων.
Για τρίτη 3η βδομάδα οικογένεια συνφάνταρου μας καταγγέλλει ότι Αρμόδιοι Αξιωματικοί της μονάδας του λένε ότι δεν μπορούν να βρουν τα έγγραφα του και δεν μπορεί να λάβει Άδεια Απολύσεως!
Οι προηγούμενες καταγγελίες είναι εν γνώση του Υπουργείου Άμυνας και της ΑΣΔΕΝ αλλά Αδιαφορούν!
Απαιτούμε να σταματήσουν να δημιουργούν προβλήματα στον συνάδελφο με την Γραφειοκρατία τους.
Θυμίζουμε: 
282 Μ/Κ ΤΕ στην Κω: Τυραννούν φαντάρο με τη Γραφειοκρατία και Αδιαφορία τους-δεν βρίσκουν τα χαρτιά του και δε μπορεί να πάρει Άδεια Απόλυσης!

 

Βρισκόμαστε στα 2021.
Όλοι;
Ο Ελληνικός Στρατός μάλλον όχι.
Όταν είναι να ασχοληθούν με τους φαντάρους ξεχνάτε όλα αυτά τα βαρύγδουπα περί Ψηφιακής Εποχής κλπ κλπ κλπ
Τυραννούν φαντάρο με τη Γραφειοκρατία και Αδιαφορία τους-δεν βρίσκουν τα χαρτιά του και δε μπορεί να πάρει Άδεια Απόλυσης!
Είναι η δεύτερη ανακοίνωση που δημοσιοποιεί η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ.
Το ΓΕΣ και το Υπουργείο Άμυνας το γνωρίζουν.
Αλλά τι να κάνουν και αυτοί.
Ομολογούν την Αδυναμία και Αδιαφορία τους.
Ελληνικός Στρατός 2021....
Θυμίζουμε: 
282 Μ/Κ ΤΕ στην Κω: Φαντάρος χτύπησε στο Μ.Πεύκο-αντί να τον θεραπεύουν του έδωσαν Αναβολή και πλήρωσε 4000 για τη θεραπεία-τώρα δεν του δίνουν χαρτιά για Άδεια Απόλυσης!

Η επιστολή καταγγελίας που έφτασε στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ αποκαλύπτει την Ξεφτίλα των Ειδικών Δυνάμεων, την Απανθρωπιά που επικρατεί στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Το ΓΕΣ και το Υπουργείο Άμυνας ενώ είναι Υποχρεωμένοι να θεραπεύσουν τους συνφάνταρους που τραυματίστηκαν κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής θητείας, μέσω των Αξιωματικών τους εξαναγκάζουν να πάρουν Αναβολή ώστε να θεραπευτούν με δικά τους χρήματα.
Δηλαδή ο καλοπληρωμένος Αξιωματικός που εισπράττει πάνω από 1000-1200 ευρώ μισθό αναγκάζει το φαντάρο που του δίνουν 8,7 ευρώ να δαπανά συχνά χιλιάδες ευρώ για έξοδα νοσηλείας και θεραπείας!
Στην περίπτωση μας, ο νεαρός συνφάνταρος έπεσε θύμα και της γραφειοκρατίας του Στρατού που δεν του επιτρέπει να πάρει Άδεια Απολύσεως...
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ  
Έχω ένα μεγάλο πρόβλημα καθώς δεν μου φέρνουν το φάκελο μου στο στρατόπεδο για να πάρω την άδεια απολύσεως.
Πέρυσι ήμουν στις Ειδικές Δυνάμεις στο Μεγάλο Πεύκο.
Κατά τη διάρκεια της θητείας μου εκεί χτύπησα στην μέση μου.
Έκατσα 2 βδομάδες και μου έδωσαν Αναβολή.
Αναγκάστηκα να δώσω από την τσέπη μου 4000 ευρώ για να θεραπευτώ.
Μετά την Αναβολή κατατάχθηκε στο ΚΕΠΒ Θήβας και πήρα Μετάθεση στην ΕΛΔΥΚ Κύπρου.
Στην Κύπρο παρέμεινα έναν (1) μήνα και μετά πήρα μετάθεση σε μονάδα στην Κω, το 282 Μ/Κ ΤΕ.  
Τώρα δεν δέχονται να μου φέρουν το φάκελο μου και δεν μου δίνουν άδεια να πάω σπίτι μου.
Με αντιμετωπίζουν με ειρωνεία και με προσβάλλουν.

Το ΓΕΣ και η ΑΣΔΕΝ επιβεβαιώνουν όλες αυτές τις καταγγελίες;
Εμείς απαιτούμε την άμεση παρέμβαση τους.

Συνφάνταροι μην υποκύπτετε στις πιέσεις των Αξιωματικών.
Σε κάθε ανάλογη περίπτωση καλέστε την ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ.
Μας Υποχρεώνουν να κάνουμε στρατιωτική θητεία.
Πρέπει ο Στρατός να αντιμετωπίσει κάθε περίπτωση τραυματισμού κατά τη διάρκεια της θητείας.
Αρτιμελείς και Υγιείς πήγαμε στον Στρατό.
Αρτιμελείς και Υγιείς πρέπει να φύγουμε από τα στρατόπεδα.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου