Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021

Πολεμικό Ναυτικό: Κραυγές, Τρομοκράτηση και πίεση σε Ασθενή ναύτη από Στρατιωτικό

Καταγγελία ενός Ναύτη!
Καλημέρα. 
Στο καράβι που υπηρετώ βρισκόμαστε μονάχα 2 ναύτες. 
Στα χαρτιά κάνουμε 15 βάρδιες τον μήνα, αλλά αυτή δεν είναι η αλήθεια. Κάνουμε πολλές μέρες παραπάνω, ειδικά τώρα που γίνονται και πολλά ταξίδια. 
Αν έχω όμως βάρδια την δεύτερη εξαωρία με αναγκάζουν να κάνω 18+ ώρες βάρδια. 
Μακάρι να σταμάταγα εδώ. 
Είμαι πάσχων από κληρονομικό θέμα, το οποίο όταν φτάνω στο σημείο υπερκόπωσης, ή όταν με χτυπάει πολύ κάποιο παπούτσι, βγαίνει ένα κόκκαλο σαν αγκάθι στο πίσω μέρος της φτέρνας μου με αποτέλεσμα να πονάω πολύ. 
Πήγα μετά από βάρδια στα επείγοντα του ΝΝΑ και με ενημέρωσαν ότι το πόδι μου θέλει ξεκούραση και να βρίσκομαι στο κρεβάτι και να μην κάνω τίποτα. 
Μόλις γύρισα σπίτι μου πήρα τηλέφωνο τον οπλονόμο αλλά δεν απάντησε. 
Πήρα τον βοηθό οπλονόμου και τον ενημέρωσα. Μετά από 2 λεπτά με κάλεσε ο οπλονόμος φανερά εκνευρισμένος και με διέταξε να βρεθώ την επόμενη μέρα στο πλοίο για εργάσιμο ενώ είχα αργία. Τόνισε να έρθω νωρίτερα από την ώρα που βρισκόμαστε κανονικά στο πλοίο. 
Πήγα την ώρα που μου ζητήθηκε και χωρίς να μιλήσω με διέταξε να πάω στο πιο ψηλό σημείο του πλοίου που μπορεί να κάτσει κάποιος. 
Δεν μου δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να του μιλήσω, ανέβηκα πάνω με έντονη δυσκολία γιατί το πόδι μου είναι χάλια. 
Ο γιατρός που με είδε με συμβούλεψε να μιλήσω στο οπλονομίο για να μην συνεχιστεί η συγκεκριμένη κατάσταση . 
Θυμήθηκα ότι μου ζητήθηκε το χαρτί γιατρού, κατέβηκα να του το δώσω, αλλά από εδώ ξεκινά η πραγματική ιστορία. 
Χωρίς να μιλήσω με ρώτησε πολύ τσαντισμένος γιατί δεν είμαι εκεί που μου είπε να βρίσκομαι.
Του απάντησα ακριβώς: έφερα το χαρτί που μου ζητήσατε.
Του έδωσα το χαρτί με την γνωμάτευση που έγραφε: 
ο ναύτης θα είναι εκτός υπηρεσίας για 5 μέρες και έπειτα για άλλες εκτός βαρών.
Καθώς δίνοντας το χαρτί άρχιζε να μου μιλάει υποτιμητικά. Ένιωθα πολύ άσχημα. Σήκωσα το χέρι μου να δώσω αυτή την φορά το χαρτί του εμβολιασμού μου. Το οποίο μου απάντησε όσο ποιο ειρωνικά μπορούσε: άι μπράβο... 
Αύριο έχουμε ταξίδι και θα με πάρουν μαζί και θα με έχουν στο ποιο ψηλό σημείο, εκεί που πήγα πιο πριν.
Είπα στον οπλονόμο ότι μου είναι πολύ δύσκολο να ανέβω εκεί πάνω και άρχισε να μου φωνάζει. 
Μου είπε ότι θα πάω και θα κάτσω σε μια καρέκλα στο οπλονομίο που βρίσκεται στο ισόγειο , ώστε να ξεκουραστώ, ότι έχει εκεί και τουαλέτα για ότι χρειαστώ. 
Καθώς τελείωσε άνοιξα το στόμα μου να μιλήσω να πω τι με ενημέρωσε ο γιατρός να κάνω. Πρόλαβα να πω ότι ο γιατρός μου είπε να είμαι ξαπλωμένος, εκείνη την στιγμή άρχιζε να ουρλιάζει και να μου λέει ότι δεν γράφει τίποτα τέτοιο το χαρτί που του έδωσα, ότι γράφει μόνο εκτός υπηρεσίας. 
Πήγα να απαντήσω αλλά με διέκοψε ουρλιάζοντας δεν σου έδωσα ποτέ το δικαίωμα να μου μιλήσεις. 
Με ρώτησε γιατί πήγα στο νοσοκομείο χωρίς να ενημερώσω ότι πάω .(ενημέρωσα στο ταξίδι που ήταν 2 μέρες πριν τον νοσοκόμο ότι θέλω να με κοιτάξουν). Άρχισε και με ρωτά πολύ δυνατά ερωτήσεις που έπρεπε να απαντήσω μάλιστα.... 
Μου απαγόρεψε να μιλήσω εκείνη την στιγμή.
Πήγα στο οπλονομίο, που έκατσα, δεν μίλησα ούτε μια φορά , μετά από 2 ώρες τον ρώτησα αν μπορώ να του μιλήσω και μου φώναξε ξανά όχι και με διέταξε να πάω στον επάνω όροφο που είναι το καρέ . 
Μου δόθηκε ποινολόγιο!!!
Και μόλις αποφάσισε ο οπλονόμος ότι θα με βγάλει από το ταξίδι με ΚΑΝΟΝΙΚΗ άδεια και όχι ΑΝΑΡΩΤΙΚΗ

Το ΓΕΝ επιβεβαιώνει όλες αυτές τις καταγγελίες;
Πρόκειται μια μια ακραία τρομοκρατική συμπεριφορά στελέχους που παραβιάζει κατάφωρα τα δικαιώματα του συναδέλφου.
Στρατιωτικός που δεν σέβεται την Ιατρική Γνωμάτευση όπως είναι Υποχρεωμένος.
Ενώ Αυθαιρετώντας και κάνοντας Κατάχρηση Εξουσίας επιβάλλει τις αποφάσεις του χωρίς να σέβεται διαταγές και Κανονισμό.
Εμείς καλούμε τον συνάδελφο να βγει Παραπονούμενος στον Πλοίαρχο.
Να απαιτήσει τον σεβασμό των δικαιωμάτων του και τον έλεγχο του στελέχους.
Συνάδελφοι, μόνο με κίνημα μέσα και έξω από τον Στρατό, αγωνιζόμενοι μαζί με το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ μπορούμε να Υπερασπίσουμε τα Δικαιώμα του Φαντάρου Πολίτη με Στολή.
Να σταθούμε απέναντι στο Πολεμικό Ναυτικό που κυρίως δραστηριοποιείται σε αποστολές εκτός χωρικών υδάτων, στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ και των Ευρωστόλων, αλλά και συνεκπαιδεύσεων με στρατιωτικές δυνάμεις από αντιδραστικά αραβικά καθεστώτα.
 ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437 
diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου