Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2021

Ο ΥΕΘΑ απάντησε για την πληρωμή στελεχών των ΕΔ που συμμετείχαν ως πληρώματα πυροσβεστικών ερπυστριοφόρων οχημάτων-Στις ερωτήσεις του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ για το LEOPARD θα απαντήσουν;

«Έχουν αναληφθεί οι απαιτούμενες ενέργειες για την ενίσχυση των πιστώσεων του προϋπολογισμού του Γενικού Επιτελείου Στρατού (ΓΕΣ), τρέχοντος έτους, ώστε να καταστεί δυνατή η ικανοποίηση των υπόψη απαιτήσεων».
Αυτή την απάντηση έδωσε ο ΥΕΘΑ Ν.Παναγιωτόπουλος στην κοινοβουλευτική ερώτηση για την πληρωμή στελεχών των ΕΔ που συμμετείχαν ως πληρώματα πυροσβεστικών ερπυστριοφόρων οχημάτων.
Στις ερωτήσεις του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ για το μετασκευασμένο LEOPARD-πυροσβεστικό θα απαντήσουν;
Στρατιωτικό άρμα Leopard-1 μετασκευασμένο σε πυροσβεστικό: Προπαγανδίστηκε ως Υπερόπλο ενάντια στις πυρκαγιές, αποσύρθηκε άρον άρον!
Κάτω από το βάρος του τεράστιου πολιτικού κόστους για την καταστροφική διαχείριση των πυρκαγιών σε Αττική και Εύβοια, η κυβέρνηση αποφάσισε να προβάλλει τον "εθνοσωτήριο" ρόλου του Στρατού.
H Εμπλοκή όμως των Ενόπλων Δυνάμεων ανέδειξε τα τρομερά προβλήματα που παρουσιάζουν οι ίδιες, κυρίως όμως το πόσο Αναλώσιμο θεωρείται το σύνολο του προσωπικού.
Είναι χαρακτηριστικό το πως το Υπουργείο Άμυνας και το ΓΕΣ χειρίστηκαν τα τρία Στρατιωτικά άρματα Leopard-1 που μετασκευασμένα σε πυροσβεστικά ρίχτηκαν στις φλόγες.
Σύμφωνα με καταγγελίες Ανώτατοι Στρατιωτικοί καλούσαν τους χειριστές των τεθωρακισμένων "να τα δώσουν όλα για να Δοξαστείτε και εσείς και ο Στρατός", αλλά και "να μπείτε στις φλόγες για να σας δει ο κόσμος"! 
Προπαγανδίστηκαν ως Υπερόπλο ενάντια στις πυρκαγιές, αποσύρθηκαν όμως άρον άρον!
Πρόκειται για τρία παλαιά άρματα μάχης τύπου Leopard-1, τα οποία έχουν μετασκευαστεί σε πυροσβεστικά οχήματα παντός εδάφους από τεχνικούς του 304 στρατιωτικού εργοστασίου.
Τα τρία πυροσβεστικά άρματα μάχης μεταφέρθηκαν από τη Βόρεια Ελλάδα, όπου δρούσαν στο πλαίσιο στρατιωτικών ασκήσεων για να αντιμετωπίσουν τον όποιο κίνδυνο πυρκαγιάς στα Πεδία Βολής, κοντά στις εστίες φωτιάς στην Αττική.
Ο σχεδιασμός ήταν να τα χειριστούν στελέχη από το ΚΕΤΘ Αυλώνα.

Στις καταγγελίες που ήρθαν στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ προκύπτουν σοβαρά ερωτήματα για τα οποία πρέπει Να δοθούν σαφείς απαντήσεις από το ΓΕΣ.

Ερώτημα 1ο:
Οι στρατιωτικοί χειριστές από το ΚΕΤΘ Αυλώνα είχαν κάποια συγκεκριμένη εκπαίδευση και εμπειρία χειρισμού των τεθωρακισμένων πυροσβεστικών;
Η καταγγελία μας ενημερώνει ότι δεν είχαν. 
Το ΓΕΣ τι απαντά; 

Ερώτημα 2ο:
Τι πρόβλεψη κλιματισμού υπάρχει  για το τεθωρακισμένο πυροσβεστικό;
Ο οδηγός βρίσκεται κάτω από το ρεζερβουάρ που έχει χωρητικότητα 10 τόνους νερού ή επιβραδυντικού υγρού για την κατάσβεση της πυρκαγιάς.
Στο όχημα αναπτύσσονται πολύ μεγάλες θερμοκρασίες αφού μπροστά του έχει τις φλόγες και ο κινητήρας όσο περνά η ώρα υπερθερμαίνεται!
Στο όχημα δεν υπάρχει καμιά μόνωση και κανένα κλιματιστικό.
Όλοι μπορούν να φανταστούν τι αντιμετώπισαν οι χειριστές...
Τι απαντά το ΓΕΣ;

Ερώτημα 3ο:
Έχει το τεθωρακισμένο κάποιο σύστημα Αυτοπροστασίας;
Η καταγγελία αποκαλύπτει ότι δεν υπάρχει κανένα σύστημα Αυτοπροστασίας και αν συμβεί τίποτε το προσωπικό θα εγκλωβιστεί!
Αυτό συμβαίνει γιατί καταπακτή στο πάνω μέρος του τεθωρακισμένου δεν υπάρχει λόγω της ύπαρξης της δεξαμενής νερού.
Ως μόνη διέξοδος μένει η "θυρίδα" του οδηγού, εκεί που πιθανώς θα βρίσκεται η πυρκαγιά.

Ερώτημα 4ο:
Είναι αλήθεια ότι τα τεθωρακισμένα πυροσβεστικά αποσύρθηκαν άρον άρον όχι γιατί κρίθηκαν αναποτελεσματικά, αλλά γιατί υπήρξε ο κίνδυνος τελικά να "έβαζαν" φωτιές τα ίδια;
Αυτό συνέβη γιατί όσο το όχημα "ζορίζονταν", από τις εξατμίσεις του έβγαιναν ολοένα και πιο ζεστά καυσαέρια, ενώ πετούσαν σπινθήρες.
Ο κίνδυνος το τεθωρακισμένο από μέσο κατάσβεσης να μετατρέπονταν σε μέσο που προκαλούσε πυρκαγιά ήταν ορατός.
Αυτό συνέβη γιατί οι εξατμίσεις δεν ήταν μονωμένες και δεν είχαν πλέγματα όπως αντίστοιχα έχουν τα οχήματα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.  

Ερώτημα 5ο:
Ο κινητήρας έχει μονωθεί;
Το ρωτούμε γιατί όσο περνούσε η ώρα τόσο "σήκωνε" θερμοκρασία. 
Υπήρχε κίνδυνος ανάφλεξης καυσίμων;
Τα τεθωρακισμένα δεν έχουν ως πρώτιστη αποστολή να περνούν πάνω από φωτιές.
Και φαίνεται ότι κανείς δεν σκέφτηκε ότι το όχημα έπρεπε να μονωθεί για όλους αυτούς τους λόγους!

Ερώτημα 6ο:
οι σιδερένιες ερπύστριες του τεθωρακισμένου προκάλεσαν πρόβλημα;
Να θυμίσουμε ότι στα αντίστοιχα τεθωρακισμένα άλλων χωρών έχουν φροντίσει να αντικαταστήσουν τις σιδερένιες ερπύστριες με ελαστικές.
Και αυτό γίνεται ώστε το βαρύ όχημα να μην καταστρέφει τους δρόμους όπου διέρχεται, εμποδίζοντας την πρόσβαση των οχημάτων της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Ερώτημα 7ο:
Η δεξαμενή με τους 10 τόνους του νερού επηρεάζει το κέντρο βάρος του τεθωρακισμένου;
Το τεθωρακισμένο "χάνει" σε ταχύτητα και αντιμετωπίζει πρόβλημα σταθερότητας:
οι μισές ερπύστριες πατάνε  κάτω και οι μισές βρίσκονται στον αέρα!!!

Περιμένουμε τις απαντήσεις του ΓΕΣ και του Υπουργείου Άμυνας.
Αν όμως ισχύουν όλα όσα καταγγέλλονται πρέπει να γίνει Έλεγχος σε όλα τα επίπεδα και να ληφθούν σοβαρά μέτρα.

Το ξαναλέμε: τα Επιτελεία και το Υπουργείο Άμυνας μας αντιμετωπίζουν όλους ως Αναλώσιμους. 
Εμείς καλούμε τους φαντάρους και το χαμηλόβαθμο προσωπικό να σταθούν στο πλευρό του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ και μαζί να Αγωνιστούμε για την Υπεράσπιση των Δικαιωμάτων μας.
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ είναι στο πλευρό όλων ανά πάσα ώρα και στιγμή.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com
diktiospartakos@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου